הכתבה נכתבה בשיתוף געש חקירות

איך לבחור חוקר פרטי? 
בבואנו לדבר על חקירות פרטיות, אנחנו רואים שהרבה פעמים אנשים בטוחים שזו פריבילגיה ששמורה לעשירים. הגיע הזמן להבין שלא כך הדברים. בפועל אנחנו רואים שיש הרבה מאוד חוקרים פרטיים שנותנים שירותים לכולם. הסיבה לכך ברורה: המחיר לא תמיד גבוה כפי שנדמה לנו. מה שכן, חשוב מאוד לבדוק באיזה חוקר פרטי אתם בוחרים. העניין הוא שלא לכולם יש את אותו ניסיון ולא כולם יכולים לעשות עבודה מספיק טובה. זה קורה בכל תחום בחיים שלנו, וגם בתחומי החקירות הפרטיות. לכן, אם יש לכם דילמה לגבי בחירת החוקר הפרטי הנכון לכם, כמובן שאפשר להבין לליבכם. זו גם הסיבה שבגללה כדאי יהיה לבדוק את הדברים לעומק ולוודא שאתם בוחרים אדם מומלץ ועם הרבה מאוד ניסיון. 

מה משפיע על עלות החקירה? 
כמובן שאם אתם חושבים להזמין שירותי חקירה פרטית, תרצו לדעת דבר או שניים על מחיר חוקר פרטי. האמת היא שיש גורים שונים שיכולים להשפיע על המחיר שבסופו של דבר תשלמו לחוקר. למשל, האם מדובר על חקירה מאוד מורכבת? או שאולי מדובר על חקירה יחסית פשוטה שיכולה להסתיים במהירות? האם מדובר על חקירה שהחוקר יכול לעשות בכוחות עצמו או שהוא צריך לשתף פעולה עם הרבה בעלי מקצוע אחרים? הפרטים הללו הינם משמעותיים ביותר והם יכולים להשפיע על המחיר הסופי שתשלמו. מעבר לכך, כמובן שגם השאלה עד כמה החקירה דחופה או לא – תשפיע על המחיר. כאשר מדובר על חקירות דחופות, לרוב המחיר יהיה גבוה יותר ויש לקחת זאת בחשבון. 

איך מנהלים חקירה פרטית? 
זו שאלה שמטרידה רבים, אך חשוב להבין שזה מאוד תלוי בנושא המדובר. ראשית, החקירה תתחיל בכך שתפגשו עם החוקר הפרטי שלכם, תסבירו לו במה דברים אמורים ותתנו לו את כל המידע הדרוש לו. בהמשך הרבה פעמים הוא יתבצע מחקר אונליין, יעקוב אחרי מספר אנשים שמעורבים בפרשה וגם יוציא עבורכם דוחות שמפרטים הכול. לא אחת הוא גם ידבר איתכם תוך כדי התפתחות החקירה כדי לקבל החלטות שונות, כך שבהחלט תוכלו להיות חלק מהתהליך כולו. 

כמה זמן לוקח לבצע חקירה פרטית? 
מדובר על עוד שאלה שמטרידה רבים, אך האמת היא, שהתשובה לשאלה הזאת מורכבת. זה ברור שכל אדם שפונה אל חוקר פרטי רוצה לדעת כמה שיותר מהר את התשובה ולסיים את החקירה. עם זאת, בפועל אנחנו רואים שזה לא תמיד כך. יש הרבה מאוד מקרים שבהם החקירה לוקחת יותר זמן וחשוב להבין זאת. השאלה כמה זמן לוקח לבצע חקירות כאלה תלויה, בין היתר, במורכבות העניין ובשאלה, לדוגמא, האם החקירה דורשת גם נסיעות לחו"ל וכדומה. מה שבטוח זה שאם אתם כבר פונים אל חוקר פרטי ומעסיקים אותו, כדאי יהיה לבחור את הטוב ביותר שיש. 

לגעש חקירות ניתן ליצור קשר גם בנייד: 050-5796679

הכתבה נכתבה בשיתוף געש חקירות