לא רק מתוק: השף־קונדיטורית רוסלה יונה מקונדיטוריית "ביסקוטי" משיקה קולקציית עוגות ומאפים חלביים הכוללת עוגות גבינה אפויות וקרות לצד קישים במליות מעודנות, דברי מאפה ולזניות עשירות. הכי מיוחדות בקולקציה: פבלובינה - קרם גבינה קרה, מרנג פבלובה, קרם דובדבנים ודובדבני אמרנה וקוקי בראוני צ'זקייק - גבינה אפויה, צ'אנקים של קוקיס, בראוניס וקרם קרמל מלוח במחירים: 74 שקל לפס, 154 שקל לעוגה. המלוחות המיוחדות: באסקית זוקיני ובצלים - מאפה עתיר גבינות עם זוקיני ובצל מקורמלים במחיר 139 שקל, ומיקונוס - שכבות בצק פילו ובינהן ציזיקי וגבינות מנצ'גו ופטה במחיר 114 שקל.

להשיג בסניפי הרשת, בטלפון 03-5704015 או באתר.

באסקית זוקיני ובצלים - בועז לביא לביסקקוטי שבועות 2024 (צילום: יחצ)
באסקית זוקיני ובצלים - בועז לביא לביסקקוטי שבועות 2024 (צילום: יחצ)

קינוחים לכל גיל: קינדר משיקה חוברת מתכונים ייחודית להכנת קינוחים שישדרגו את החג בשילוב מוצרי המותג. בין המתכונים ניתן למצוא גלידת סטראצ'טלה, קינוח כוסות עם קינדר בואנו מיני, עוגת גבינה אפויה עם שוקולד קינדר מיני, סופגניות יוגורט וקינדר שוקובונס לבן וקראפינס עם קינדר בואנו. במקביל מושקים שני מוצרים חדשים: קינדר הפי מומנטס וקינדר שוקובונס לבן. את החוברת ניתן להשיג ברשתות השיווק ללא עלות ואת המוצרים בכל הרשתות והחנויות.

קבוצתית קינדר (צילום: פררו)
קבוצתית קינדר (צילום: פררו)

חגיגה בתנובה: בין המוצרים החדשים שמשיקה תנובה לרגל החג: משולשים בטעם צ'דר/גאודה כמהין, פרומעז בטעם שום שמיר/כמהין, חלומי קפריסאי בציפוי פלפל צ'ילי, כדורי לאבנה בשמן זית, שמנת לבישול 23%, קוביות בטטה קלופות וחתוכות של סנפרוסט ומוצרים נוספים שיחזרו במהדורה מוגבלת לחג, כמו: פרוסות צהובה בתיבול עגבניות שום ובזיליקום מבית Alternative, פתיתי מוצרלה ופתיתי עמק, לקט בצלים ולקט ירקות לפשטידה של סנפרוסט, בצק פילו ומיני בורקס גבינה של מעדנות ועוד. להשיג ברשתות השיווק.

תנובה מוצרים חדשים (צילום: יחצ)
תנובה מוצרים חדשים (צילום: יחצ)

ליד הגבינות: יקבי כרמל משיקים יינות חדשים מהסדרה האזורית, במיוחד לכבוד החג עם מיתוג חדש ואלגנטי: סוביניון בלאן 2023 - יין לבן יבש, שהופק מענבים מאזור הגליל, מושק כעת לראשונה ובציר חדש לרוזה 2023 - יין רוזה יבש שהופק מענבי סירה שנבצרו באזור חבל מודיעין. היינות החדשים מביאים לידי ביטוי את הייחודיות של אזורי גידול נבחרים בגליל ובהרי יהודה והם מופקים מזני ענבים קלאסיים מכרמים מצטיינים. המחיר המומלץ לצרכן: 60 שקל. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות היין.

רוזה סדרה אזורית 2023 יקבי כרמל (צילום: אייל קרן)
רוזה סדרה אזורית 2023 יקבי כרמל (צילום: אייל קרן)

מהאדמה לצלחת: ארגון הצלת המזון הלאומי לקט ישראל בשיתוף ערוץ FOODY ודפוס בארי מוציאים ספר מתכונים ייחודי לשבועות "מהחקלאי לצלחת", כאשר 50% מהכנסותיו יועברו כתרומה לארגון לקט ישראל. הספר מציע 18 מתכונים והוא מוקדש לחקלאי ישראל, שמתמודדים עם אתגרים גדולים, אך ממשיכים לעבוד ולטפח את האדמה. המחיר: 19 שקל. להשיג באתר האונליין של FOODY.

