רשת האופנה הספרדית ZARA, הנחשבת לאחת הפופולריות ביותר בישראל, פותחת היום את החנות הגדולה בישראל בקניון עופר פתח תקווה שבניהול נעמי סימן טוב. בחנות, שתשתרע על שטח של 3,500 מ"ר, יופעלו לראשונה קופות אוטומטיות בלבד.

רשת קניוני עופר חונכת ברמת אביב קניון היברידי: Online Mall

החנות עוצבה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של זארה הבינלאומית, על ידי צוות בינוי של זארה, שהגיע במיוחד מספרד וחבר לצוות הבינוי הישראלי. לחנות הוזמנה קולקציה של למעלה מ־100 אלף פריטים, חלקם ייחודיים, המגיעים רק ל־50 חנויות פרימיום של הרשת בעולם.

החנות תכיל עשרות תאי הלבשה מאובזרים ומרווחים, בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת זיהוי של המוצרים שנלקחו לתאים וכמו כן את האפשרות להזמין מוצר אל תוך תאי המדידה. החנות החדשה תכיל מגוון קולקציות נרחבות לנשים, לילדים ולגברים.

בנוסף, ייפתחו ויתחדשו בקניון חנויות נוספות בשטח 80־100 מ"ר בממוצע: CALZEDONIA תפתח חנות דגל ראשונה בישראל. בנוסף ייפתחו חנויות מהרשתות INTIMISSIMI ,IMPERSS ,ORIGINALS ,NRA. היקף ההשקעה בשבע חנויות בינלאומיות אלה נאמד ב־53 מיליון שקל.

היקף ההשקעה הכולל בשדרוג ובשיפוץ עופר הקניון הגדול פתח תקווה מסתכם ב־65 מיליון שקל. העבודות החלו בשיפוץ מתחם המזון המהיר וכבר הסתיימו. בהמשך השנה יכללו העבודות בין היתר את החלפת הריצוף, החלפת התקרה, הכנסת מערכות חדשות, והרחבת חנויות קיימות.

עומר אוגולניק, מנכ"ל קניוני עופר: "נמשיך להצעיד את עופר הקניון הגדול כאחד המובילים בישראל על ידי המשך השבחתו ובכך להמשיך לספק לקהל המגיע אליו חוויית בילוי וקנייה נעימה".