הכתבה נכתבה בשיתוף קשרי תעופה

לסבוס, אחד האיים הגדולים ביוון ובאירופה בכלל, נחשב במשך שנים ליעד סודי שלא רבים יודעים עליו. האי מציע חופים מי טורקיז צלולים, טברנות מסורתיות עם אוכל מקומי משובח וכפרים ציוריים מקסימים. עכשיו, חופשה בלסבוס הפכה לנגישה מאי פעם בזכות טיסות ישירות במחירים חסרי תקדים - וזה בדיוק הזמן להגיע לשם לפני כולם וליהנות מחוויה יוונית אותנטית. 

כפרים בלסבוס
באי לסבוס יש עשרות כפרים ציוריים עם נופים פסטורליים. התושבים מתפרנסים מתוצרת מקומית, בראש ובראשונה אוזו ושמן זית. הנופים באי כוללים מטעים אינסופיים ונמלי דייגים קטנים. מקומות כמו פטרה, אגיאסוס, סקאלה קאלוניס ועוד, מציעים לכולם את האפשרות ליהנות משילוב של מלונות ברמה הגבוהה ביותר עם טבע פראי ואטרקציות ממגוון סוגים.

הכפר המפורסם ביותר בלסבוס הוא מוליבוס, אשר שוכן על גבעה ציורית בחלק הצפוני של האי. מוליבוס מציע מבצר מרשים מהמאה ה-14, חוף מדהים ועשרות סמטאות אבן צרות שביניהן תמצאו בתי קפה, מסעדות וחנויות בוטיק. הנוף הנשקף מראש הגבעה, במיוחד בעת השקיעה, הוא חוויה רומנטית של פעם בחיים. 

חופים בלסבוס
בלסבוס יש עשרות חופים יפהיפיים בסגנון ים תיכוני, עם מים חמימים וצלולים והרבה שמש. ניתן למצוא חופים מסודרים עם שמשיות, טברנות וכו', חופים לספורט מים בהם ניתן להשכיר ציוד, וגם חופים פראיים שקשה יותר להגיע אליהם (למי מכם שכבר מתכונן לעונה הבאה של הישרדות, או סתם מחפש את החווייה של אי בודד בסוף העולם).

אם תשאלו אותנו, החוף שאסור לוותר עליו הוא ללא ספק סקאלה ארסוס. זהו חוף רומנטי, אשר מציע חוויה של שקט ושלווה, בשילוב עם מסעדות חוף מסורתיות שמגישות דגים, פירות ים טריים ושאר מנות יווניות קלאסיות. אם יהיה לכם מזל, תוכלו לצפות בצבי ים, דגים ושאר בעלי חיים מקומיים. מעולה לזוגות ומשפחות.

הכירו את לסבוס - היעד החדש ביוון (צילום: Shutterstock)
הכירו את לסבוס - היעד החדש ביוון (צילום: Shutterstock)

אטרקציות בלסבוס
לסבוס הוא אי רגוע, אשר מתאים למי שאוהב חופשות עם הרבה טבע, אתרים היסטוריים, מוזיאונים, אוכל ובעיקר חופים. האי מציע מרחבים מדהימים עם מעיינות חמים טבעיים, פארקים, ספורט מים ואטרקציות נוספות. מבחינת בילויים וחיי לילה, תוכלו למצוא הרבה אפשרויות באווירה קלילה - בתי קפה, ברים על החוף, וגם כמה מועדונים. 

אחת האטרקציות הייחודיות ביותר היא היער המאובן (Lesvos Petrified Forest). מדובר בפלא גאולוגי עתיק: יער של עצים שהשתמרו על ידי לבה רותחת לפני כ-20 מיליון שנה. בתוך המראה המשונה הזה אפשר לצאת לטיול, וגם לבקר במוזיאון שמסביר על ההיסטוריה של המקום. לא כדאי לכם לפספס.

בשורה התחתונה: לסבוס הוא האי השלישי בגודלו ביוון, ואחד היפים שבה. איכשהו, הוא נותר בתולי ונסתר מהקהל הישראלי עד כה. רגע לפני שהוא הופך לתיירותי ועמוס כמו האיים השכנים, יש לכם הזדמנות לתפוס טיסות ישירות ללסבוס ולסגור את החופשה המושלמת ברגע הנכון. 

הכתבה נכתבה בשיתוף קשרי תעופה