היום (שלישי) בכירים בחברת Wolt פגשו את ראשי הערים של שדרות ונתיבות וקיבלו את ברכתם להתחלת הפעילות של החברה באזור. בתקופת ההשקה, לקוחות ואורחים יוכלו להזמין ללא דמי משלוח עד סוף הקיץ. מנכ"לית Wolt ישראל, ליאור אשכול: "בחרנו להשיק את Wolt באזור דווקא עכשיו, כשבתי עסק רבים משתקמים ומחדשים את פעילותם, כדי להביא לעוד תנועה כלכלית שתחזק את האזור".
 
בארי, כפר עזה, שדרות, נתיבות וכ-30 יישובי עוטף עזה יוכלו להתחבר מהיום ל-Wolt הפעילה כיום בכ-300 יישובים מדן ועד אילת. 
במקביל, עשרות חנויות ומסעדות מהאזור הצטרפו ל-Wolt בעת ההשקה.  כ-50 שליחים ישנעו את המשלוחים שיזמינו תושבי האזור, החיילים ואנשי כוחות הביטחון וההצלה שפרוסים בו. אנשי Wolt נפגשו בשבועות האחרונים עם ראשי הערים נתיבות ושדרות, שבירכו על המהלך שלדבריהם מסמן את המשך הצמיחה המחודשת של שגרת החיים והבעת תמיכה ועידוד בתושבי אותם יישובים.
 
שירות המשלוחים של Wolt יפעל מדי יום בין השעות 9 בבוקר עד 23:00 בלילה עם עשרות מסעדות וחנויות מקומיות. כדי לחזק את בתי העסק באזור החליטו בוולט על הטבה ייחודית לעוטף: כל תושבי העוטף, אנשי כוחות הביטחון, ומבקרים באזור יוכלו להזמין באפליקציה ללא דמי משלוח עד לסוף חופשת הקיץ.

ביאנה קארו ויטקין Wolt ישראל (צילום: טורו צילום)
ביאנה קארו ויטקין Wolt ישראל (צילום: טורו צילום)

 
אבישי שלזינגר, בעלים של "המבורגר הבקתה" בכפר מימון הוא אחד מבעלי העסקים שהצטרף לשירות והוא אומר: "אנחנו בעוטף בונים את עצמנו כל יום מחדש. האזור כולו חווה טלטלה, ועכשיו אנחנו מחזירים את החיים לעסק. הפלטפורמה של Wolt תעזור לנו להנגיש את העסק ללקוחות נוספים, לכוחות הביטחון ומבקרים באזור שמתחילים להגיע. אני מאושר שיש לתושבי האזור הזדמנות לקבל את הכלים האלה, ואפשרות להחזיר במעט את החיוך אחרי התקופה הלא פשוטה הזו. אני קורא לכולם לבוא לבקר אותנו, לתמוך ולהחיות את חבל הארץ הנפלא הזה, שלא נוותר עליו לעולם."

רשימת היישובים בהם תפעל Wolt: שדרות, נתיבות, כפר עזה, בארי, ניר עם, עלומים, סעד, מפלסים, איבים, גבים, דורות, יכיני, ניר עקיבא, ניר משה, שבי דרום, זרועה, תקומה, מבועים, אשבול, קלחים, שדה צבי, פעמי תש״ז, תלמי בילו, יושיביה, בית הגדי, שרשרת, מעגלים, שיבולים, גבעולים, מלילות, שוקדה, כפר מימון, תושיה, זמרת, שובה.

הבקתה (צילום: ביאנה קארו ויטקין)
הבקתה (צילום: ביאנה קארו ויטקין)

 
ליאור אשכול, מנכ"לית Wolt ישראל: "בחרנו להשיק את Wolt באזור דווקא עכשיו, כשבתי עסק רבים משתקמים ומחדשים את פעילותם, כדי להביא לעוד תנועה כלכלית שתחזק את האזור. רבים מתושבי העוטף סיפרו לנו במהלך המלחמה שנחשפו לפעילות וולט במקומות אליהם פונו וביקשו מאיתנו להגיע לאזור כשיחזרו. היה לנו ברור שאנחנו צריכים להגיע לבתים ולבתי העסק של אותם אנשים כשיחזרו הביתה, והנה אנחנו כאן."
 
פלטפורמת המשלוחים Wolt פועלת ללא הפסקה לאורך כל תקופת המלחמה, ומשמשת תשתית שהנגישה ללקוחות תחת מצב חירום אוכל, מצרכים, תרופות, צעצועים לילדים ועוד, בתקופה של חוסר וודאות.