הכתבה נכתבה בשיתוף ביג מאמא קייטרינג

שפים וטבחים מקצועיים מקפידים להציע לסועדים מנות מסודרות ומעוצבות יפה ולא צלחות מבולגנות עם מנות מפורקות או כאלה שאין בהן סדר וארגון. 

כשאנחנו עורכים אירוע, פרטי או עסקי, חשוב לנו שהסועדים שלנו ייהנו לא רק מתפריט עשיר, מגוון וטעים, אלא גם חשוב לנו שהם ייהנו מהאופן בו האוכל מוצג ומוצע להם. בין אם זה באופן ישיר על ידי מלצרים המגישים את המנות לשולחן ובין אם זה דרך שולחנות מזנון אליהם יפנו בשביל להגיש לעצמם. 

אחת הדרכים להציג את האוכל בצורה יפה, מסודרת ומעוצבת, באופן שיוסיף את צבע ועניין לאירוע, הוא דרך שולחנות שוק. רעיון זה הפך להיות מאוד פופולארי בישראל במהלך השנים וכיום משתמשים בו בלא מעט אירועים, בסדרי גודל שונים. הרעיון הוא פשוט, מציבים שולחן עמוס בכל טוב, מעוצב בצורה יפה כמו דוכנים בשוק, הפריטים מסודרים אחד ליד השני, בצורה מסוימת, באופן שאפשר ליהנות מהשילוב של הפריטים השונים, הצבעים והצורות. שולחן כזה יכול להוסיף הרבה מאוד צבע ועניין לאירוע, מעבר לפריטים שנמצאים עליו. 

מה זה שולחן שוק בשרי כשר?
 
אנחנו יכולים למצוא דוגמאות שונות ורבות של שולחנות שוק, אחד מהם הוא שולחן שוק בשרי. מדובר על שולחן עשוי מרכיבי בשר שונים אשר מסודרים אחד ליד השני ונראים כמו יצירת אומנות שלמה. כמובן שהמטרה היא שהאורחים ייגשו אל השולחן ויגישו לעצמם את המנות האהובות עליהם. 

שולחן שוק כזה מוצע לנו על ידי ביג מאמא, שירות קייטרינג בשרי לאירועים שונים, ואנחנו צריכים להחליט האם הוא מתאים לנו ומתאים למה אנחנו מחפשים, וכיצד אפשר לשלב אותו במקום בו נערך האירוע. חשוב לציין, שולחן שוק בשרי כשר יכול להתאים למגוון רחב של אירועים, בין אם מדובר באירועים גדולים או קטנים, בין אם מדובר באירוע פרטי או עסקי, בשטח פתוח או בשטח סגור.

איך בוחרים נכון שולחן בשרי כשר?
 
בשביל לייצר שולחן בשרי כשר לאירוע, אנחנו צריכים לשים לב למספר נקודות:

  • ראשית, מלבד העובדה שהשולחן צריך להיות מעוצב בצורה יפה ומיוחדת, הרי שהוא גם צריך להיות מגוון. אפשר לבחור שולחן שוק שמכיל סוג מסוים של בשרים, נניח המבורגרים, אך אם בוחרים שולחן שוק בשרי כללי, רצוי שהוא יכלול מספר סוגים ולא רק סוג אחד. 
  • שנית, הוא צריך לכלול מרכיבים שכל האורחים יוכלו ליהנות ממנו. לכן חשוב לוודא שהוא אכן כשר וכולל מרכיבים שכולם מכירים. 
  • שלישית, יש להקפיד על הדרך בה הוא מעוצב ומאורגן, ושאכן הוא נותן ערך נוסף בהקשר זה. 

כתבה נכתבה על ידי SEO CAP קידום אתרים 

הכתבה נכתבה בשיתוף ביג מאמא קייטרינג