אחרי שחזר בענק וכבש את פסגת האופנה העולמית פתח המותג "קרוקס" את חנות הדגל הראשונה בישראל בהשקעה של כמיליון ש"ח. בחנות החדשה יוכלו המבקרים למצוא מגוון רחב של דגמים קלאסיים אהובים, ביניהם כפכפי קרוקס קלאסיים, דגמי פלטפורמה טרנדיים כמו המגה קראש ובאבל, וצבעים חדשים ומרעננים של קטגוריית אקו הפופולרית.

לצד הדגמים הקלאסיים, תציע החנות שיתופי פעולה בלעדיים ומיוחדים עם מותגי ענק כמו דיסני, לייקרס, ספידי מקווין, הלו קיטי, פרידה קאלו וברבי ושיתופי פעולה עתידיים שיוצעו באופן בלעדי לחנות.

חנות הדגל של קרוקס בישראל (צילום: יחצ)
חנות הדגל של קרוקס בישראל (צילום: יחצ)

רן אשכנזי משנה למנכ״ל רשת WESHOES: ״עד כה מכרנו את המותג המצליח קרוקס דרך הרשת הקמעונאית שלנו WeShoes אשר מונה מעל 90 סניפים ובמאות נקודות מכירה נוספות. ישראל הייתה המפיצה הראשונה בעולם של קרוקס והיא מהווה נתח מכירות מרשים. יש לנו כאן שוק אופנתי ותוסס, ואנו מאמינים שהלקוחות הישראלים יאהבו את המגוון הרחב שלנו שיהיה בחנויות קרוקס , כמו גם את שיתופי הפעולה הייחודיים עם מותגים בינלאומיים אהובים. אנו רואים בישראל שוק צמיחה משמעותי עבור קרוקס, ואנו מחויבים לספק ללקוחות הישראלים את חווית הקנייה הטובה ביותר. אנו נרגשים להביא את קרוקס לישראל עם חנות הדגל החדשה בדיזינגוף סנטר תל אביב ומתכננים לפתוח חנויות נוספות בשנים הקרובות ולהרחיב את המותג ברחבי הארץ״.

נאמנה לעיצוב חנויות קרוקס ברחבי העולם (צילום: יחצ)
נאמנה לעיצוב חנויות קרוקס ברחבי העולם (צילום: יחצ)