אם גם אתם בעלי עסק המתקשים לנהל מספר עמודי אינסטגרם, יוטיוב, פייסבוק וטיקטוק במקביל, כדאי לכם להקדיש מספר דקות לכתבה הזאת על הפלטפורמה החדשה שמרכזת את כל העסק שלכם לדף אחד, תדמיתי, יעיל ומסודר.

בשנים האחרונות ובתקופה זו, בפרט, העולם הדיגיטלי נסק ותפס מקום של כבוד בחזית העסקית, מי שלא היה ערוך לשווק או למכור בדיגיטל - לא יכול להתקיים כלל והרבה מאד עסקים נאלצו לסגור.

כיום, עסקים קטנים חייבים פלטפורמה דיגיטלית על מנת להגיע לקהלים מרובים. עסק קטן, גם אם הוא מעסיק עד 5 אנשים, הוא עדיין עסק, וכדי להתקיים הוא צריך פלטפורמה דיגיטלית, אתר עם אפשרויות יצירת קשר ומידע על העסק.

הבמה שלך באינטרנט, אתר אינטרנט מבוסס רשתות חברתיות, הינו פיתוח ישראלי המרכז לתוכו את כל זירות הרשת החברתית שלכם למקום אחד. טובים באינסטגרם אבל בפייסבוק פחות? יש לכם יוטיוב מאוד פעיל אך בטיק טוק לא ממש הולך לכם? BAMA מרכזת לפיד אחד את כל הפעילות שלכם, זאת לצד שם העסק שלכם שנסרק בגוגל בצורה טובה יותר היות והוא חלק מזירה פעילה מאוד פעילה.

הכירו את משתמשי הבמה שלך באינטרנט - מי שכבר התאהבו בפלטפורמה ומינפו את העסק שלהם בצורה הטובה ביותר בזירה הדיגיטלית. הבמה שלך באינטרנט – גם כרטיס ביקור דיגיטלי גם דף נחיתה וגם אתר אינטרנט.

אתר אינטרנט מבוסס רשתות חברתיות (צילום: הבמה)
אתר אינטרנט מבוסס רשתות חברתיות (צילום: הבמה)

בנית אתרים לחברי ALLCLUB

ALL CLUB קהילת העסקים של ישראל - הקהילה הראשונה והגדולה בישראל, המיועדת לבעלי ובעלות עסקים ומונה כ- 200,000 חברים.
בשבילנו, “ביחד אנחנו כח” היא לא רק סיסמה. ALL CLUB הוקמה כעסק בעל אג'נדה חברתית על מנת להוזיל את סל הצריכה העסקי והפרטי של בעלי העסקים, לייצג אינטרסים, להעניק תחושת שייכות ולשמש בית, בו ניתן להתייעץ עם עמיתים ממגוון תחומים עסקיים ולהיחשף למידע מקצועי נגיש ומעשי בתחום ניהול העסק.

כנסו לבמה של ALL CLUB 

https://bama.bio/allclub

אתם תדאגו לעסק שלכם - אנחנו כבר נדאג לכל השאר. פרסום העסק ל - 200,000 החברים, מערכת לניהול העסק, חשבוניות וקבלות דיגיטליות מערכת דיוור, יעוץ משפטי, פגישה עם יועץ עסקי.

ועכשיו אתר אינטרנט מבוסס רשתות חברתיות – הבמה שלך באינטרנט.

במה של ALL CLUB  (צילום: הבמה)
במה של ALL CLUB (צילום: הבמה)

בניית אתרים למאפרות בבית ספר מקצועי לאיפור

עדה לזורגן היא מאפרת האופנה הראשונה והמובילה בישראל. במהלך שהותה רבת השנים בניו-יורק פורסמו יצירותיה במגזיני האופנה היוקרתיים בעולם, ביניהם ,Harpersbazaar, Mademoiselle,vogue עדה שימשה כמאפרת אישית למפורסמים רבים כגון מריה קארי, סינדי לאופר, פליטווד מאק, סקורפיונס ועוד. 

במקביל עדה איפרה בתצוגות אופנה מובילות של קלווין קליין, ראלף לורן, אוסקר דה לה-רנטה ושבוע האופנה בניו-יורק. כיום עדה עוסקת, ביחד עם בנה גיא – מנהל המותג, בפיתוח ליין איפור וטיפוח מקצועי המתאים במיוחד לאקלים הישראלי ונועד למאפרים מקצועיים ולשוק הפרטי. 

עדה מעבירה כיתות אמן מספר פעמים בשנה לפי הטרנדים העכשוויים העולמיים. עדה היא הראשונה שהבינה שבוגרות כיתות האומן זקוקים מעבר ללימודים כלים דיגיטליים להמשך הדרך.

כל בוגר כיתות האמון יוצא לדרך עם הבמה שלו. באינטרנט אתר אינטרנט מבוסס רשתות  חברתיות שנותן לו נוכחות במנועי החיפוש.

עדה לזורגן (צילום: הבמה)
עדה לזורגן (צילום: הבמה)

https://bama.bio/adahlazorgan