1.רמה קלה - לממהרים ולנחפזים - אפייה בתנור משולב מיקרוגל

התנור בשילוב מיקרוגל של "סימנס" נותן מענה מעולה בדיוק לאלו שתמיד עסוקים ונזכרים בדקה ה-90. באמצעות טכנולוגיית Variospeed תוכלו לאפות עוגות ומאפים בעד חצי מזמן האפייה! ואם אתם ממש ממהרים אז תוכלו גם לבחור בתוכנית אוטומטית* עבור המנה שאותה תרצו להכין והתנור יידע בדיוק במשך כמה זמן ובאיזו טמפרטורה לאפות אותה.
*תלוי בדגם

תנור משולב מיקרוגל של ''סימנס'' (צילום: באדיבות סימנס)
תנור משולב מיקרוגל של ''סימנס'' (צילום: באדיבות סימנס)

2.רמה בינונית/קשה - למשקיעים ולמתכננים - תנור אידוי

כולנו יודעים שבכל הנוגע לעוגות גבינה - it’s all about the steam! תנור האידוי של BOSCH בטכנולוגיה ייחודית המאפשרת בישול ואפייה קלים יותר. באמצעותו ניתן לאפות לחמים ומאפים קריספיים מבחוץ ורכים מבפנים. התנור מגיע עם מיכל מובנה למילוי מים היוצרים את האדים. במהלך הבישול והאפייה האדים גורמים לכך שהלחות מתאדה על פני הבצק, וכך הוא יוצא קריספי בצורה מושלמת. יתרון נוסף בשימוש באדים הוא חימום חוזר - תוכלו לחמם בקלות את המנות לפני הארוחה מבלי לייבש אותן!

למשקיעים שבינינו, תנור האידוי של BOSCH (צילום: באדיבות בוש)
למשקיעים שבינינו, תנור האידוי של BOSCH (צילום: באדיבות בוש)

התנורים של בוש וסימנס מגיעים עם שנת אחריות ע״פ חוק מאת היבואן הרשמי B/S/H ומפותחים במרכז הפיתוח בגרמניה תחת סטנדרטים קפדניים. ניתן להרחיב את האחריות ל-3 שנות אחריות* בתוספת 199 ש״ח.
 * שנתיים אחריות ב-199₪, בנוסף לשנת אחריות ע״פ חוק, בכפוף לתקנון באתרים בוש/סימנס ובהתאם לתנאי תעודת האחריות. 
מחירי התנורים נקבעים על ידי המשווקים, לרשימת המשווקים המשתתפים בהטבות ומבצעים:
בוש: https://www.bosch-home.co.il/dealerlocate
סימנס: https://www.siemens-home.bsh-group.com/il/tdl

3. רמת מתקדמים - למיטיבי לכת - תנור בנוי פירוליטי מבית LA CUISINE

מדובר בתנור בנוי יוקרתי בנפח 72 ליטר עם ניקוי עצמי פירוליטי. מגיע עם פרוב טמפרטורה (חיישן נעיצה בבשר), למקרה שאתם ממש לא בקטע של גבינות או מאפים בחג הזה, ואתם רוצים ללכת על משהו רציני יותר שימלא לכם את הקיבה. כמו כן, התנור מגיע עם מסילות טלסקופיות, דלת זכוכית בעלת ארבע שכבות ומסך מגע טאץ' המאפשר את הבקרה והשליטה בידיים שלכם.

מחיר: 4,690 ש"ח.

תנור של LA CUISINE (צילום: באדיבות חשמל נטו)
תנור של LA CUISINE (צילום: באדיבות חשמל נטו)

אז בין אם אתם עצלנים, משקיענים או מיטיבי לכת של ממש, שלוש האופציות הנ''ל יוכלו לעשות לכם את העבודה בדרך זו או אחרת, כך שתוכלו לקרוא לעצמכם אופים ולהביא את העוגה שתתפוס את ההצגה בשולחן החג. חג גבינות שמח!