לקט ישראל (צילום: באדיבות לקט ישראל)
לקט ישראל (צילום: באדיבות לקט ישראל)

עשירה או חרוכה? עוגת גבינה בשילוב פיסטוק או גזר, שוקולד או תותים, אפויה או עם פירורים, ללא סוכר או טבעונית. רשת הפטיסרי "בוטיק סנטרל" משיקה מגוון עשיר של עוגות לכבוד חג השבועות. בין המיוחדות שטעמנו: עוגת גבינה פיסטוק לימון ומסקרפונה (108 שקל לקוטר 16), עוגת גבינה באסקית (148 שקל לקוטר 19) ועוגת גבינה אפויה על בסיס בראוניז שוקולד (168 שקל בקוטר 21). לצד העוגות, הרשת מציעה גם קישים במגוון מילויים, קרקר פרמז'ן סלק, קרקר פרמז'ן וקרקר טבעוני, במחיר 41 שקל. להשיג בסניפי הרשת ואפליקציית המשלוחים וולט.

בוטיק סנטרל שבועות 2024 (צילום: טל סיון ציפורין)
בוטיק סנטרל שבועות 2024 (צילום: טל סיון ציפורין)

ארוזים לחג: במחלבות גד החליטו להקל על מלאכת האירוח והשיקו מארז ייחודי לבית, לפיקניק או כמתנה למארחים, בשיתוף פעולה עם רשת הסופרים Wolt Market. המארז כולל שש סוגי גבינות וחמאה, מפת נייר לסידור הגבינות על פלטה וחוברת מתכונים של לייזה פאנלים. במארז: פטה כבשים מסורתית 20%, קשקבל 26%, צ'דר 36%, גבינת ברי צרפתית, חמאה איטלקית מלוחה, מנצ'גו פרוסה 39% ומשולשי גאודה בקר. המחיר: 150 שקל. להשיג ב־Wolt Market וברשתות השיווק.

מארז גבינות חגיגי של מחלבות גד ואפליקציית וולט (צילום: יחצ)
מארז גבינות חגיגי של מחלבות גד ואפליקציית וולט (צילום: יחצ)

פרפקטו של חג: אסם משיקה תחת המותג "פרפקטו", פסטות חגיגיות, בצורות קולינריות, איטלקיות קלאסיות: פפרדלה וטליאטלה, ובנוסף, מחזירה שלוש צורות אהובות וייחודיות: רציאולי, ווזביטו ורדיאטורי. הפסטות החדשות מגיעות באריזת פרימיום חדשה, בגוון בורדו עמוק עם נגיעות זהב. להשיג ברשתות השיווק.

פסטות פרפקטו טליאטלה ופפרדלה (צילום: סטודיו אסם)
פסטות פרפקטו טליאטלה ופפרדלה (צילום: סטודיו אסם)

לא אפויה: רשת "ביגה" משיקה לראשונה לקראת החג, עוגת מוס גבינה עם פירורים לא אפויה, ללא סוכר וללא גלוטן לאלו שרוצים "לחסוך" בקלוריות ובגלוטן, לסוכרתיים ולצליאקים. העוגה במרקם קטיפתי והרשת מבטיחה שלא תחושו בהבדל בינה לבין עוגת גבינה רגילה. היא מורכבת מקמח ללא גלוטן, תחליף סוכר, וגבינות לבנות רזות עם טוויסט עדין של גרידת לימון. המחיר לפס במשקל 500 גרם: 64 שקל. להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ.

עוגת גבינה של ביגה ללא סוכר 64 ש''ח (צילום: איתמר גינזבורג)
עוגת גבינה של ביגה ללא סוכר 64 ש''ח (צילום: איתמר גינזבורג)

קפסולה של בלוגר: רשת "מאפה נאמן" משיקה קולקציית קפסולה חגיגית עם הבלוגר והמתכונאי רון יוחננוב עם מגוון עוגות ומאפים מתוקים ומלוחים. הקולקציה מציגה שילובים מעניינים כמו עוגת גבינה עם בקלווה ופיסטוקים, בריוש גבינה תפוזים, עוגת כתר גבינה לוטוס עם כדורי שוקולד לוטוס, קדאיף גבינה עם נגיעות שוקולד, ריקוטה ודובדני אמרנה ועוד. טווח מחירים: החל מ־35 שקל לבריוש ועד 170 שקל לעוגה חגיגית בקוטר גדול. להשיג ב־63 סניפי רשת "מאפה נאמן".

