כל הטיפים הקטנים כדי שתצלחו את העניין בקלות ובזול: 
1. ראשית כל יש לשים לב בכל רכישה לאותיות הקטנות, תמיד תשאלו מה ההגבלות, תמיד תשאלו את עצמכם אם וכאשר. בקריאת כל ההגבלות לרוב תופתעו למצוא שם סייגים מפתיעים.

2. במידה וקניתם או קבלתם שובר מתנה תבדקו באילו מקומות ניתן לממש את מלוא הסכום שנמצא על גביי השובר במאה אחוז.

3. אם רכשתם מתנה במחיר מבצע, תשאלו את כל ההגבלות החלות במקרה שכזה. לגביי החלפה או זיכויים. ישנם עסקים שאינם מאפשרים החלפות למוצרים שנרכשו במבצע או בסוף עונה.

4. רכישת שוברים במועדוני צרכנות, כל אחד מאתנו חבר במועדון כזה או אחר המציע שלל הטבות במיוחד לקראת החגים. חפשו במועדוני הצרכנות והלקוחות ונסו למצוא את המתנה שם ככה תחסכו עשרות ואף מאות שקלים.

5. זיכויים וגיפטקארדים שכבר יש לנו במגרה בבית המון זמן ולא מצאנו מה לעשות איתם, זה בדיוק הזמן לנצל, אל בדקו את תוקף השוברים ובנוסף האם צריך להציג ת.ז או פרט מזההי אחר במידה וזה זיכוי שמעבירם ליד שלישית.

6. היזהרו מרכישת תווים בסכומים גבוהים מידי עם תוקף קצר מועד יחסית שעלול לפוג עד לשימוש בפועל, לכן המלצה היא לפזר אולי למספר מתנות שונות למארחת בסכומים קטנים יותר.

7. אימא ואבא, תבדקו שכל מקום שאתם רוכשים מתנה שהוא אמין ויש למי לפנות, מקום עם אחריות.

8. מידה ואתם רוכשים מתנה או שובר תדאגו שזה ממקום מבוסס ואמין כך שבמידה ונתקלים בבעיה ישנו שירות לקוחות במידת הצורך וגם מענה קולי לבירור פרטים.

9. השוואת מחירים, בדרך כלל הצרכנים מבצעים רכישה מוגברת לקראת החגים, וזה מאפשר לעשות צעדים חסכוניים. למשל, להשוות מחירים לפני הקנייה ולהעדיף מקומות זולים יותר.ישנם אתרים שעושים זאת בצורה מעולה.

10. מבצעים - חשוב לשים לב למבצעים ולהנחות: החוק מחייב לפרסם את מחיר המוצר לפני ההנחה, כדי שנדע אם באמת אנו מקבלים הנחה.

11. תשאלו! - הסעיף הכי חשוב מכולם אולי, נסו לזכור או להבין באלגנטיות מה באמת אתם רוצים לקנות לבן אדם שאתם מתארחים שהוא באמת צריך ורוצה . לפעמים אם תנסו להזכר בשיחות בינכם תוכלו לזכור כי שוחחתם על צורך אמיתי, אוזניות לטלפון, או מסג מפנק או בכלל סט סירים מעוצב. מתנה כזאת שלא צריך להחליף בחנות יום למחרת ערב החג