מותג האופנה RESERVED שכבש את בירות האופנה באירופה ובהן מילנו, וונציה ולונדון, מיובא לישראל על-ידי קבוצת H&O ומגיע לראשונה לירושלים. הסניף החדש שיפתח בקניון עזריאלי ירושלים (מלחה) בהשקעה של כ-6 מיליון שקלים, ישתרע על שטח של כ-1200 מ"ר ויפתח במתכונת המשלבת אופנת נשים וילדים.

זהו הסניף החמישי של הרשת בישראל והוא יצטרף לסניפים בקניון איילון ברמת גן, קניון גבעתיים , קניון TLV בתל אביב ומתחם מיי בייבי בירכא. קבוצת H&O מתכננת להמשיך ולפתח את המותג בישראל כאשר שטח כל חנות יעמוד על כ 900 מ"ר. החנות החדשה מכוונת לקשת רחבה של קהלים ומציעה ללקוחותיה, מעבר למחירים האטרקטיביים, מגוון סגנונות המתאים לכל זמן: קז'ואל, ארועים, עבודה, פנאי ועוד, ובטווח מידות רחב (36–46), וקולקציה עשירה לילדים בגילאי 4-12 שנים. 

סניף ריזרבד בקניון עזריאלי ירושלים מלחה (צילום: ארנון בוסאני)
סניף ריזרבד בקניון עזריאלי ירושלים מלחה (צילום: ארנון בוסאני)

RESERVED נחשב למותג מוביל עם צמיחה גבוהה במיוחד וכ-500 חנויות ברחבי אירופה והמזרח התיכון. המותג בבעלות קבוצת LPP שלה 5 רשתות קמעונאיות שונות ומעל 2200 חנויות באירופה ובמזרח התיכון ב-40 מדינות שונות, בין היתר בערים כמו לונדון, ברלין, ורשה, בוקרשט, פראג, בודפשט, מילנו, תל אביב, דובאי ועכשיו גם בירושלים. חנות הדגל החדשה בירושלים מעוצבת בקונספט ייחודי התואם את החנויות בבירות האופנה של אירופה, שפותח על-ידי צוות האדריכלים הבינלאומי של קבוצת LPP. 

לדברי צביקה רוזנטל, מנכ"ל קניון עזריאלי ירושלים: "קניון עזריאלי ירושלים ממשיך להתחדש עבור קהל לקוחותיו כל העת ולהביא לקניון את החנויות והמותגים המובילים, תוך בניית תמהיל רחב ומגוון של חנויות שפונות לכל הגילאים. אנו גאים ונרגשים על פתיחת הסניף החמישי של מותג האופנה RESERVED, אשר מתווספת לתמהיל העסקים המושלם".

המותג ריזרבד מביא לישראל בכל שבוע פריטים חדשים והחנות תתחדש בסחורה על בסיס שבועי, ויוצעו בה כ-14 קולקציות מלאות בשנה, שישקפו את ערכי המותג ביניהם: קיימות, יצירתיות ומגוון. 

לדברי יוסי מלכה מנכ"ל קבוצת O&H: "בישראל יש צמא למותג בינלאומי נחשק המתחדש תדירות, מתכתב עם הטרנדים הבינלאומיים, ומשווק במחירים אטרקטיביים במיוחד. ריזרבד עונה על הצורך הזה, הוא מותג אופנה הנחשב לבעל צמיחה גבוהה מאוד באירופה וגם בישראל. כניסתו לירושלים מסמנת מגמה זו של צמחיה והתפתחות".