הכתבה נכתבה בשיתוף Magic beauty

עם הזמן והתחדשויות הטכנולוגיה שאנו זוכים להיתקל בהן ביומיום, המשווקים של האבנים להסרת שיער יצאו בהבטחות גדולות. בשורה לצד הבטחות שהצרכניות העייפות כמובן שמחו לשמוע, שבמקרים מסוימים - עבור א.נשים מסוימים - הן גם מספקות אותן. אבל בואו, הן לא מהפכניות. למעשה, רוב אבני הביוטי הן אפילו לא ממש משנות את חוקי המשחק: התוצאות דומות מאוד לגילוח, חלקן גם משאירות שיער ותאי עור מתים ולא רצויים באזורי הגוף השונים. 

אך כידוע, זמנים משתנים וטכניקות טיפוח הולכות ומשתדרגות – זה בדיוק הזמן המתאים להגיד סוף סוף ביי לחתכי גילוח, שעווה כואבת ולייזרים יקרים ולהגיד שלום למוצר מהפכני בתחום הסרת השיער. אבן הפלא של Magic beauty, המביאה פתרון חדש הכולל ננו טכנולוגיה מתקדמת לפילינג עדין המסיר תאי עור מתים ולגוף חלק משיערות תוך דקות בודדות.

טכנולוגיה מתקדמת לפילינג עדין המסיר תאי עור מתים (צילום: יהונתן אזולאי)
טכנולוגיה מתקדמת לפילינג עדין המסיר תאי עור מתים (צילום: יהונתן אזולאי)

היתרונות הברורים כאן עולים על כל סטיגמה קיימת. השימוש הקל והפשוט (תנועות סיבוביות בלבד) באבן הפלא לא מותירה ולו קמצוץ של כאב או חתכים, ההפך, היא מביאה את העור לתוצאה חלקה ונקיה תוך זמן קצר. היא ידידותית לסביבה ואינה מכילה כל סוג של כימיקלים העלולים להזיק לעור או להביאו למצב של גירויים או אדמומיות. והשיא - היא מספיק קומפקטית ומתאימה לנסיעות ארוכות ו/או קצרות מחוץ לבית, זאת בניגוד לשיטות הסרה אחרות.

איפה קונים? אבן הפלא נמכרת באתר האונליין: http://magicbeauty.online/  
זמן מדף? האבן מיועדת לשימוש רב פעמי, ויכול להחזיק כשנתיים מתחילת השימוש.
מה המחיר? סט יחיד – 89.90 ₪, סט זוגי – 144.90 ₪, סט טריפל – 199.90 ₪.

הוראות שימוש:

  1. נקו את אזור השימוש המיועד והעבירו עליו מגבת לקבלת עור יבש ונקי. קרמים / מים / לכלוך הנמצאים על אזור השימוש הרצוי עלולים להוריד מיעילות האבן.
  2. אחזו באבן הפלא והצמידו אותה לאזור השימוש הרצוי והחלו בתנועות סיבוביות עד לקבלת התוצאה הרצויה. זהו! השיער הוסר ואתם יכולים ליהנות מעור חלק ונקי.
  3. לאחר סיום השימוש מומלץ למרוח קרם לחות על האזור.

אבן הפלא להסרת שיער (צילום: יהונתן אזולאי)
אבן הפלא להסרת שיער (צילום: יהונתן אזולאי)

הכתבה נכתבה בשיתוף Magic beauty