סנדלי שורש הישראליים הפכו בשנים האחרונות לפריט פופולרי, ולא רק אצל מטיילים. לאחרונה עבר מותג הסנדלים לייצר בתהליך ידידותי לסביבה, מאנרגיית השמש בלבד, במפעל בטירת כרמל. כעת, כדי להרחיב את קהל היעד, קטגוריית סנדלי היומיום "שורש CASUAL" מקבלת מראה חדש עם ההשקה של הדגם "נבדה" לנשים ולגברים. זהו סנדל אורבני שמתאים לכל מטרה. הסנדל מגיע עם רצועות X, מדרך רך וסוליית גומי עמידה. כמו כן, הסדרה מגיעה בצבעים אופנתיים וניטרליים.
מחיר: 349.90 שקלים

טרנד שמן השפתיים מציף לאחרונה את הרשתות. שמני השפתיים, שמעניקים ברק ומזינים את העור, משתלבים נהדר עם האקלים הישראלי החם. כעת גם "בובי בראון" מצטרפים לטרנד ומשיקים את קולקציית אקסטרה Plump Lip Serum Water Glow - 10 גוונים חדשים של סרום שמן שפתיים המכיל שמנים בוטניים וחומצה היאלורונית. לסרום/שמן החדש של "בובי בראון" יש ברק שעוטף את השפתיים וגוונים קלילים – חצי שקופים. מצויין בעיניי למי שרוצה טאץ' קטן של ברק, אך לא רוצה אודם אטום.
מחיר: 175 שקלים

בובי בראון ליפ טינט 175 שח (צילום: יחצ חול)
בובי בראון ליפ טינט 175 שח (צילום: יחצ חול)

סדרת טיפוח חדשה של "חני קוסמטיקס", מרכז אסתטיקה טיפולי ששוכן בקריית מלאכי. המרכז בבעלות חני הרשקו, קוסמטיקאית ותזונאית מעל 40 שנה בתחום. בסדרה: קצף ניקוי המכיל חומצה היאלורונית וגליקולית, קרם עיניים המטפל בכהויות, קרם לחות במרקם קליל, קרם הגנה שקוף ועוד. מוצרים נהדרים, שפועלים בסינרגיה. הקרמים מזינים את העור, אך לא כבדים.
מחיר: 485־150 שקלים

חני קוסמטיקס (צילום: יחצ)
חני קוסמטיקס (צילום: יחצ)

מעבדות היקארי השיקו לאחרונה את SUNBLOCK - מקדם הגנה SPF50 המגן על העור מקרני ה־UVA ו־UVB, ובמקביל יעיל בחסימת קרינה כחולה המגיעה ממכשירים אלקטרוניים. מקדם ההגנה מגיע במרקם של קרם, הוא נמרח בקלות ולא מותיר אחריו כתמים לבנים. הוא אינו מייבש את העור ואינו משאיר תחושת דביקות. בדקנו את מראה העור אחרי כשעתיים חשיפה לשמש, והוא אכן נותן תוצאות טובות.
מחיר: 130 שקלים

מקדם הגנה 50SPF (צילום: היקארי מעבדות )
מקדם הגנה 50SPF (צילום: היקארי מעבדות )

סדרת הפסטות האורגניות של המותג ברילה האיטלקי הגיעה לארץ. הפסטות, שכבר עלו על המדפים, מגיעות בצורות פנה וספגטי. הפסטות האורגניות מיוצרות מחיטת דורום איטלקית שגודלה ללא חומרי הדברה. כמו שאר הפסטות של המותג, מדובר בסדרה מוצלחת שלקח לה קצת יותר מדי זמן להגיע לארץ. מינוס עיקרי - המחיר הגבוה שלה.
מחיר: 19.90 שקלים

ברילה משיקה פסטה ספגטי אורגנית (צילום: יחצ)
ברילה משיקה פסטה ספגטי אורגנית (צילום: יחצ)

ברשת ורדינון ונעמן השיקו בימים אלה את קולקציית WILD במהדורה מוגבלת. הקולקציה מנסה להכניס את אווירת הספארי מאפריקה לבית. הקולקציה היפהפייה והאותנטית, שתימכר רק עד גמר המלאי, כוללת מצעים, מגבות חוף, חלוקים, כלי הגשה, צידניות, בקבוקי שתייה TO GO ועוד. הצבעים כוללים מוטיבים אפריקאיים, בהם זברה, נמר, טיגריס, בשילוב הדפסים פרחוניים.
מחיר: 699.90־29.90 שקלים
לרגל ההשקה, 40% הנחה בקניית שני פריטים ומעלה

ורדינון קפסולת ויילד חלוק קטיפה (צילום: תמי בר שי)
ורדינון קפסולת ויילד חלוק קטיפה (צילום: תמי בר שי)

לראשונה בארץ, מותג הכלים הרב־פעמיים "טאפרוור" נכנס לחנויות ויימכר בסניפי רשת המשביר. המותג, שנוסד בשנת 1946, ידוע בעמידות ובעיצוב הטרנדי שלו. המותג מציע כלי אחסון למזון, כלי מטבח, כלים לחימום במיקרוגל ובתנור, כלי הגשה ואירוח, כלים לפיקניק ולטיולים, גאדג'טים ועוד. למותג יש גם סדרת מוצרים אקולוגיים המיוצרים מפלסטיק ממוחזר. בין המוצרים של טאפרוור ניתן למצוא גם פריטים מהליין החדש שיימכרו רק בסניפי המשביר, כמו שלישיית קערות מודולריות שניתן לערום, סט שלוש קעריות הפלא ועוד.
מחיר: 340־75 שקלים

משביר - טאפרוור שלישיית קערות קריסטל דור II  (צילום: טאפרוור)
משביר - טאפרוור שלישיית קערות קריסטל דור II (צילום: טאפרוור)

תערובת תיבול לקציצות ומיקס לתיבול אסייתי מצטרפים לפורטפוליו המוצרים של חברת דורות. שני המוצרים עשויים מ־100% חומרים טבעיים, ללא הנדסה גנטית, ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל מלאכותיים, חומצות שומן טראנס וגלוטן. תערובת התיבול לקציצות מצוינת למי שמחפש קיצורי דרך במטבח. רק צריך להוסיף שתי כפות ממנה לבשר, לערבב, לכדרר ולזרוק למחבת. הרוטב האסייתי פועל על אותו עיקרון, אך מגיע במגשית תיבול של עשר קוביות, והוא נהדר לתיבול מנות למוקפץ, סלטים אסייתיים ועוד.
מחיר: רוטב אסייתי: 14.90־10.90 שקלים, תערובת תיבול: 24.90־17.90 שקלים 

רוטב אסייתי דורות (צילום: גיא מועלם)
רוטב אסייתי דורות (צילום: גיא מועלם)