זה רק ספורט? יאנגו דלי משתפת בנתוני המכירות בחודש החולף, המצביעים על עליה דרמטית בצריכת בירות, פיצוחים וחטיפים. מאז תחילת היורו עלתה כמות הזמנות הבירות ב-46% לעומת התקופה המקבילה בחודש שעבר. בזמן המשחקים ובשעה שלפניהם נרשמת עלייה של למעלה מ-68%. הישראלים רוכשים בעיקר שישיות, אך גם בקבוקים בודדים או פחיות נרכשים לא מעט, בעיקר של מותגי פרימיום או בירות מיוחדות.

הפיצוחים, באופן לא מפתיע, רשמו עלייה של למעלה מ-63%. הגרעינים השחורים הם עדיין מלכי הפיצוחים הישראלים, אך גרעיני האבטיח, הפיסטוקים, הקשיו והקבוקים גם כן מככבים. כוכבים חדשים יחסית ברשימה הם הרביולים השונים וכן הפיצוחים המצופים. במשחקים בשעות הערב הוזמנו יותר מגשי  מיקס של פיצוחים, הכוללים מספר סוגי פיצוחים לצד מאצ׳יז. 

ברור שגרעינים שחורים. מה חשבתם? (צילום: אינג אימג')
ברור שגרעינים שחורים. מה חשבתם? (צילום: אינג אימג')

גם גזרת החטיפים המלוחים רשמה עלייה של כ-42%, כשלצד החשודים המידיים כמו הבמבה, הביסלי הבייגלה על סוגיו והצ׳יפסים, נרשמה עלייה גם בחטיפים הבריאים מסדרת פיטנס.

באופן לא מפתיע נרשמה גם עלייה של כ-28% ברכישות של מוצרי בשר ומוצרים משלימים למנגל, כי מה הולך טוב יותר עם משחק טוב מעל האש? גם בתחליפי הבשר נרשמה עלייה דומה, כך שגם את החברים הטבעוניים לא שכחו להזמין.

כמו כן נרשמה עלייה בקטגוריית הבורקסים והפיצות הקפואים, בשתייה הקלה, בפירות ובכלים החד פעמיים, כי אם יש משהו שגרוע יותר מהפסד של הנבחרת האהובה שלך, זה כנראה הפסד שלה ואז לשטוף כלים. 

חגיגת חטיפים יורו 2024 (צילום: סטודיו אסם)
חגיגת חטיפים יורו 2024 (צילום: סטודיו אסם)

טל בטיטו, סמנכ"ל סחר, יאנגו דלי: "משחקי היורו הפכו לאירוע של ממש, ויצרו פיקים משמעותיים של צריכה בקטגוריות מסוימות. כמו יתר הקמעונאיים, נערכנו היטב לאירוע, ועדיין הציבור הישראלי הצליח להפתיע גם אותנו בהיקפי העניין והצריכה, ותגברנו את הכמויות והשליחים בזמן אמת. אנחנו צופים עלייה גדולה אף יותר בסוף החודש, כשיחלו המשחקים האולימפיים, בעיקר בזמן משחקי הנבחרת האולימפית שירתקו את הקהל למסך. אנו מתכוונים להמשיך להגדיל את מלאי במוצרים חדשים ומרעננים לחובבי הצפייה הביתית".