לכבוד יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל ולמען התקווה הישראלית תאגיד הקוסמטיקה HAVA ZINGBOIM משיק את PROPHECY FOR HOPE מהדורה מוגבלת של תכשיר הדגל של החברה! 15% מההכנסות ממהדורה זו, הן תרומה לעמותת 'הותיר אחריו חבר.ה' שתומכת בבנות זוג ובני זוג של חללי צה"ל חוה זינגבוים: "אני תקווה שכמו הטבע גם אנחנו נחזור לפרוח, לצמוח ולהצמיח שורשים בארץ הזו".
מחיר מומלץ: 575 שקלים. 

HAVA ZINGBOIM PROPHECY FOR HOPE  (צילום: אורי גרון)
HAVA ZINGBOIM PROPHECY FOR HOPE (צילום: אורי גרון)

אינטימה משיקה את קולקציית בגדי הים לקיץ 2024: ההשראה לקולקציה מגיעה מעולמות הריזורט, חופשת קיץ חלומית במקומות אקזוטיים ורחוקים. כל דגמי בגדי הים עשויים מבדים נעימים ומחטבים באופן שכל אחת תרגיש "אסופה" אך נינוחה. כמו כן, לראשונה אינטימה תציע גם מגוון סנדלים במראה יווני.
טווח מחירים: 399.90-59.90 שקלים. 

אינטימה בגד ים  (צילום: דודי חסון)
אינטימה בגד ים (צילום: דודי חסון)

מותג הלקים הניו-יורקי essie משיק את הגוונים הנכונים לאביב 2024: ארבעה גוונים אביביים, פסטליים ומרעננים - מריחה של שתי שכבות והמניקור שלך מושלם.
מחיר מומלץ: 35.90 שקלים. 

אססי קולקציית קיץ 2024  (צילום: יחצ חול)
אססי קולקציית קיץ 2024 (צילום: יחצ חול)

רשת  SACARA מציעה לקיץ 2024, העונה החמה, סדרה של מוצרים המגנים מקרינת השמש. הסדרה כוללת: קרם הגנה לפנים וספריי גוף, להגנה מלאה עם  50 SPF. גם הקרם הגנה וגם הספריי הם היפואלרגניים, ללא פראבנים, עם הגנה גבוה במיוחד מקרני UVA + UVB, לפי התקן האירופאי המחמיר ביותר.
מחיר מומלץ: 29.90-24.90 שקלים.  

סקארה קרם הגנה וספרי הגנה מהשמש (צילום: קית גלסמן)
סקארה קרם הגנה וספרי הגנה מהשמש (צילום: קית גלסמן)

סדרת הטיפוח ה- Clear & Defend של Neutrogena מסייעת בשיפור מראה העור במקרים של הופעת סימני פצעונים, ויוצרת מראה עור אחיד ובריא יותר. כעת, מצטרפים שני מוצרים חדשים לסדרה המתאימים לעור מעורב, שומני הנוטה לפצעונים: פילינג נוזלי המשפר את מרקם העור תוך שבוע אחד! וג'ל לחות להזנת והגנת מחסום הלחות של העור מפני יובש.
מחיר מומלץ: 59.90 שקלים. 

Clear & Defend של Neutrogena  (צילום: יחצ)
Clear & Defend של Neutrogena (צילום: יחצ)

מותג הטיפוח SO.KO משיק סרום מועשר באלסטין ובחומצה היאלורונית להזנה ושיפור מהיר של מראה הקמטים. סרום ה- WORKOUT מספק לחות לפנים, מסייע בשיפור וצמצום מראה הקמטים והקמטוטים ומועשר באלסטין המסייע בגמישות העור והענקת מראה מוצק וגמיש. בנוסף, הסרום עשיר בחומצה היאלרונית המסייעת בשמירה על רמת הלחות הטבעית של העור.
מחיר מומלץ: 49.90 שקלים. 

סו.קו - סרום אלסטין  (צילום: יחצ)
סו.קו - סרום אלסטין (צילום: יחצ)

קליניק Double the Honey עם גוון נוסף: Pink Honey Pink Honey גוון ורוד עדין, משלב את אותה נוסחה מפורסמת המדגישה את הגוון הטבעי של השפתיים ומעניקה גימור מבריק ורך המאפשר ליצור גוון מחמיא שהוא ייחודי לך.
מחיר מומלץ: 119 שקלים.  

פינק האני קליניק  (צילום: יחצ חול)
פינק האני קליניק (צילום: יחצ חול)

המותג הבינלאומי 'בטיסט' משיק שמפו יבש חדשני לשיער: שמפו יבש XXL סטייליסט לנפח מושלם השמפו החדש מעניק לשיער נוכחות, נפח, שיק, טיפוח והזנה.
מחיר מומלץ: 34.90 שקלים. 

XXL שמפו יבש בטיסט (צילום: יחצ)
XXL שמפו יבש בטיסט (צילום: יחצ)

מותג בשמי הנישה המוביל והיוקרתי Juliette has a gun משיק ניחוח חדש לאישה ג'ולייט: גוון חושני וחם, בניגוד לאותיות המתכתיות והכובע, קריצה אחרונה לפרדוקסים הנועזים של הניחוח המודרני שלנו.
מחיר מומלץ: 495 שקלים. 
ֿ

Juliette has a gun JULIETTE  (צילום: יחצ)
Juliette has a gun JULIETTE (צילום: יחצ)

BYNETA מותג הטיפוח והביוטי של אשת העסקים, היזמית והדוגמנית נטע אלחמיסטר וקבוצת הקוסמטיקה הגדולה בישראל, "לילית קוסמטיקה" משיקים היילייטר אבקה: קולקציית היילייטרים המציעה שלושה גוונים המעניקים אפקט מאיר ומושלם. הנוסחה המתקדמת והמרקם היוקרתי משתלבים בצורה מושלמת ליצירת זוהר פוקוס רך בלתי נשכח.
מחיר מומלץ: 89 שקלים. 

נטע אלחמיסטר לBYNETA   (צילום: יחצ)
נטע אלחמיסטר לBYNETA (צילום: יחצ)