המותג Yuka משיק לראשונה בארץ את הפח הטכנולוגי שלו. הפח אמור לבצע את כל הפעולות באופן אוטומטי, לחיסכון בזמן ובמאמץ. הפח כולל חיישן לפתיחה ולסגירה אוטומטית. כמו כן, הוא מחליף וסוגר את שקיות הזבל באופן עצמאי – לשמירה על חלל נקי ולמניעת בריחת ריחות לא נעימים. דבר נוסף, ודי מגניב, הוא מזהה את אופי האשפה ואוטם אותה בדרך שתמנע דליפות נוזלים. זהו עוד מוצר שנועד להקל עלינו את החיים כחלק ממגמת הבית החכם. הפח, שמגיע בשני גדלים, אכן עומד בהבטחות, הוא קל לתפעול וחוסך התעסקות בהחלפת שקיות זבל.
מחיר: 799־499 שקלים, בהתאם לגודל.

פח יוקה (צילום: יחצ)
פח יוקה (צילום: יחצ)

המותג "קוויק" השיק לאחרונה מטליות מיקרופייבר נשלפות אחת־אחת לניקוי כל סוגי המשטחים. המטליות מתאימות לכל סוגי המשטחים, והן מתאימות לשימוש על רטוב ועל יבש. המטליות נוחות לשליפה ולשימוש. הן עמידות וחזקות ולא משאירות אחריהן סיבים מציקים. פתרון נוח.
מחיר: 29.90 שקלים

מטליות קוויק (צילום: יחצ)
מטליות קוויק (צילום: יחצ)

המותג FITNESS השיק שתי סדרות חדשות בגרסת מיני של המוצרים האהובים שלו: מיני קרקר THIN ומיני פריכיות. המיני קרקר מגיע בטעמים כפרי ורוזמרין, והוא נהדר לנשנוש על הדרך או לצד מטבלים. המיני פריכיות מגיעות בגרסאות סלק ובטטה סגולה או חומוס וקינואה. שוב, פתרון נהדר למי שמחפש נשנוש קליל בין ארוחות.
מחיר: 15.90־4.90 שקלים

המותג INTUITION מציע מארז קיץ במהדורה מוגבלת. המארז כולל מכשיר גילוח לנשים + 4 סכיני גילוח מגוונים עטופים בסבון מוצק בניחוחות שונים, המטפח ומזין את העור. הסכינים, המיועדים לנשים, מייתרים את השימוש בג'ל או בקצף גילוח ולכן חוסכים זמן ומאמץ. כמו כן, המארז מאפשר דגימה של הניחוחות השונים, כך שקל יותר למצוא את האחד הנכון לך.
מחיר: 74.90 שקלים

מארז קיץ אינטואיישן  (צילום: יחצ)
מארז קיץ אינטואיישן (צילום: יחצ)

 מותג מוצרי התינוקות NUK השיק מוצץ חדש, NUK Sensitive, העשוי 100% סיליקון. המוצץ מותאם למבנה הפנים של התינוק ועשוי להתאים גם לסרבני מוצצים. המוצץ גמיש ורך מאוד. הוא מעוצב כך שהוא אינו פוגש את האף ולכן אינו מקשה על הנשימה. יש לו פטמה אורתודנטית שמשאירה מספיק מקום ללשון לבצע תנועות יניקה. מוצץ נהדר עם חיסרון יחיד, המחיר הגבוה.
מחיר: 49.90 שקלים

מוצץ NUK SENSITIVE  (צילום: יחצ)
מוצץ NUK SENSITIVE (צילום: יחצ)

פורמולה חדשה מצטרפת לעולם תרכובות המזון לתינוקות - סימילאק גולד פלוס של חברת אבוט. הפורמולה החדשה מגיעה בהרכב של חמישה סוגי HMO, סיבים פרוביוטיים, שפותחו לתמיכה בהגנה חיסונית, עיכול קל והתפתחות קוגניטיבית של תינוקות. הסיבים הללו קיימים בחלב אם ובמקרה הזה הצליחו להפיק אותם במעבדה. HMOs הם סיבים פרוביוטיים מיוחדים הקיימים באופן טבעי בחלב אם. הסיבים הם הרכיב התזונתי השלישי הנפוץ בחלב אם אחרי לקטוז ושומן. על פי החברה, הוכח מדעית ש־HMOs משפיעים באופן חיובי על שגשוג החיידקים הידידותיים בגוף של קטנטנים שיונקים, והם גם תומכים בהגנה החיסונית.
מחיר: 79.90 שקלים

Similac Gold Plus (צילום: יחצ)
Similac Gold Plus (צילום: יחצ)

 מטרנה מרחיבה את סל המוצרים שלה עם ליין צנצנות וסקוויזים של מחיות בטעמים שזכו לפופולריות אצל תינוקות ישראלים. בסדרת המחיות בצנצנת אפשר למצוא שישה טעמים: תפוח בננה, סלט פירות, מרק ירקות מעורבים, תפוח עץ, גזר תפוח מנגו, ותפוח גזר. בסדרת הסקוויזים יש שבעה טעמים: תפוח בננה, סלט פירות, אגס, תפוח עץ, גזר תפוח מנגו, תפוח גזר, ותפוח בננה תות. המחיות מותאמות לגילי שישה חודשים ומעלה, הן ללא תוספת סוכר, חומרי טעם וריח או כל חומר משמר. למרות שלמשרד הבריאות יש השגות לגבי צריכת מחיות בגרסת סקוויז, אין ספק שהן אהובות מאוד על ילדים. גם במקרה הזה הפעוטה שניסתה אהבה.
מחיר: 7.90־2.95 שקלים

סדרת המחיות של מטרנה (צילום: סטודיו אסם)
סדרת המחיות של מטרנה (צילום: סטודיו אסם)

חברת win החלה לשווק את “בצק טדאם” המיוצר בארץ וכולל קולקציה רחבה של בצקים לילדים. הבצקים מגיעים במגוון צבעים וצורות, במרקם רך וגמיש לעיצוב, ומאפשרים ליצור אינספור דמויות ומשחקים, תוך עידוד פיתוח יכולות קוגנטיביות וחושיות. בין מוצרי הקולקציה: בצק טדאם הסטודיו – משחק יצירה לעיצוב צורות בסגנון חופשי הכולל 12 יחידות בצק וכלי עזר ללישה ועיצוב; בצק טדאם שבלונות – משחק יצירה הכולל שש יחידות בצק במגוון צבעים ו־16 שבלונות לעיצוב וכלי חיתוך. הסדרה של "טדאם" מצוינת, הבצק רך וגמיש. מתאים מאוד לכל מי שמחפש תעסוקה לילדים בחופש.
מחיר: 40־7 שקלים

בצק טדאם- משחק יצירה המשלב חוויית לצידה ש חברת ווין מגוון מנצח (צילום: יחצ)
בצק טדאם- משחק יצירה המשלב חוויית לצידה ש חברת ווין מגוון מנצח (צילום: יחצ)