הכתבה נכתבה בשיתוף הבורסה לתכשיטים

הלוק הקז'ואל
הלוק היומיומי הקליל כולל בדרך כלל חולצת טי שירט, מכנסי ג'ינס, אפשר גם ברמודה בחום הישראלי ונעלי סניקרס קלילות להשלמת המראה שלך. אתה לא רוצה להעמיס עליו עם יותר מידי תכשיטים, אבל עדיין רוצה לתכשט את עצמך בהתאם. תוכל לענוד שרשרת עם מגן דוד שיש בה יהלומים לבנים ושחורים או מגן דוד זהוב וליצור מראה מיוחד ומעניין, אך לא מתאמץ.  

לוק נוסף שיתאים לימי הקיץ החמים שמאפשרים לך להתלבש בקלילות רבה הוא, חולצה פרחונית עם מכנסיים קצרים בשילוב כפכפים מעור ושרשרת זהב דקה. לוק יומיומי שאינו מתאמץ וסופר קליל.

טיפ מועיל: דווקא בקיץ ובפרט במראה הקז'ואלי – פחות הוא יותר, ענוד תכשיט אחד מקסימום שניים ואל תעמיס על עצמך תכשיטים בעונה החמה של השנה. תוכל לבחור בצמיד שעשוי חומרים טבעיים כמו צמיד קלוע מחוט משי. 

הלוק הספורט אלגנטי
הלוק הזה משלב בין סגנון אלגנטי – ג'קט וחולצה מכופתרת לסגנון קליל יותר המשלב לרוב מכנסי ג'ינס עם נעלי ספורט יפות או סניקרס. למראה הזה כבר אפשר לחבר יותר משרשרת זהב, אפשר להוסיף טבעת חותם מעניינת, צמיד עדין ואפילו עגילים לאוזניים. חשוב מאוד שתבין לאיזה סגנון של תכשיטים אתה מתחבר יותר, האם לזהב צהוב או יותר לזהב לבן. מגוון התכשיטים שתוכל לענוד על עצמך הוא עצום, אך יחד עם זאת כדי שלא להגזים ולשמור על טוב טעם בכל עת.

לוק נוסף שיתאים לסגנון זה הוא חולצת פולו עם מכנסי ג'ינס, סניקרס וצמיד מחוט משי. לוק ספורטיבי אלגנטי מושלם, שמתאים גם לאירועים ביום וגם לאירועים בלילה. 

טיפ מועיל: ללוק הספורטיבי הזה בהחלט אפשר להתאים תכשיטים עדינים שילוו את המראה הלוהט הזה. אם החלטת לשים כמה תכשיטים, בחר דווקא בתכשיטים דקים – שרשרת דקה, או צמיד דק שישלימו את המראה. 

הלוק האלגנטי
הלוק האלגנטי כבר מחייב חולצה מכופתרת, ג'קט ומכנסיים מחויטים בשילוב עם נעליים אלגנטיות שלא משאירות ספק לגבי הלוק שלך. לוק שכזה מחייב כבר תכשיטים אלגנטיים יותר, שעון יוקרתי לגבר שתענוד על מפרק ידייך, צמיד זהב עם פלטת זהב, או אולי בכלל צמיד יהלומים לגבר, שיקרין את העוצמה שלך. על אלו תוכל להוסיף טבעת זהב. 

תוכל למצוא כיום טבעות לגבר מזהב לבן או צהוב בשלל דגמים וסגנונות, למשל טבעת עם מגן דוד, טבעת בחיתוכי לייזר ייחודיים, טבעת זהב מרוקעת או לחילופין טבעת חותם חלקה או משולבת עם אבן שחורה מסוג אוניקס או יהלומים. כך או כך, המראה שאתה שואף אליו כולו שיק, יוקרה וקלאסה. 

לוק נוסף שמתאים לסגנון זה הוא חולצה מכופתרת עם מכנסיים קצרים, מוקסינים וטבעת חותם. לוק אלגנטי לא מתאמץ שמושלם לדייט שיש לך או לאירוע מיוחד יותר שאתה רוצה להשאיר בו רושם אך מבלי להגזים.

טיפ מועיל: אומנם ללוק האלגנטי יש יותר מרחב תמרון כשמדובר בתכשיטים ובפרט אם מדובר בתכשיטי יוקרה ובאירוע ערב, שבאוויר המזגנים הקריר יכול להתקבל בסלחנות יותר מאשר באירוע חיצוני בחום ולחות כבדים, ולכן גם כאן מומלץ להתכשט מבלי להגזים, ולשמור כל הזמן על קו נקי ואלגנטי שימשיך את הבגדים שלך.

הכתבה נכתבה בשיתוף הבורסה לתכשיטים