המותג בריטה משיק סדרת מוצרים ידידותיים לסביבה עם ביצועי סינון מים גבוהים יותר בשם MAXTRA PRO, הכוללת את פילטר מקסטרה פרו 1־IN־ALL המגיע עם נפח סינון גדול יותר של 50 ליטר ויותר. כמו כן, הוא כולל רשת סינון נוספת שסופחת פי ארבעה יותר חלקיקים מבעבר, כשגוף הפילטר והמכסה עשויים מ־50% פלסטיק ממקור ביולוגי. בנוסף, המותג מציג את מקסטרה פרו HOT DRINK EXPERT – פילטר בעל טכנולוגיה המשלבת כדוריות מיקרו פחמן טבעיות המפחיתות ריח וטעמי כלור. הפילטר מצוין למים הקשים בישראל, מאחר שיש לו יכולת סינון אבנית ברמה גבוהה. עוד בסדרה, קנקן Style eco שמתאים לאחסון בדלת המקרר ובעל תצוגת חיווי חכמה המתריעה על הצורך בהחלפת פילטר. גם בייצור הקנקן נעשה שימוש בכ־60% פלסטיק ממקור ביולוגי.

מחיר: שלישיית פילטרים
מקסטרה פרו 1־NI־LLA: 129
שקלים, צמד פילטרים מקסטרה פרו HOT DRINK EXPERT:י109
שקלים, מארז השקה הכולל קנקן Style Eco עם שלישיית
פילטרים MAXRA PRO 1־NI־LLA: 249 שקלים

שרדונה W מבציר 2022 של יקב ברקן הוא יין לבן שיושן בחביות עץ אלון במשך שישה חודשים. זה יין מורכב ועשיר עם ארומות של הדרים, וניל ועציות עדינה. יין זני שכיף לשתות אותו בימים החמים, וכשאנחנו רגע לפני שבועות – הוא יהיה תוספת נפלאה לשולחן החג וישתלב נהדר עם המאפים והגבינות.
מחיר: 75 שקלים

ברקן W שרדונה בציר 22 (צילום: יחצ)
ברקן W שרדונה בציר 22 (צילום: יחצ)

בעקבות הביקוש הרב, יין הדגל הלבן של יקב רקנאטי חוזר למדפים. ספיישל רזרב לבן של היקב חוזר בתיאום מושלם עם חג שבועות הקרב. זהו יין מבציר 2021 המשלב ענבי רוסאן ומרסאן. היין יושן שנה בחביות עץ אלון צרפתי, יש לו גוף בינוני־מלא והוא עשיר בטעמים. החמצמצות שלו נעימה ויש לו ניחוח פירותי.
מחיר: 159 שקלים

רקנאטי ספיישל רזרב לבן  (צילום: גיא הכט)
רקנאטי ספיישל רזרב לבן (צילום: גיא הכט)


המותג הפופולרי TWISTER הגיע סוף־סוף לארץ וכבר אפשר למצוא במקררים שלושה טעמים מרעננים: Island בטעם לימון ליים עם ליבה של תות ושרבט אננס, Forest בטעם פירות יער עם ליבת לימון ווניל ו־Ocean בטעמי בננה, תותי פרוטי, ליבת דובדבן ווניל. השלגונים לא מאכזבים, הם צבעוניים ושמחים ומציעים שילובי טעמים שעושים כיף בחך.
מחיר: 7.90־4.90 שקלים

טוויסטר (צילום: יחצ)
טוויסטר (צילום: יחצ)



חטיף אצות קלויות מבית המותג הקולינרי "מאסטר שף". החטיף טבעוני ומגיע במאגדת המכילה תשעה חטיפים אישיים. חטיף טעים וקראנצ'י שמתאים למי שמחפש נשנוש מלוח וקליל. הוא גם נהדר כתוספת למאכלים כמו סלטים או נודלס.

מחיר: 25.90 שקלים

מאסטר שף משיק חטיפי אצות קלויים במלח (צילום: יחצ)
מאסטר שף משיק חטיפי אצות קלויים במלח (צילום: יחצ)

במיוחד לרגל שבועות, שטראוס מרעננת את המותג האהוב "מילקי" ומשיקה את מילקי TRIO בטעם קרמל מלוח ובלונדי. מה זה אומר? שלוש שכבות של פודינג קרמל מלוח, מוס בטעם שוקולד בלונדי וקצפת בטופ. התוצאה היא משחק של טעמי מלוח ומתוק שיוצרים יחד ביס מושלם. בואו נגיד שהמילקי מצליח לסגור את הפינה של המתוק ממש כמו קינוח.
מחיר: 4.20־3.30 שקלים

מילקי טריו קרמל (צילום: סטודיו שטראוס)
מילקי טריו קרמל (צילום: סטודיו שטראוס)

אסם־נסטלה השיקה במהדורה מוגבלת לרגל חג השבועות המתקרב את "בייגלה פיטנס כרובית" - חטיף אפוי המכיל דגנים מלאים וכרובית, עם כ־120 קלוריות ל־30 גרם. כמו רוב מוצרי פיטנס, החטיף מנסה להציע לשוחרי הבריאות אפשרות לנשנש חטיפים עם כמה שפחות רגשות אשמה. החטיף החדש קראנצ'י במידה, אך באופן מפתיע טעמי הכרובית כמעט לא מורגשים.
מחיר: 13.40־8 שקלים

אסם נסטלה - בייגלה פיטנס כרובית (צילום: סטודיו אסם)
אסם נסטלה - בייגלה פיטנס כרובית (צילום: סטודיו אסם)

רשת הממתקים +TASA התחילה לשווק מארזי בייקרי בוקס המתאימים לאירוח וכמתנות באירועים מיוחדים. כחלק מהמהלך הרשת משתפת פעולה עם אפליקציית וולט, כשניתן להזמין מארז עד לפתח הבית. המארזים מעוצבים ומתאימים כמתנה, וניתן למצוא בהם בין היתר: דונאטס במגוון טעמים ומילויים, עוגיות שוקולד צ'יפס, אקלרים, עוגות קוקי פאי עם בצק עוגיות אמריקאיות עם שוקולד צ'יפס במילויים שונים, משקאות בלנדי אייס עם קצפת ועוד.
מחיר: החל מ־151 שקלים

מארזי קינוחים עד הבית (צילום: יחצ)
מארזי קינוחים עד הבית (צילום: יחצ)