המכשיר הישן במגירה יכול להיות שווה הרבה כסף: חברת פלאפון מודיעה על מהפכה בעולם הטרייד אין ותאפשר ללקוחות לקבל קופון למימוש עתידי לתקופה של חצי שנה על הסמארטפון או השעון החכם הישן ולרכוש כל מוצר באתר או בחנויות פלאפון ברחבי הארץ. בין המוצרים אותם יהיה ניתן לרכוש: אוזניות, ציוד גיימינג, טאבלטים, מכונות תספורת, מגהצים מכונות קפה, סירי טיגון, טלוויזיות, מכונות כביסה, מדיחי כלים מקררים ומקפיאים וכמובן סמארטפונים ושעונים חכמים.

עד סוף 2024 פלאפון ואריקסון יקימו ליבת רשת דור 5 עצמאית בישראל

עד עתה היה ניתן להחזיר סמארטפון או שעון חכם ולקבל תמורתם זיכוי מיידי לרכישת סמארטפון או שעון חכם חדשים בלבד אותם היה אפשר לרכוש במעמד החזרת המכשיר. כעת מרחיבה פלאפון את השירות ומאפשרת ללקוחות פרק זמן ממושך יותר לניצול הזיכוי הכספי כמו גם מגדילה את היצע המוצרים אותם ניתן לרכוש.

"בסקר מיוחד שערכנו גילינו שבעוד 2 מתוך 3 ישראלים מודעים לאפשרות לבצע עסקת טרייד אין, 50% בוחרים לשמור את המכשיר הישן במגירה ולמעשה מפסידים לא מעט כסף", אמר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של פלאפון. "אנחנו שמחים להרחיב שירות הטרייד אין שלנו  גם למוצרים חדשים וגם לפרק זמן ארוך יותר ובתקופה בה רבים קורסים תחת הנטל הכלכלי, המכשיר הישן יכול להיות פתרון מצויין על מנת להוזיל את הרכישה של מכשיר חשמלי חדש".

החזרת המכשירים מתבצעת במרכזי השירות והמכירות של פלאפון שם מתבצעת בדיקה של המכשיר. הסכום הניתן על המכשיר שהוחזר הוא על פי הדגם ועל מצבו הטכני של המכשיר. ניתן להחזיר עד 3 מכשירים בחצי שנה. 

דוגמאות לסכומי החזר מקסימלי בפלאפון:

דוגמאות לטרייד אין בחברת פלאפון (צילום: יח''צ)
דוגמאות לטרייד אין בחברת פלאפון (צילום: יח''צ)