הכתבה נכתבה בשיתוף גן האירועים טרויה

לא חלפה דקה מהרגע שנחתנו במשרדי טרויה, וכבר התחלנו להבין לפחות חלק מסוד ההצלחה של מתחם האירועים. עם כניסתנו ניגשה אלינו המנהלת, שאלה לשלומנו, הציעה לנו בחיוך רחב לשתות ולאכול, עוד טרם הבינה לאן פנינו מועדות. בסמוך לקבלה, המתינו מספר זוגות לפגישתן עם מנהלי המכירות שהיו באותה עת בחדרם עם בעלי שמחה המעוניינים לשמוע על אפשרות לקיים אירוע.

כשאנו מתקרבים למשרדו של אבי בן-חמו, אנו עדים לשורת חיבוקים ואמירות תודה מצד חתן, כלה והורים של אירוע שהתקיים יומיים קודם לכן. במהלך הפגישה שלנו הטלפון של בן חמו לא מפסיק לצלצל, לכולם הוא עונה מיד ומבטיח ״אסיים פגישה ואצלצל״, כנראה שתשומת לב מירבית לכל אדם בטרויה זו חובה לפני הכל.

אבי בן חמו, מנכ"ל ומבעלי גן האירועים טרויה, שלום. גן האירועים ידוע כבר שנים כפנינה יוצאת דופן בשפלה ובכלל. ספר לנו קצת על המקום, ועל הסוד שגורם לכם להישאר בפסגה כל כך הרבה שנים.
 
מיד כשנכנסים למתחם האירועים, מתרשמים מהפאר ההיסטורי, האלמנטים העיצוביים והתכנון המפורט שכולו בהשראת ההיסטוריה הטרויאנית עם מדשאות רחבות ידיים, בריכות דגים, עצים ירוקים ושערי כניסה עוצרי נשימה. 

כבר שבע עשרה שנים, ששותפיי ואני מספקים לזוגות, משפחות, חברות גדולות ובעלי אירועים עסקיים, מתחם אירועים יוצא דופן ומרשים במיוחד. לצד שני האולמות הגדולים, שיכולים להכיל חמש מאות ו- אלף אורחים, בנינו שש סוויטות אירוח מעוצבות, לחוויה שקשה למצוא כמותה בתחום: אירוח הזוג ובני משפחתם הקרובים כבר משעות אחר הצהריים המוקדמות, ועד לבוקר שלמחרת האירוע. לצורך כך, נבנה במקום מטבח חלבי מיוחד, שמפנק את בעלי השמחה בארוחת בוקר עשירה ונינוחה בבוקר שאחרי האירוע.

אבי בן חמו  (צילום: יח''צ)
אבי בן חמו (צילום: יח''צ)

איך היית מגדיר את החזון של גן האירועים טרויה, ומה מעל לכול מנחה אתכם במלאכה הזו, כבר שנים רבות?
 
החזון של הגן, נולד כדי לייצר חווית אירוע שלא הייתה כמותה בישראל, ומאופיין יותר מכול בהתחדשות בלתי פוסקת, וביד על הדופק בכל הנוגע לעולם האירועים והשמחות בארץ. 

השאיפה להעניק חוויה שלמה ומקיפה, היא מה שמנחה אותנו מהיום הראשון ועד עכשיו. כבר לפני יותר משבע שנים, החל הגן לספק לבעלי שמחות בר מצווה מענה נוח, שלם, וכולל. מתחם בית כנסת מרהיב מוקם עם שחר, ובו עולה החתן הצעיר לתורה בלוויית בני משפחתו, מיד לאחר מכן מוגשת ארוחת בוקר, ולקראת הצהריים, נערכת הארוחה החגיגית עד לשעות אחר הצהריים, כשהמטרה של בעלי המקום היא בראש ובראשונה לתת לבעלי השמחה את כל המענה והליווי המהודק, ולאפשר להם ליהנות בנחת מהיום השמח עבורם. 

אבל מעל לכול, ובראש סדר העדיפויות, נמצאת החוויה הקולינרית בגן. תוך שימת לב רבה, גן האירועים טרויה מספק לאורחיו את האוכל הטוב ביותר, עם שפים מקצועיים ומנוסים, בהובלתו של שף אוריאל סרור, שמבשלים לאורחים חוויה של טעמים ברמה הגבוהה ביותר. 

ובכל זאת, מה מייחד את טרויה יותר מכול?
 
