רשת SACARA השיקה השבוע קולקציית איפור מקצועי לקיץ 2024 שנוצרה ונבחרה בקפידה בשיתוף מאפרים מובילים. הקולקציה החדשה תצטרף לקולקציית האיפור הקיימת של המותג. 

במהלך האירוע הפתיע איתי זמיר מנכ"ל SACARA את הקהל בהכרזה ומסר: "נטע ברזילי מצטרפת למשפחת סקארה ותשמש כשגרירת המותג לשנת 2024 לצד הפרזנטורית והזמרת אנה זק" והוסיף את הנימוקים לבחירה המפתיעה: "נטע נחשבת לפורצת דרך בתחומה, סמל לעוצמה, נשיות נחישות ויופי, ועם קסם שלא ניתן להתעלם ממנו. היא מגלמת את האישה של סקארה ביכולת שלה להעז להתחדש ולצמוח, ובכישרון והתשוקה שלה לעשייה שאין שניים להם".

סקארה קולקציית איפור חדשה 2024 (צילום: קית גלסמן)
סקארה קולקציית איפור חדשה 2024 (צילום: קית גלסמן)

ברזילי, שהגיעה לאירוע מיד לאחר "רוקדים עם כוכבים" ביקשה לחוות והתנסות במוצרי האיפור החדשים. "האיפור תמיד היה שם בשבילי" אמרה "גם כשרציתי להסתתר מתחת למסכה, כשהרגשתי פגיעה מדי, וגם כשרציתי לחגוג את עצמי ולצעוק אני פה, ובעיקר כשרציתי לייצר אומנות בלתי נשכחת".

הקולקציה החדשה כוללת 12 קטגוריות איפור שונות בגוונים טרנדים ואופנתיים המשלבים פורמולות מקצועיות, שפותחו במשך שנתיים, בדגש על שימוש ברכיבים מתקדמים, הכוללים שימוש באבקת סיליקה חדשנית המבטיחה מרקמים בגימור משי לנוחות שימוש אופטימלית, אבקת מיקה לכיסוי עמיד לאורך זמן ושימוש בפיגמנטים עתירי צבע, המבטיחים תוצאת איפור מושלמת גם בשימוש מועט. זאת בשילוב הגוונים החמים והנחשקים, המבטאים את המגמות המובילות בעולם האיפור. 

אסטרטגיית התמחור שומרת גם היא על הערך המרכזי של הרשת ומנגישה מוצרים באיכות גבוהה ובמחירים נגישים VALEU FOR MONEY. כך למשל פודרה דחוסה ב- 8 גוונים בגימור טבעי מחירה לצרכן 25 שקלים , כמו גם סומק קטיפתי ב- 12 גוונים ושימר ב- 4 גוונים. מחירם של השפתונים בסדרה רק 15 שקלים והם ניתנים לבחירה מתוך 28 גוונים בגימור מט ו-17 גוונים בגימור מבריק. כל מוצרי האיפור טבעוניים ולא נוסו על בעלי חיים.

בתום האירוע הזמין איתי זמיר, את אנה זק ונטע ברזילי והאורחים למרפסת הלאונג' ויחד הפריחו 300 בלונים צהובים כמחווה לחטופים ומשפחותיהם. ואמר: "בלעדיהם שום דבר אינו שלם". ברזילי הוסיפה: "בתקופה הלא פשוטה שאנו עוברים, למדתי כמה חשוב ליהנות ולחיות את הרגע ולהגיד תודה על מה שיש. זו זכות להיות כאן ולהגיד תודה לאנשים ששומרים עלינו. אז בואו להשתחרר ולשמוח קהל מושלם".