רשת אופנת הגברים מאניה ג'ינס, המפעילה 53 סניפים בארץ, השיקה קולקציית גברים ואירועים חדשה לגברים ויצאה בקמפיין לקידומו בעלות
כספית של כמיליון שקל. ברשת ציינו, כי קולקציית הערב והאירועים החדשה של המותג עשירה ומגוונת עם מגוון רחב של צבעים, גזרות ובגדים ועוצבה עבור הקהל הגברי והצעיר המחפש לשלב בין סטייל לחדשנות אופנתית.

הקולקציה של מאניה ג'ינס (צילום: שי יחזקאל)
הקולקציה של מאניה ג'ינס (צילום: שי יחזקאל)

עוד ציינו ברשת לרגל השקת הקמפיין, כי הקולקציה כוללת מבחר חליפות מבדים חדשניים, הכוללים טכנולוגיית בד שאמורה להבטיח עמידות ונראות. הקולקציה החדשה גם כוללת מגוון חליפות ערב מבד יוקרתי ואבזור עשוי במראה ערב.

"לקולקציית הערב של מאניה יש אמירה אופנתית מובהקת וייחודית, היא משלבת את הצורך לקולקציה אלגנטית מצד אחד ואת ההתכתבות של
המותג עם הטרנדים המובילים בעולם האופנה ונוחות בלתי מתפשרת", אמר סמנכ"ל השיווק בקבוצת מאניה גופל, אליאור אסלן. את קמפיין הערב של המותג, שעלותו מוערכת במיליון שקלים, מוביל האומן הבינלאומי ג'וזי זירה.