הכתבה נכתבה בשיתוף i-fal

סביר מאוד שאם נשאל כל אדם רנדומלי, יש לו צורך מסוים בידיעת השפה. אם זה לצרכי עבודה, בלימודים ואפילו ביציאה לחופשה בחו"ל כדי לדבר טוב יותר עם המקומיים. המשותף לכולם הוא הצורך בידיעת אנגלית מדוברת בעיקר, אך גם כדי ללמוד אנגלית מדוברת עלינו להתחיל בבסיס ולשלב גם לימודי גרמר, אוצר מילים, כתיבה וקריאה.

והשאלה הגדולה הנשאלת היא מה הדרך הטובה ביותר ללמוד אנגלית- ישנם מספר חברות שמציעות לימודי אנגלית בצורה שונה האחת מהשניה והרוב המכריע מציע שיעורי אנגלית פרונטליים בקורסים ארוכי טווח. בכדי שהלמידה תהיה יעילה, אנו זקוקים למכלול של דברים שיתקיים במקביל ואפליקציית I-FAL  יודעת לספק אותו!

אייפאל הוא מיזם טכנולוגי שנוצר על מנת לתת מעטפת מושלמת (וזולה) ללימוד אנגלית וכל זה מבלי לזוז מהבית.

אז מה המכלול שאנו זקוקים לו ללמידה ואיך I-FAL יכולה לעזור? ניסינו וגילינו

אפליקצייית I-FAL הביאה איתה את הבשורה שכולנו צריכים
 
שיעורי אנגלית פרטיים (!) בזום במחירים נוחים (פחות מ20 ש"ח לשיעור בממוצע!) עם מורים פרטיים ולא רק זה- באפליקציה תמצאו את המעטפת כולה החל מהלימוד וכלה בתרגול מילים בזמנכם הפנוי ודוח שיעור מפורט בסוף כל שיעור שממולא ע"י המורה שלכם- בקיצור, הכל במקום אחד ללימוד אנגלית!

ומה עושה מי שיש לו ידע באנגלית ורק רוצה לשפר?
 
לחלקינו יש בסיס מסוים בשפה, ידע בכתיבה קריאה קצת דקדוק ודיבור, אבל אם אנחנו לא עובדים על האנגלית שלנו או עם האנגלית שלנו באופן תדיר, נצטרך לתרגל את השפה כדי לשמר אותה.

גם לצורך הזה האפליקציה נותנת מענה- ניתן לדבר עם המורים ב"שיחה פתוחה"- שיחה על נושאים רנדומליים ממש כמו שאנחנו עושים מול דוברי אנגלית בכל מיני סיטואציות בחיים, כמובן שנוכל גם לקבוע על איזה נושא תהיה השיחה כדי להתאים אותה יותר לצרכים שלנו.

"יש לי צורך בלימודי אנגלית אבל אני לא בטוח שהדרך הספציפית הזו מתאימה לי"- גם לזה יש פתרון! IFAL מציעה שיעור נסיון בחינם! ללא התחייבות וללא מילוי פרטי אשראי- כך תוכלו להתרשם ולהחליט האם הפורמט מתאים לכם או לא.

האנגלית היא לכולם
אייפאל חרטה על דגלה להציע שיעורי אנגלית לכל הרמות- גם לילדים וגם למבוגרים בהתאמה אישית מוחלטת של המורים. המורה מתאים את עצמו לנושאים וחומרי הלימוד המתאימים לכל שלב ולכל גיל.
בנוסף, מציעה מגוון מסלולים ותדירויות שיעורים החל מ2 שיעורים בשבוע עד ל5 שיעורים בשבוע.
תמיד ניתן לשדרג ולשנמך את המסלול בהתאם לרצון ולצורך האישי.

כמו בכל תחום, חייבת להיות התאמה אישית לכל אחד
הכלל בלימודי אנגלית ובלימודים באופן כללי הוא למצוא את הדרך הנכונה והטובה ביותר עבורנו כדי שנוכל להתמיד ולא לפרוש מהר- ולכן אם הדרך שמצאנו היא יקרה מדי / מצריכה מאמץ רב מדי/ תרגול רב מדי שאנחנו פשוט לא נוכל לעמוד בו- לא נתמיד.
אבל, בלימודים כמו בלימודים, אין קסם. אם נשקיע משאבים, זמן ותרגול מתמיד נצליח.

הכתבה נכתבה בשיתוף i-fal