שיתוף פעולה מסקרן בין המותגים גולדה ומילקי מנסה להכניס קצת אופטימיות לחיים שלנו. מילקי ורשת הגלידות השיקו את מילקי טופ בטעם בייגלה מלוח. מעדן פודינג בטעם בייגלה מלוח עם קצפת וטופ קראנצ'י בטעם בייגלה מלוח. במקביל למעדן, שכבר נמצא במקררים, ברשת גולדה תמצאו גלידת "מילקי שוקו", בהשראת המילקי המקורי, שמוגשת עם קצפת ושברי בייגלה קראנץ'. את כל ההשקה מלווה ערכת קיץ עם מרצ'נדייז, הכוללת רבע קילו, תוספת בייגלה קראנצ'י מצופה, גביעי מילקי טופ בטעם בייגלה מלוח, גביעי מילקי שוקו קלאסי, גביעי קצפת של מילקי, תבנית קרח בצורת קצפת, בנדנה סגולה, כפית מוזהבת של מילקי וכוס שתייה קרה ממותגת.
מחיר: 70 שקלים לערכה, בסניפי גולדה ובאפליקציית המשלוחים

נספרסו השיקה לרגל הקיץ קולקציה על טהרת הכתום/צהוב עם תערובות קפה לחובבי הקפה הקר, בהן תערובת "וניל שקדים" במהדורה מוגבלת, המתאימה למכונות ורטו (קפסולה רחבה). זוהי תערובת קפה בהירה של פולי ערביקה ותה שניתן לשלב עם קרח וחלב. תערובת קיצית נוספת היא קפה בטעם קוקוס טרופי שמרגישים בה נגיעות וניל. לצד התערובות, המותג מציע אביזרים משלימים כמו תבניות לשלגונים, מגשי קרח, ספל לדרך ובקבוק לקפה קר.
מחיר: 30.5־27 שקלים

נספרסו  (צילום: יחצ)
נספרסו (צילום: יחצ)

נקה 7, המותג הישראלי הוותיק, מרחיב את הפעילות שלו ומשיק צמדים של שמפו ומרכך בשלוש וריאציות שונות, לכל אחת מהן קומפלקס ייחודי. למשל, שמפו ומרכך משקם עם קומפלקס של שמן קוקוס, קרטין ופרו־ויטמין B5; שמפו ומרכך עם קומפלקס הזנה של שמן קיק, שמן ארגן ופרו־ויטמין B5; שמפו ומרכך עם קומפלקס לחות של פרוטאין אורז, ביוטין ופרו־ויטמין B5. ניסינו את הקומפלקס המשקם, שהותיר את השיער רך ונעים למגע ועם ריח שנשאר לאורך זמן.
מחיר: 12.90 שקלים לשמפו/מרכך

נקה 7 שמפו ומרכך (צילום: טל אזולאי)
נקה 7 שמפו ומרכך (צילום: טל אזולאי)

"קרליין" מרחיבה את סדרת C Power Powerful Antioxidant עם השקה של פריימר עם קרם לחות וויטמין C מגן ונוגד חמצון, שמן זרעי היפופיאה וניאצינאמיד. הקרם החדש משלב שתי פעולות: פריימר המקבע את האיפור ולחות. ניסינו את הקרם, שמבטיח להגביר את המיצוק והגמישות של העור, וכמו כן להפחית כתמי גיל, ואהבנו. הקרם נספג מהר, משאיר את העור חלק ונעים. אחרי שבוע של שימוש עדיין לא הבחנו בשינוי בגון העור, אך הוא שומר על לחות מבלי להיות שומני ומחזיק את האיפור לאורך זמן.
מחיר: 49.90 שקלים

פריימר לחות (צילום: אורי גרון)
פריימר לחות (צילום: אורי גרון)

Firework – מסקרה חדשה למותג האיפור מייבלין ניו יורק. המסקרה מבטיחה מראה ריסים מלאים וארוכים, והיא בעלת פורמולה קלילה המכילה ויטמין B5. למסקרה יש מברשת סיליקון נוחה לשימוש. המסקרה נמרחת טוב ולא משאירה גושים. היא אכן מאריכה את הריסים, אבל לא בצורה יוצאת דופן שמזכירה לנו זיקוקים.
מחיר: 55 שקלים

מסקרה פיירוורק (צילום: יחצ חול)
מסקרה פיירוורק (צילום: יחצ חול)

קרם הגנה קומפקטי מסוג BB של המותג היפני שיסיידו. לקרם, בעל הגנה SPF50+, יש גוון קל, שמתאים לכל מי שרוצה לוותר על המייק־אפ בימים חמים אלה. הקרם מספק הגנה טובה מהשמש, כמו כן הוא מתאים לפעילות ספורטיבית ופעילות במים. בנוסף, הוא משלב טכנולוגיה העוזרת לייבש מהר את הזיעה. הקרם מגיע בחמישה גוונים, כך שכל אחד יכול למצוא את האחד שיתאים לו.
מחיר: 200 שקלים
בלעדית באתר לילית

Shiseido Sports BB (צילום: באדיבות המותג)
Shiseido Sports BB (צילום: באדיבות המותג)

ב"ד"ר פישר" מרחיבים את סדרת GENESIS SUN עם השקה של סטיק הגנה לפנים עם מקדם הגנה SPF50+. הסטיק משלב אנטי־אוקסידנטים וויטמינים, לסיוע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים ובשמירה על מראה עור בריא. הסטיק עמיד במים, הוא ללא מבשמים ולא מייבש את העור. במקביל להגנה מהשמש, הוא עוזר למנוע פיגמנטציה.
מחיר: 59.90 שקלים

ג'נסיס סאן סטיק (צילום: יעל האן)
ג'נסיס סאן סטיק (צילום: יעל האן)