החופש לארח: חג השבועות מאחורינו, אבל מותג CASTRO HOME מציע קולקציית מתנות ומארזים עם נגיעה של יוקרה וסגנון במחירים אטרקטיביים. בין ההצעות מצאנו את מארז SAY CHEESE שכולל קרש עץ להגשת גבינות, ארבעה סכינים לחיתוך גבינות ופומפייה מעוצבת במחיר 140 שקל, לצד מארז PIZZA PARTY, שכולל מגש עץ להגשת הפיצה גלגלת לחיתוך פיצה וקופסה לתבלינים במחיר 180 שקל ועוד. להשיג באתר ובחנויות הרשת.

נוחות בלתי מתפשרת: מה שמחכה לכם בקולקציה החדשה של מאניה ג'ינס

מגש גבינות של קסטרו הום (צילום: מידן מור אלון)
מגש גבינות של קסטרו הום (צילום: מידן מור אלון)

עסוקים בשיקום: הדרמוטולוגית הבכירה ד"ר מרינה לנדאו, מציעה למורות שמתכננות חופשה, קיט נסיעות חדש מסדרת MAHUT שמכיל חמישה מוצרים לשיקום העור שניתן להעלות לטיסה. הערכה מכילה תיק איפור ומוצרי הסדרה הם 100% טבעוניים וללא חומרי צבע או בישום. המחיר לערכה: 930 שקל. להשיג אצל סקין תרפיסטיות מוסמכות ובאתר המותג.

קיט נסיעות מסדרת Mahut (צילום: עדי חזן)
קיט נסיעות מסדרת Mahut (צילום: עדי חזן)

טוהר ותעוזה: סדרת הטיפוח החדשה של המותג MFK מציעה ריחות אייקונים של בית הבישום עם מוצרים כמו ג'ל ניקוי לידיים ולגוף. בית האופנה GOLBARY  משיק קולקציית מפיצי ריח בניחוחות מרעננים לקיץ 2024 שיתאימו כפריט עיצובי ופרקטי לכל חללי הבית. הניחוחות הורכבו בהשראת בשמי יוקרה המשלבים ארומה מתוחכמת עם ניחוחות פירותיים ופרחוניים. המחיר לצרכן 80 שקל ל־250 מ"ל. להשיג בסניפי רשת GOLBARY בכל רחבי הארץ ובאתר.

מפיצי ריח של גולברי (צילום: קית גלקסמן)
מפיצי ריח של גולברי (צילום: קית גלקסמן)

קרם גוף, שמן גוף ובושם לשיער. "מייסון פרנסיס קורקדג'יאן" שומר על קודים מדויקים של טוהר, תחכום ותעוזה. המחיר: החל מ־290 שקל. להשיג ברשת ביונד סקין ובאתר.

מוצרים לגוף של ביונד סקין (צילום: יח''צ חו''ל)
מוצרים לגוף של ביונד סקין (צילום: יח''צ חו''ל)

מתאימים ניחוח: רשת סאקרה מציעה סדרת בשמים חדשה לנשים הכוללת שישה בשמים בניחוחות שונים תחת השם: 14־19. הסדרה החדשה נוצרה בהשראת פריחות, תמציות פרחים והניחוחות המובילים בעולם, תוך שילוב תמציות המעניקות נגיעות רומנטיות, מרעננות ורכות עדינה. הבשמים מגיעים בבקבוק זכוכית מעוצב בצורה עגולה ומעודכנת שתתאים גם כמתנה. המחיר: 80 שקל. להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

בשים של סקארה (צילום: קית גלסמן)
בשים של סקארה (צילום: קית גלסמן)

תודה מתוקה: מקס ברנר משיקה קולקציה חדשה של מארז שי הכוללים מוצרי שוקולד איכותי עשויים כחול־לבן וגם מוצרי טיפוח לגוף המבוססים על חמאת קקאו. בין מארזי הקולקציה ניתן למצוא: מארז  SWEET THANK YOU - מזוודת מתכת בעיצוב ייחודי להוקרת תודה והערכה, בשילוב מגוון מוצרים איכותיים של מותג השוקולד. המחיר: 149 שקל. להשיג בחנויות מקס ברנר ובאתר.

