לנוכח הצמיחה בשוק המוצרים התחליפיים, מספר חברות מזון מובילות מרחיבות את פעילותן בתחום. עוף הגליל נכנסת לראשונה לתחום תחליפי הבשר ומשיקה מוצרים תחת המותג Instead. אלה כוללים 11 מוצרים טבעוניים שהותאמו במיוחד לחך הישראלי, בקטגוריות בשר, עוף ודגים.

המוצרים מיוצרים על ידי חברת פיוצ'ר פוד גרופ ההולנדית, המשווקת את מוצריה בכל רחבי אירופה. במבחני טעימה שנערכו למוצרים הם גברו על תחליפי בשר של מותגים מובילים מקטגוריית הפרימיום. מחיר מומלץ לצרכן: 21־30 שקל לאריזות 160־227 גרם.

צ'יפס עליכם: כחטיף או כמנה עיקרית - זוהי הפחמימה האולטימטיבית  
בצל המלחמה: למעלה מ־12 אלף ישראלים הגיעו לצפות במשחקי היורו  

חברת תנובה מרחיבה את סדרת משקאות Alternative ומשיקה את White – משקה על בסיס שיבולת שועל מעודן שקרוב בטעמו לחלב. על פי נתוני סטורנקסט, שוק משקאות החלב מהצומח ממשיך לגדול וצפוי לגלגל ב־2024 כ־670 מיליון שקל, לעומת כ־624 מיליון שקל ב־2023. טווח המחירים למשקה 1 ליטר: 9.9־15.9 שקלים.

מיכל בצר, מנהלת השיווק בחברה, מסרה כי "תנובה ממשיכה לחדש ולהציע פתרונות חדשים לצרכן הישראלי. תפיסת המגוון והבחירה האישית שכיחה היום גם בקטגוריית החלב, כאשר כמעט בכל מקרר ביתי או משרדי אפשר למצוא מגוון רחב של משקאות חלב".

קבוצת שטראוס משיקה את משקה אלפרו במהדורת קיץ. מדובר במשקה בטעם חדש מסדרת "אייס קפה" על בסיס שיבולת שועל, שמשמש כמקור לסיבים, סידן וויטמינים.