הכירו את שואב הרובוטי המתקדם ביותר בעולם. לראשונה בישראל, חברת Roborock משיקה פתרונות לניקוי ביתי חכם. הדגמים  נועדו להתאים לצרכי המתפתחים של הלקוחות וכוללות יכולות AI וטכנולוגיות ייחודיות. ריצ'רד צ'אנג, מייסד ומנכ"ל רובורוק, אמר: "התעשייה חווה שינוי גדול שבו לקוחות לא רק מחפשים מוצרים שמנקים היטב, אלא שהם גם קלים, חכמים לאינטראקציה ויכולים להשתלב בצורה חלקה בבית החכם שלהם". 

פורץ דרך: רובוט דמוי אדם המשלב טכנולוגיות בינה מלאכותית
לסלבס אין זמן לדבר עם המעריצים באינסטגרם? הצ'טבוט ידבר במקומם

עוד הוסיף המנכ"ל: "אנחנו מציעים כעת יותר אפשרויות קישוריות מאי פעם, שמצאנו שהן אחת התכונות המבוקשות ביותר עבור הלקוחות, בעוד שהרובוטים שלנו משלבים כעת מכניקת זרועות רובוטית כדי לנקות טוב יותר והם ייחודיים לשוק". בין היכולות של Roborock: זרוע רובוטית המאפשרת יכולות מלאות של ניקוי פינות וקצוות, שמירה על מים חמים ואוויר חם עם יכולת כביסה וניגוב מחדש של מגב אינטליגנטי. 

בנוסף, ישנה מברשת צד שנועדה לניקוי חללים שקשה להגיע אליהם עם כיסוי פינות של 100%. ה-Roborock מרוקן, ממלא ומוציא חומר ניקוי באופן אוטומטי; שוטף את המגב עם מים חמים ומייבש באוויר חם כדי למנוע הצטברות ריח וטחב. רמות הלכלוך מזוהות כדי לקבוע כביסה חוזרת של המגב ולבצע ניקוי חוזר במידת הצורך.

בקרוב יצא גם דגם S8 MaxV Ultra אשר מציע גרסת עגינה עם שאיבת מים וניקוז שמתחבר למערכות ניקוז ביתיות למילוי וריקון אוטומטי של מנקה הרובוט, מה שמבטל את הצורך לרוקן ידנית או למלא מחדש את המכלים. מחיר התענוג - 5,890 ש״ח.