לצד החוויה הקולינרית, ששומרת תמיד על רמתה הגבוהה והבלתי מתפשרת, מקפיד אבי לחדש ללא הרף את הקונספט של הגן כולו, בהתאמה לרוח התקופה ולטרנדים החמים בעולם החתונות והאירועים של ישראל. 

כך למשל, הגן שנבנה ותוכנן בהשראת העוצמה של טרויה, העיר הקדומה, יכול לשנות את עורו ואת הקונספט העיצובי שלו בהתאם לרעיון המוביל. הגמישות הזו, לצד השפה המתחדשת בכל עת, הם שממצבים את טרויה בפסגה כל השנים. 

איך השפיעה עליכם תקופת המלחמה והמצב הביטחוני בחודשים האחרונים?
 
קודם כל, דאגנו לזוגות שלנו. התקשרנו לכולם ודחינו את האירועים עד דצמבר, וסגרנו את לוח האירועים עד שהמצב יתבהר, ועל מנת שנוכל להבטיח לכל מי שסגר אצלנו אירוע את קיומו. 

לצד זה, אני מאמין שכל אחד בעם שלנו נרתם ותרם למאמץ הלאומי. הוצאנו בכל יום מאות ארוחות לחיילים שלנו באזורי הלחימה, במה שמבחינתי היה הצעד המתבקש והמינימלי בתקופה כזו. 

ממלכת טרויה  (צילום: יח''צ)
ממלכת טרויה (צילום: יח''צ)

ספר לנו על הטרנדים המעניינים בעולם החתונות, לקראת שיאה של התקופה.
 
החתונות שנערכו לפני עשר וחמש עשרה שנים היו שונות לחלוטין מהאירועים של היום. ראשית כל, מבחינת המנות, אין כבר הגשה של מנות אישיות, מה שהגביל את אפשרויות הבחירה לאורחים לשתי אופציות בדרך כלל, הפך היום להגשה למרכז השולחן, של ארבע, חמש ושש אפשרויות לבחירה עבור האורחים, וזה מבורך. 

החתונות בפרט והאירועים בכלל מאופיינים היום בהשקעה רבה מאוד של בעלי האירוע בפרטים הקטנים, כמו כלה שלובשת בערב שלוש שמלות ואפילו יותר, שגם לה אנחנו נותנים מענה בדמות דיילת צמודה שמסייעת לה בכל שלב. 

מה לדעתך סוד הקסם של הגן? מה מושך לכאן זוגות רבים כל כך, שנים רבות כל כך?
 
אין תחליף לניסיון וידע. זוג שבוחר לקיים את שמחת חייו אצלנו, יודע שיקבל את המענה השלם, המקיף והמקצועי ביותר, שנבנה לאורך שנים, לצד מגמות עיצוביות וקולינריות עדכניות ועכשוויות. כשאתם באים אלינו, אתם בידיים טובות, מיומנות ומעל לכול, מנוסות. אנו מלווים כל בעל שמחה אישית, זמינים עבורו בכל עת, מספקים לו את כל מה שהתחייבנו לו ורואים בכל בעל שמחה כשגריר שלנו. לא בכדי, מדי ערב נסגרים כאן אירועים שהגיעו אלינו מהמלצות חמות מצד אנשים שערכו בטרויה אירוע.

לסיום, יש לך טיפים לזוגות שינשאו בעונת האירועים הקרובה?
יש לי טיפים רבים, הנה כמה: תכנון מקדים – התחילו לתכנן את האירוע כמה שיותר מוקדם כדי להבטיח שתוכלו לבחור את האולם המתאים ולתאם את כל הפרטים הדרושים, בדקו את האולם – כשאתם מגיעים לבחור את האולם, צפו בו במקום ובנוסף קבלו תמונה ברורה מהמפעיל, ודאו שבעת האירוע ישנם אנשי ניקיון שיוודאו שהשירותים נקיים בכל עת, ושיש תגובה מידית במידה ונשברה כוס ברחבת הריקודים לדוגמה, אישורי הגעה וסידורי שולחנות: על מנת למנוע מצב של ״חורים״ בשולחנות ושימוש בשולחנות רזרביים, יש לוודא מי מהמוזמנים עתיד להגיע לאירוע, מי מתלבט ומי לא יגיע, כך תוכלו לסדר שולחנות ולחלק את מספר השולחן לכל אורח ברגע כניסתו לאירוע.

כנסו לעמוד האינסטגרם של טרויה

הכתבה נכתבה בשיתוף גן האירועים טרויה