מארז של מקס ברנר (צילום: יח''צ)
מארז של מקס ברנר (צילום: יח''צ)

אהובתי המורה: מותג התכשיטים הישראלי ALMA MY LOVE מציע צמידים עדינים ודקיקים עם עין כחולה מזכוכית מורנו, מושחלת על צמיד כסף דק ועדין, נוצץ, מושלם ומתאים לשילוב עם כל צמיד קיים. הצמיד מגיע עם ברכה בקופסה מעוצבת, שהופכת את ההוקרה לאישית יותר. המחיר: 130 שקל. להשיג בחנות האונליין של המותג.

צמידים של ALMA MY LOVE (צילום:  שנטי גידרון)
צמידים של ALMA MY LOVE (צילום: שנטי גידרון)

ארזת לבד: רשת נעלי סקופ מציעה מגוון רחב של מזוודות נסיעה בעיצובים מיוחדים, ובמחירים קטנים. אחרי שנה שכזאת נדמה שזה כל מה שצוות חינוכי צריך לפני חופשת קיץ. מחיר: החל מ־100 שקל למזוודה.

מזוודות של סקופ (צילום: יח''צ)
מזוודות של סקופ (צילום: יח''צ)

מסע חושי: חברת הטיפוח הבינלאומית MOROCCANOIL החלוצה בשימוש בשמן הארגן במוצריה, משיקה ניחוח חדש פרחוני ומתקתק עם ערכות נסיעה במארז מהודר הכולל את כל המוצרים החיוניים לשמירה על שגרת הטיפוח גם בזמן חופשה. ערכת הנסיעות כוללת מוצרים לשיער ולגוף: שמפו לחות 70 מ"ל, מרכך לחות 70 מ"ל, שמן טיפולי 25 מ"ל וקרם ידיים 40 מ"ל. המחיר המומלץ לצרכן: 145 שקל. להשיג במספרות ובחנויות מורשות ברחבי הארץ ובאתר.

ערכת Moroccanoil (צילום: יח''צ)
ערכת Moroccanoil (צילום: יח''צ)

לגוף ולסביבה: LALINE משיקה קולקציה חדשה של מוצרים בניחוח WARM VANILLA לגוף, לנשמה ולסביבה, במחיר החל מ־50 שקל. הקולקציה הינה קומפוזיציה פרחונית של וניל מתקתק מיערות טרופים רחוקים, המשתלב באיזון מופלא עם ניחוחות רומנטיים של פרחי פרזיה. מארז מיני נר ודפיוזר סוף שנה במחיר 100 שקל במקום 160 שקל ומארז רחצה מתוק שכולל תיק רחצה, קרם גוף, קרם ידיים, קצף אמבט וגוף וספוג פרח תחרה יעלה 140 שקל במקום 284 שקל. להשיג ברשת חנויות Laline ובאתר.

לאורך הים: מותג התכשיטים הבינלאומי PANDORA חושף את קולקציית הקיץ, PANDORA BY THE OCEAN, אשר שואבת השראה מצורות גליות אורגניות, ומדגישה את היופי והאלגנטיות של הטבע. הפריטים מעוצבים בסגנון מודרני עם נגיעה מהאסתטיקה הנורדית והגוונים החמימים משתלבים בהרמוניה עם הקיץ והים. טווח מחירים החל מ־95 שקל. להשיג באתר, בחנויות הרשת ובחנויות התכשיטים המובחרות.

קולקציית קיץ של פנדורה (צילום: יח''צ)
קולקציית קיץ של פנדורה (צילום: יח''צ)