קלימטק אנריקס, חברת הזנק בבעלות קרן SIBF, פיתחה טכנולוגיה המייעלת את תפקוד מערכות מיזוג האוויר בבניינים מסחריים כמו בתי מלון ובשטחים תעשייתיים. החברה מתרחבת לאיטליה ולסרי לנקה. באיטליה נחתם הסכם הפצה עם חברת החשמל A2A Energia, השנייה בגודלה באיטליה.

בנוסף, בחרה A2A את אנריקס כדי לקדם את עסקיה באיטליה לאחר שנוכחה בתוצאות המצוינת של חיסכון בהוצאות אנרגיה והעמידה ביעדי הורדת פליטות פחמן. הלקוח הראשון באיטליה שטופל באמצעותה היא רשת מלונות UNA Grou.

בנוסף נחתמו הסכמים להתקנת המערכת בבתי מלון בישראל: דן פנורמה, גרנד שרתון, ושלושה מלונות ברשת VERT מקבוצת אפריקה ישראל (ירושלים, נתניה ואילת).

לחברה המנוהלת על ידי ניב חרב און, פטנט ייחודי, המאפשר ייעול מערכות מיזוג האוויר המבוססות על צ'ילרים בבניינים ומביאה לחיסכון של 20%־30% בצריכת האנרגיה לקירור באמצעות ניהול אוטומטי וחכם של תפקוד הצ'ילרים.

בשנת 2023 השלימה החברה את הפיתוח של ChillerAI מערכת הלומדת את ההתנהגות התרמית של מבנים ומתכננת בהתאם את פעולת מערכות הקירור.

קרן הון הסיכון SIBF, הנמצאת בבעלות אור בן שושן, אלי בן סימון, אביב כהן ובועז אור שרגא, הובילה בארבע השנים האחרונות השקעות ב־38 חברות טכנולוגיה בהיקף 400 מיליון דולר. ההשקעות מתבצעות עד לשלב הנפקת החברות בבורסה.