רגע לפני חג שבועות, שיתוף פעולה מיוחד בין מחלבות גד ל"וולט מרקט". במסגרתו ייצרו מחלבות גד מארז חג עם שישה סוגי גבינות וחמאה, מפת נייר לסידור הפלטה המושלמת וחוברת מתכונים של לייזה פאנלים. תמצאו במארז: פטה כבשים מסורתית, קאשקבל, צ'דר, גבינת ברי צרפתית, חמאה איטלקית מלוחה, מנצ'גו פרוס וגאודה בקר משולשים. מארז נהדר למארחים או כמתנה.
מחיר: 149.90 שקלים

מארז גבינות גד וולט (צילום: יחצ)
מארז גבינות גד וולט (צילום: יחצ)

Euro מחלבות אירופה השיקה לרגל שבועות מגוון גבינות חדשות, בהן גבינת מוצרלה רכה עם חלבון גבוה, בוראטה 125 גרם, מוצרלה מחלב בופאלו, גבינה מעושנת 27%, גבינת מוצרלה רכה נטולת לקטוז ותות מצופה שוקולד מריר לקינוח.

טעמנו את הבוראטה שהייתה מפתיעה מאוד, מוצקה ורכה כאחד. ניסינו גם גבינה מעושנת - גבינה קשה שעברה תהליך עישון ומגיעה בפרוסות והייתה לא רעה. אבל פשוט אל תוותרו על התות המצופה שוקולד מריר שמגיע קפוא, והוא ההתמכרות החדשה שלנו – תענוג מתוק.
מחיר: 24.90־7.90 שקלים

בוראטה יורו (צילום: יחצ)
בוראטה יורו (צילום: יחצ)

חברת כלי הבישול foodapeal מתרחבת ונכנסת אל מחלקת מוצרי החשמל. החברה השיקה בימים אלה סדרת מוצרי חשמל חדשה שעל פיתוחה עבדו במשך שנה והיא מתמקדת במוצרי החשמל ש״על השיש״. מה תמצאו בה? מיקסר גדול עם כל האביזרים הנחוצים בעיצוב אלגנטי, מכונת אספרסו קומפקטית המותאמת לקפסולות ולקפה טחון, קוצץ ירקות חשמלי, מסחטת פירות, טוסטר קפיץ וקומקום.

סדרת מוצרי החשמל (צילום: פודאפיל)
סדרת מוצרי החשמל (צילום: פודאפיל)

אנחנו ניסינו את מעבד המזון שבסדרה, שהגיע עם דסקיות חיתוך, הקצפה, פריסה, לישה, ואפילו דסקית להכנת צ'יפס. המעבד הוא מאסט במטבח ויכול לייתר מוצרים אחרים שתקועים לנו על השיש. ולמרות שיש לו קערה עם נפח של שלושה ליטר הוא לא נראה מסיבי.
מחיר: 899־299 שקלים

קרם עיניים אנטי־אייג'ינג חדש של המותג WELEDA. הקרם מבוסס על פפטידים משורש מאקה ושמן זרעי רימונים וארגן, שיחד פועלים להפחית נפיחות וכהויות מסביב לעיניים. על פי המותג, הקרם פועל גם להפחתת מראה קמטוטים, אך אנחנו לא הבחנו בשינוי. עם זאת, כן נראה שינוי במראה העור סביב העיניים מבחינת הנפיחות מתחת לעיניים.
מחיר: 149.90 שקלים

קרם עיינים סדרת האנטי אייגינג של וולדה (צילום: יחצ חול)
קרם עיינים סדרת האנטי אייגינג של וולדה (צילום: יחצ חול)

אחרי שפתחו לכבודו מסעדות נושא ברחבי העולם, גם ברשת rebar החליטו להקדיש לאבוקדו סדרת משקאות משלו. הפרי הירוק נחשב כבר מזמן לסופר־פוד, וכעת הוא ישולב בחמישה משקאות במרקם קרמי. כל משקה בסדרה מועשר ב־20 גרם חלבון, חלקם חלביים וחלקם ללא מוצרי חלב.

rebar_סדרת משקאות האבוקדו_ (צילום: רונן מנגן)
rebar_סדרת משקאות האבוקדו_ (צילום: רונן מנגן)

בין הטעמים שתמצאו: "סופר־אבוקדו" - אבוקדו, מנגו, תרד, בננה, דבש, תפוח סחוט; או "מיקס טרופיקדו" - אבוקדו, פיטאיה, תות, פרוזן סויה וניל, דבש, regurt, משקה סויה וניל. מאחר שהטעם של האבוקדו לא דומיננטי, כמעט אי אפשר להרגיש אותו בבלנד, אך הוא כן מספק מרקם קטיפתי וערכים תזונתיים שתמיד חיוניים לנו.
מחיר: 29 שקלים

המותג סודהסטרים יצא במיתוג חדש לקולקציית הטעמים שלו, ועל הדרך משיק שני טעמי פירות חדשים, ללא תוספת סוכר: פסיפלורה ולימונדה. שני הטעמים החדשים דלי קלוריות, והם מצטרפים לטעמים הקיימים: פטל ופירות יער ללא סוכר, אשכולית אדומה ואשכולית אדומה ללא סוכר. פתרון נהדר למי שלא יכול לוותר על מתיקות בסודה שלו. הטעמים החדשים מאוד קיציים ומרווים.
מחיר: 21 שקלים

סודהסטרים משיקה טעמים חדשים לקיץ 2024 (צילום: יחצ)
סודהסטרים משיקה טעמים חדשים לקיץ 2024 (צילום: יחצ)

מותג טיפוח השיער HASK מציע סדרה חדשה ליצירת מראה שיער מלא ובעל נפח. הסדרה Biotin Boost, שכוללת שמפו ומרכך, אינה מכילה סולפטים, פתלטים, פרבנים, גלוטן, או אלכוהול המייבש את השיער, והיא מתאימה לכל סוגי השיער, גם לשיער שעבר החלקה. על פי רשימת המרכיבים תמצאו בה נוכחות של ביוטין, קולגן וקפה שתורמים לחיזוק השיער. סדרה נהדרת, שמשאירה את השיער נעים למגע.
מחיר: 34.90 שקלים
להשיג בסופר־פארם בלבד

האסק מרכך מסדרת ביוטין לנפח בשיער (צילום: יחצ)
האסק מרכך מסדרת ביוטין לנפח בשיער (צילום: יחצ)

למותג הדאודורנטים AXE מצטרפת סדרת אקס פרימיום קולקשן הכוללת ארבעה ניחוחות בשילוב שמנים אתריים: אקווה ברגמוט, בלו לבנדר, גרין גרניום וקופר סאנטאל. הניחוחות נרקחו על ידי רוקחי בשמים מובילים, והם שילוב מיוחד של בושם ודאודורנט באחד. הם מכילים יותר מרכיבי הגנה מזיעה מסדרות קודמות של המותג, והם מחזיקים יותר זמן.
מחיר: 19.90־15.90 שקלים

קומפוזיציה סדרת אקס פרימיום (צילום: סטודיו 0304)
קומפוזיציה סדרת אקס פרימיום (צילום: סטודיו 0304)