חברת Autofleet, הפלטפורמה המובילה לאופטימיזציה וניהול חברות ציי רכב, תחבורה ותעבורה, מודיעה על חתימת הסכם לרכישתה על ידי חברת (Element (TSX: EFN, החברה הציבורית הבינלאומית הגדולה בעולם לניהול ציי רכב, המנהלת למעלה ממיליון וחצי רכבים ברחבי העולם. מדובר ברכישה אסטרטגית שמטרתה להזניק את טכנולוגית הניהול והשירות של Element, ותאפשר לAutofleet לקבל גישה למשאבים גלובליים משמעותיים שיאפשרו לה להמשיך ולהוביל את החדשנות הטכנולוגית בתעשייה.

 Autofleet נוסדה בשנת 2018 על ידי קובי איזנברג ודור שי, ומעסיקה כ-70 עובדים. החברה מפתחת טכנולוגיה ייעודית לניהול ציי רכב מכל הסוגים, ומציעה פלטפורמת SaaS למיקסום יעילות וביצועים, כלים לניהול ואוטומציה של תחזוקת הרכבים, נסיעות, הזמנות, נהגים, תהליכי עבודה ועוד.

"חברת Autofleet תמשיך לפעול כיחידה עצמאית לאחר הרכישה, ותתמקד בפיתוח פתרונות חדשניים מותאמים לצרכים המתפתחים של לקוחותיה ושל ציי רכב במגוון רחב של תחומים בשוק התחבורה", נמסר.

 לורה דוטורי-אטאנסיו (Laura Dottori-Attanasio), נשיאה ומנכ"לית Element: "לאחר שעבדנו עם Autofleet וראינו את התרבות הארגונית המשותפת לשתי החברות, המחויבות ללקוחות, והחתירה למצוינות, אנחנו שמחים לקבל את Autofleet לחברת Element כחלק בלתי נפרד מהחברה. אנו משוכנעים שהמומחיות והמקצועיות של Autofleet יאפשרו לנו להאיץ את המודרניזציה של היכולות הדיגיטליות שלנו, ישפרו את יכולתנו להרחיב את עסקי הליבה שלנו במהירות רבה יותר, ובסופו של דבר יגדילו את הערך שאנו נותנים ללקוחותינו ולבעלי המניות שלנו. יחד נניע את העולם באמצעות תחבורה חכמה."

קובי אייזנברג (צילום: יחצ)
קובי אייזנברג (צילום: יחצ)

 קובי איזנברג, מנכ״ל ומייסד Autofleet: "השותפות הזו מייצגת שילוב עוצמתי של שתי חברות עם חזון וערכים דומים. היא תאפשר לנו למנף את עוצמתה של Element בשוק כדי להאיץ את הצמיחה של Autofleet באמצעות פתרונות חדשניים ומהירים יותר , לטובת כלל התעשייה. אנו גאים לשלב כוחות עם Element, בשותפות והמחויבות ההדדית שלנו לקידום פתרונות חכמים בתחום ניהול ציי רכב ותחבורה."

דור שי (צילום: יחצ)
דור שי (צילום: יחצ)

 דור שי, מנהל הטכנולוגיות (CTO) והמייסד השותף של Autofleet: "המסע של Autofleet החל בחזון להעצים את חברות ציי הרכב באמצעות טכנולוגיה מתקדמת שמייעלת את תפעול הציים. הרכישה הזו משקפת את הצלחתנו בבניית פלטפורמת אופטימיזציה חדשנית, ותאפשר לנו להמשיך לקדם את החדשנות ואת השירותים שאנחנו מספקים.״

 אודות Autofleet

Autofleet היא הפלטפורמה המובילה לאופטימיזציה ואוטומציה של ניהול ציי רכב במגוון תחומים. החברה מציעה טכנולוגיה חדשנית הממנפת בינה מלאכותית ואלגוריתמים מתקדמים כדי למקסם את היעילות התפעולית, הביצועים וחווית הלקוח. בעזרת הפלטפורמה, עסקים יכולים להשיק, לנהל ולהאיץ את פעילותם באופן בר קיימא ברחבי העולם.

החברה פועלת ביותר מ-20 מדינות ועל פני חמש יבשות, ומספקת את הפתרונות הדרושים לשותפיה כדי לנהל ציי רכב ושירותי תחבורה בצורה מיטבית.  אתר החברה: autofleet.io.

 אודות Element 

Element ניהול ציים (Element Fleet Management, TSX: EFN) היא החברה הציבורית הגדולה בעולם לניהול ציי רכב. Element מציעה קשת רחבה של שירותים ופתרונות צי למגוון הולך וגדל של לקוחות ברחבי העולם, ובהם תאגידים, ממשלות וארגונים ללא מטרות רווח בצפון אמריקה, באוסטרליה ובניו זילנד. שירותי החברה כוללים רכישת רכבים, תחזוקה, טיפול בתאונות, שיווק מחדש של רכבים, שילוב רכבים חשמליים וניהול תהליכי החשמול של ציים. לקוחותיה נהנים מיתרון הגודל של Element המאפשרים להם להפחית עלויות תפעול ולשפר את הפרודוקטיביות והביצועים. 

אתר החברה: -elementfleet.com/investor-relations.