הכתבה נכתבה בשיתוף Diving Bord

כיצד ניתן לבנות ולהטמיע מותג מפורסם ומנצח? זו שאלה שרבים שואלים את עצמם, בעיקר בקרב חברות הפקה, שיווק ומיתוג. אך לרוב התחרות האחת מול השנייה מתנהלת בעזרת אותם כלים מיושנים הידועים לכולם.

מיתוג עסקי בבריכה -  הדרך החדשה לפרסום
 
אם כך נשאלת שאלה נוספת, כיצד אפשר לייצר יתרון תחרותי? כמובן, בין היתר על ידי חשיפה והטמעה של שם החברה או מוצר. חוץ מפרסום של שלטי חוצות בכבישי ישראל, לאורך השנים ידענו סגנונות פרסום נוספים של בתי עסק, חברות וארגונים, שביקשו לתפוס את תשומת הלב של ההמונים. 

כיצד הן עשו זאת? למשל על ידי הדבקת כרזות ומדבקות על גבי אוטובוסים ומוניות שירות שזוכים לשבריר שנייה של תשומת לב. לדרך הזו יש יתרונות מסוימים אך בסופו של דבר מדובר בניסיון ללכוד את העין של עוברים ושבים תוך מספר שניות בודדות. כך שמדובר באפקט מינורי וגם כך לציבור די נמאס מלהביט על אותו השטנץ. 

העניין הוא שלעיתים התשובה נמצאת ממש מתחת לאף, ובכל הנוגע לשטיחי בריכה מעוצבים תמצאו אותה בקרקעית הבריכה.

הקרקעית של בריכת השחייה היא שטח פרסום עצום שעדיין לא נוצל כהלכה בישראל. 

עם טכנולוגיית לוחות צלילה ייחודים, מהיום עסקים יכולים להמיר את המרחב הזה לשטח פרסומי מגוון ואטרקטיבי, ולאחר מכן לעשות בו שימוש בכל צילום תמונה וסרטון שיילקחו.

לוחות צלילה מעוצבים בהתאמה אישית זהו רעיון כביר של חברת איירון דיגיטל טים בע"מ, אך במה בדיוק מדובר? לוחות צלילה הם למעשה לוחות שניתן להטביע עליהם הכל - שם, לוגו, סיסמה, צורות, וכל דבר אחר שעולה לכם לראש. 

לוחות צלילה: מוצר ייחודי שממתג אחרת כל אירוע וחגיגה  (צילום: ליאב ריבלין)
לוחות צלילה: מוצר ייחודי שממתג אחרת כל אירוע וחגיגה (צילום: ליאב ריבלין)

חשיפה בלתי פוסקת של המותג שלכם
 
מדובר במהפכה לכל דבר בעולם הפרסום. לא עוד כרזה עוברת ברחוב על גבי אוטובוס למשך שניות בודדות, וגם לא הוצאה כספית אדירה על שלט חוצות שנהגים עוברים לידו אך לא באמת מביטים עליו.

לוחות הצלילה עם הוספת לוגו של כל בית עסק שיהיה ממוקם בקרקעית הבריכה מבטיח חשיפה מתמדת לכל מותג. בכל פעם שמישהו יצלול, ישחה או פשוט יהיה ליד הבריכה, הלוגו ימצא שם מול העיניים במשך שעות ארוכות.

כך שניתן לעצב את קרקעית הבריכה בקונספט ייעודי לפי בחירה על גבי המוצר הייחודי. למשל, רשת של בתי המלון יכולה להטמיע בכל הבריכות שלה את שטיחי הבריכה הללו עם הלוגו וצבעי הרשת, וזה נכון גם לבעלי צימרים וחברות אשר מעוניינים למתג בצורה יוקרתית אירוע שהם עורכים.

אין זה משנה באיזה  אירוע מדובר, חברתי, יום גיבוש או מסיבה פרטית, כולם רוצים שהאירוע שלהם יהיה בלתי נשכח, ומיתוג קרקעית הבריכה עם לוגו הוא זה שמצליח לייצר חוויה מיוחדת ומוסיף ערך לכל אירוע.

וזה לא הכל. מאחר שהלוגו ממוקם בבריכה, שהיא באופן טבעי המקום שבו הכי הרבה אנשים מצטלמים במהלך אירוע, זה אומר שכל אותם אנשים המצטלמים ליד ובתוך המים משתפים את התמונות שלהם ברשתות החברתיות השונות. כך, הם מספקים חשיפה אורגנית יוצאת דופן. למרות שמדובר בתמונות פרטיות, הן יוצרות מיתוג יעיל ועוצמתי ללוגו שלך.

מי שכבר נהנו מהמוצר המשגע הזה הם חברות YES, דני בתי מאפה, loox, קאסטה גומז, Ballon, מיגונים ומפוחים ואחרות, שהבינו כי בעזרת לוחות צלילה מעוצבים ניתן לתפוס כמה ציפורים בבת אחת. להיות ממותגים אחרת, ולהנעים את זמנם של העובדים והאורחים השונים.

את לוחות הצלילה ניתן להתאים בכל גודל, צבע וצורה, ואתם יכולים להיות בטוחים, כל רעיון אפשרי. כך שתרגישו חופשי להתפרע ולצאת מחוץ לקופסה.

לוחות צלילה: מוצר ייחודי שממתג אחרת כל אירוע וחגיגה  (צילום: אופיר  חדד)
לוחות צלילה: מוצר ייחודי שממתג אחרת כל אירוע וחגיגה (צילום: אופיר חדד)

לוחות צלילה – קל, פשוט וסופר יעיל
 
הצגת הלוגו עם כל שם, צורה וצבע בקרקעית הבריכה היא דרך יצירתית לחזק את תודעת המותג. זהו פרסום שלא נשכח מהר ומעמיק את הזיקה בין המותג ללקוחות.

ההתקנה של הלוגו בקרקעית הבריכה היא פשוטה ומהירה, וכך גם ההסרה. המוצר מיוצר מחומרים איכותיים שמתאימים למים ולא פוגעים בבריכה או בסביבה. אגב, אין זה משנה באיזה סדר גודל וסגנון של בריכה מדובר, לוחות הצלילה מאפשרים גמישות מרבית במיתוג ובשיווק.רוצים לשמוע על רעיונות נוספים שאפשר ליישם בעזרת לוחות הצלילה המעוצבים?

בקרו באתר המוצר divingbord.co.il

צרו קשר עם שירות הלקוחות:  072-338-5558

הכתבה נכתבה בשיתוף Diving Bord