הכתבה נכתבה בשיתוף פנדה הום בע"מ

אספנו עבורכם מספר טיפים מועילים, שיסייעו לכם לצלוח את המשימה ולהפוך את הבית שלכם למקום נעים ושליו עבור כולם. 

ניקיון וסדר
אין דבר נעים יותר מאשר להיכנס לבית מסודר. גם אם אינכם מקפידים על סדר וניקיון כל העת, רגע לפני שהאורחים המיועדים מגיעים לסליפ אובר, מומלץ לארגן את הבית כדי שיהיה להם נעים. החזירו את הנעליים למקומן, ארגנו מעט את אזור הסלון, שטפו כלים שנערמו בכיור במטבח, שאבו את הרצפה ואם יש לכם זמן אפילו העבירו מטלית לחה על האבק בבית.

לאחר מכן, תוכלו להדליק נרות ריחניים שישרו אווירה נעימה במיוחד וניחוח נעים ומרגיע, או להשתמש במטהרי אוויר שונים שמותירים ריחות רעננים בחללים השונים של הבית. 

שדרגו את חדר האורחים שלכם
אם חדר האורחים שלכם משמש כחדר עבודה או אפילו כמחסן בבית ולא ממש כחדר אורחים זה הזמן לשפץ ולשדרג אותו. ראשית הוציאו ממנו את כל מה שאינכם צריכים יותר. כעת, שלבו בו מיטה יפה ומזמינה או אפילו ספה שנפתחת למיטה אם אתם רוצים להשתמש בחלל הקיים בתבונה. תוכלו אף לשלב ספת לאונג' מודולרית שתאפשר לאורחים שלכם להתרווח בנוחות. 

אם אתם מארחים ילדים או נכדים בחדר האורחים, תוכלו כמובן לשדרג אותו עם פוף ויסקו שמגיע במגוון גוונים יפהפיים ומזמינים במיוחד.

הוסיפו ארון קטן או שידה , כך שיוכלו לפרוק את חפציהם ולהרגיש בנוח. ודאו שיש גם טלוויזיה כך שיוכלו לצפות בחדשות או בתוכניות אחרות בזמן שהם בחדר. 

כמו כן, כדי להעניק לחדר תחושה ביתית וחמימה, תוכלו להוסיף וילון בגוונים רכים על החלון, להוסיף מנורת קריאה עם אור עמום ליצירת אווירה נעימה, להוסיף נרות ריחניים אם ירצו להדליק אותם ואפילו לעצב את החדר עם כמה עציצים שישוו לו מראה חי וירוק.

על הקירות של החדר תוכלו לתלות מראה וכמה תמונות שיעניקו לה מראה חמים ומזמין. כעת חדר האורחים שלכם מוכן לאירוח, ומי שישהה בו בוודאי ייהנה מכך. 

הקפידו על חדר רחצה מזמין
חדר הרחצה בבית שלכם הוא אחד החדרים הכי אינטימיים שיש בביתכם. אם אתם מזמינים אליכם אורחים לשהייה ממושכת בת כמה ימים או אף יותר, זה חשוב מאוד שתדאגו כי חדר הרחצה שלכם יהיה נקי. ודאו שיש לכם מגבות נקיות, שמפו ומרכך, סבון גוף, שהשירותים עצמם נקיים, שיש לכם מגבונים לחים וגם נייר טואלט כך שלא ייחסר להם דבר. 

הערכו מבחינה תזונתית
כיום אנשים רבים סובלים מרגישויות רבות, אלרגיות או פשוט בוחרים לאמץ אורח חיים בריא יותר או שונה. אם האורחים שלכם נמנים על האנשים הללו, מומלץ לקנות עבורם בסופר מצרכים מסוימים שיגרמו להם להרגיש רצויים ושאפילו הקדשתם את הזמן לחשוב על הצרכים שלהם. למשל חלב סויה או דל לקטוז, לחם מחיטה מלאה במקום לחם לבן, טופו, תחליפי סוכר וכדומה. פריטים קטנים שעושים הבדלים גדולים בתחושה ובהתייחסות. 

היו מנומסים
כיוון שזהו ביתכם וזו הטריטוריה הטבעית שלכם, השתדלו לאפשר לאורחים שלכם להרגיש כמה שיותר בנוח. שאלו אותם אם הם בסדר, את הם צריכים משהו נוסף, אם יש משהו שלא אמרו שהם צריכים שירגישו בנוח לשתף וכדומה. תוכלו גם להתעניין אילו ארוחות יעדיפו לאכול וגם אילו בפעילויות יעדיפו לעסוק בזמן שהם אצלכם.

הכתבה נכתבה בשיתוף פנדה הום בע"מ