הכתבה נכתבה בשיתוף חברת הנדל”ן גינדי

מבחינת רבים הרצון ליהנות מערב יציאה מקסים שיכול לכלול בתוכו הצגת תיאטרון חדשה, ארוחה במסעדת שף ידועה, בילוי בבר טרנדי נחשב או טיול לילי על שפת הים, יכול להזכיר הכנה למבצע צבאי לכל דבר. עם לא מעט הכנות מוקדמות ולקיחת זמנים. 

מי שאינם מתגוררים בעיר הגדולה – תל אביב, או אפילו מי שכן מתגוררים בה אך מרוחקים ממרכז העיר, צריכים לתכנן בדיוק מושלם מתי לצאת מהבית כדי לא להיתקע בפקקים ורמזורים, ולא להגיע באיחור לאירוע כזה או אחר. עליהם לוודא מראש כי יש חנייה מסודרת בקרבת מקום, ולחפש מספר מסלולים לבחירה בדרך חזרה כדי שאפשר יהיה לשוב הביתה בשלום ללא עצבים מיותרים.

האם אפשר גם אחרת? דמיינו לעצמכם את התרחיש הבא: אתם יוצאים מדירת המגורים המדוגמת שלכם ובמרחק הליכה קצר פרוס בפניכם עולם ומלואו. 

לא משנה לאיזה צד תעיפו מבט, אתם תהיו מוקפים בתיאטראות, מוזיאונים וגלריות לאמנות, מסעדות משובחות, ברים צבעוניים ועוד.

נשמע כמו חלופה מושלמת, נכון? במקום לקחת זמנים ולתכנן מסלולי ניווט כאלה ואחרים, פשוט חוצים את הכביש ומגיעים. ובכן, יש מי שאינם צריכים לעצום עיניים ולדמיין דבר. מבחינתם מדובר במציאות יום-יומית, אלה הם דיירי  מתחם המגורים היוקרתי גינדי TLV

אלה הדיירים הנמצאים במרחק נגיעה מכל הטוב שיש לעיר תל אביב להציע (צילום: יונתן ויצמן)
אלה הדיירים הנמצאים במרחק נגיעה מכל הטוב שיש לעיר תל אביב להציע (צילום: יונתן ויצמן)

דיירי המקום כבר שכחו מה זה אומר לקחת זמנים ולתכנן מראש אלף ואחת תסריטים מאיפה לבוא והיכן להחנות את האוטו, אלא האפשרות ליהנות מבילוי משגע כאן ועכשיו עומדת בפניהם בכל רגע נתון. כל זאת בזכות הקרבה המטורפת לכל הטוב שיש לעיר תל אביב להציע. 

מתחם גינדי TLV ממוקם בין הרחובות חשמונאים וקרליבך, בסמיכות לכל המקומות הכי נחשבים, לא רק בתל אביב אלא בישראל כולה. על קצה המזלג ממש, דיירי המתחם יכולים להגיע אל היכל התרבות, תיאטרון הבימה, הסינמטק, רחוב רוטשילד בו נמצאים כל בתי הקפה השווים ומגוון של מסעדות, במרחק הליכה של דקות בודדות.

סביר להניח כי בנקודה הזו חלקכם אולי שואלים שאלה לגיטימית ועניינית, מה עושים אלה המתגוררים במתחם היוקרתי, שבכל בוקר מחדש צריכים לעשות את הדרך מעבר למרכז תל אביב, כדי להגיע למקומות העבודה או לימודים? 

הרי החיים לא מתחילים ונגמרים בקרבה לאזורי תרבות והבילוי השונים בלבד.

כאשר תכננו את מתחם המגורים גינדי TLV, קברניטי החברה בחרו במיקום הזה במיוחד, כיוון שהוא נמצא במרחק קצר גם מעורקי התחבורה הראשיים. 

במרחק של 400 מטרים בלבד מהמתחם נמצאת תחנת הרכבת השלום. כמו כן, בקרבת מקום כבר פועלות 2 תחנות רכבת תת קרקעיות, אחת מהן ממוקמת בשדרות יהודית והשנייה ברחוב קרליבך. אך לא רק קרבה לתחנות רכבת, מי שעושים את דרכם עם רכב פרטי מגיעים אל נתיבי איילון בפרק זמן קצר גם כן.

בגינדי תכננו את פרויקט המגורים היוקרתי כאילו היה זה משחק שח-מט בו צריך לתכנן למרחקים, והאסטרטגיה שבחרו בה ממשיכה להוכיח את עצמה מצוין.

אלה הדיירים הנמצאים במרחק נגיעה מכל הטוב שיש לעיר תל אביב להציע (צילום: יונתן ויצמן)
אלה הדיירים הנמצאים במרחק נגיעה מכל הטוב שיש לעיר תל אביב להציע (צילום: יונתן ויצמן)

בקרבה למתחם גינדי TLV עתיד לקום בניין משרדים על פני שטח של כ- 12 אלף מטרים. בניין זה יהיה בית לחברות הייטק ותחומים נוספים. כך שבקרוב מאוד חלק מדיירי המתחם יוכלו להגיע אל מקום העבודה שלהם ברכיבה על אופניים או נסיעה בקורקינט, בדיוק כפי שהם עושים בימים אלה בדרך אל חוף ימה של תל אביב.

מתחם גינדי TLV הסגור והמאובטח משמש כנווה מדבר של ממש במרכזה של העיר שלעולם לא הולכת לישון. הוא מאפשר גישה נוחה ומהירה לכל המקומות בהם מתרחשים האירועים המשמעותיים ביותר בארץ, כך שלא מדובר רק באזור מגורים אלא במתחם משנה חיים. 

בימים אלה מתבצעות עבודות הסיום של מגדל המגורים היוקרתי האחרון במתחם גינדי TLV והוא עתיד להיות מוכן לאכלוס בחודש אוגוסט 2025.

לפרטים נוספים, חייגו: *8070

אתר

הכתבה נכתבה בשיתוף חברת הנדל”ן גינדי