מאפה נאמן שבועות (צילום: גיל אבירם)
מאפה נאמן שבועות (צילום: גיל אבירם)

זבת חלב: השף־קונדיטור מיקי שמו משיק את קולקציית "ארץ זבת חלב" שכוללת מאפים מתוקים ומלוחים עשירים בגבינות ומתאימים לשילוב בסעודת החג, ליציאה לפיקניק עם חברים או כמתנה למארחים בערב החג. בין המוצרים: עוגות גבינה אפויות, עוגות גבינה קרות, טורטים מגבינה, מאפים, בלינצ'סים, קישים ולחמים. טווח מחירים: החל מ־35 שקל למגוון לחמים ועד ל־200 שקל לעוגת גבינה חגיגית במיוחד. להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית.

עוגת גבינה פירורים (צילום: דניאל לילה)
עוגת גבינה פירורים (צילום: דניאל לילה)

גבינה ושוקולד: "רולדין" משיקה כבכל שנה קולקציה חגיגית של עוגות גבינה, שמרים, קישים, לחמי מחמצת ועוד. בין הקינוחים המיוחדים לחג: עוגת טירמיסו לימון - גבינה אפויה עם קרמו לימון, בישקוטים בסירופ הדרים וקרם מסקרפונה. עוגת גבינה באסקית עשירה מסבלה ברטון, גבינת שמנת ומסקרפונה אפויה. עוגת שיש שוקולד מסבלה ברטון קקאו, גבינה באסקית אפויה בשילוב שוקולד מריר. המחיר: 169 שקל (לקוטר 22). להשיג בסניפי הרשת.

קולקציית שבועות רולדין - עוגת שיש שוקולד (צילום: רונן מנגן)
קולקציית שבועות רולדין - עוגת שיש שוקולד (צילום: רונן מנגן)

הגבינות מאירופה: יורו מחלבות אירופה משיקה לרגל חג שבועות שלל גבינות חדשות מהמחלבות המובילות באירופה, בהן: גבינת מוצרלה רכה עם חלבון גבוה, בוראטה 125 גרם, מוצרלה מחלב בופאלו, גבינה מעושנת 27%, גבינת מוצרלה רכה נטולת לקטוז וקינוח קפוא של תות מצופה שוקולד מריר. להשיג ברשתות השיווק.

בופאלו של מחלבות אירופה (צילום: יחצ)
בופאלו של מחלבות אירופה (צילום: יחצ)

זר ביכורים: רשת ZER4U מציגה סידורי פרחים בעיצובים אביביים ואלגנטיים על בסיס הצבע של החג - לבן. מיטל לב, סמנכ"לית מחשוב וסחר ברשת ZER4U: "קולקציית הסידורים והזרים לשבועות מאופיינת במראה פשוט, נקי וקלאסי של פרחי העונה עם שזירות של מגוון סוגי פרחים לבנים בשילוב צבעוניות עדינה". הרשת מציעה זרים וסידורים לשולחן החג (החל מ־99 שקל), מארזים חגיגיים של תוצרת ישראלית הכוללים: גבינות של משק יעקבס, יינות בוטיק ישראליים, שמני זית ותבליני פטורה (179־289 שקל) ומגוון זרי ראש (החל מ־79 שקל). להזמנות: 5444* ובאתר האינטרנט.

זר פור יו יעל שלביה לשבועות (צילום: סטודיו מור)
זר פור יו יעל שלביה לשבועות (צילום: סטודיו מור)

אל־דנטה: מותג הפסטה האיטלקי ברילה משיק סדרת מוצרים במהדורה מיוחדת הכוללת ארבע סוגי פסטות: טריגאטלי, אורקייטה, פליה א־פיינו ופקסטלאנה. מוצרי הסדרה החדשה מצטיינים במרקם אחיד ששומר על צורה ומרקם גם לאחר הבישול. טיפ קטן מהשף של ברילה: כדי להגיע לדרגת "אל־דנטה "מושלמת, ניתן לבשל דקה אחת פחות מהמצוין על האריזה ולהשלים את הבישול בתוך הרוטב. מחיר מומלץ לצרכן: 16 שקל לתכולה של 500 גרם. להשיג ברשתות השיווק והמזון.

פסטה ברילה משיקה סדרת פסטות מיוחדות לחג השבועות (צילום: יחצ)
פסטה ברילה משיקה סדרת פסטות מיוחדות לחג השבועות (צילום: יחצ)