שימו ראש: המותג הישראלי ד"ר גב השיק לאחרונה קולקציית נסיעות הכוללת מוצרי תמיכה לטיסות ולנסיעות שיעניקו נוחות בכל רגע ובכל מקום וישמרו על בריאות הגוף. הצורך נולד בעיקר על רקע ריבוי הטיסות שבהן הצפיפות וגודל הכיסאות אינם אופטימליים לישיבה ממושכת, לשינה ולמנוחה. הקולקציה כוללת כריות טיולים בעיצוב ארגונומי לתמיכה וליציבה של הראש והצוואר (החל מ־69 שקל); כריות תמיכה מוויסקו אלסטי, כולל כרית עם מנגנון עיסוי בשתי דרגות (99־149 שקל) ועוד. להשיג בסניפי ובאתר ד"ר גב.

רגעים של פתיחות: סדרת משחקים רגשיים, בשיתוף המרכז לוויסות רגשי, פותחו על ידי שלי זאנטקרן, ויאפשרו לכל הורה וילד להכיר ולהביע את מגוון הרגשות. בסדרה שישה משחקים: מיינדפולי - לתרגל טכניקות קשיבות; איזה זעם הורס - להכיר את 50 המיומנויות החברתיות ולתרגל שליטה עצמית; שומר הרגשות - להביע רגשות; מי מה מו - מי מזהיר אותנו מפני סכנה? מה מרגישים כשיש פרפרים בבטן? ואיזה רגש מציב לנו גבול ברור?; תפוס את הרגש - מי שיתפוס את הרגש ראשון ויזהה אותו במהירות הוא המנצח; סידרו אותי - מי אוהב את הסדרה? מה התפקיד של הרגש? לגילי +3, המחיר: 90 שקל, להשיג בחנויות טויס אר אס.

סדרת משחקים רגשיים בשיתוף המרכז לוויסות רגשי (צילום: יחצ)
סדרת משחקים רגשיים בשיתוף המרכז לוויסות רגשי (צילום: יחצ)

כאילו יצאת מהמספרה: מברשת DAFNI active - אלחוטית, קלה וקומפקטית, מתאימה לנסיעות לצורך טאצ'־אפ קטן שעושה הבדל גדול, המאפשרת החלקה ועיצוב מהשורש ועד הקצוות, בכל זמן ובכל מקום בתנועת הברשה פשוטה. המברשת מגיעה עם תיק טרמי, כבל USB  וסוללה נשלפת שעומדת בתקנים מחמירים לעלייה למטוס, היא מיוצרת בטכנולוגיה רשומת הפטנט לשמירה על שיער בריא ולעיצוב בטמפרטורה של עד 185 מעלות למקסימום תוצאות במינימום נזק לשיער. המחיר: 499 שקל. להשיג ברשתות סופר־פארם, טרמינל איקס, מחסני חשמל, שקם אלקטריק ובדיוטי פרי.

dafni active (צילום: יחצ)
dafni active (צילום: יחצ)

שקט מוחלט או סאונד לבחירתכם: לא קל לעבור טיסה שלמה ללא אוזניות. האוזניות החדשות של המותג “מארלי" העשויות 100% מחומרים ממוחזרים מעץ במבוק ופלסטיק ממוחזר, הן אוזניות תוך־אוזן בלוטות' עם בקרת מגע קלה לשימוש, כולל מיקרופון מובנה מותאם במיוחד לשיחות טלפון. המחיר: 219 שקל, להשיג בחנות הדגל בדיזנגוף סנטר ובאתר.

 אוזניות ליטל בירד של מארלי, 219 שקל (צילום: יחצ)
אוזניות ליטל בירד של מארלי, 219 שקל (צילום: יחצ)

לא רק בלונדינית: חברת הטיפוח הבינלאומית לשיער Moroccanoil מציעה מגוון מארזים עם מוצרים בגודל מיוחד לשיער ולגוף שמתאימים לנסיעות, לדוגמה: מארז לשיער בלונדיני זוהר שכולל שמפו ומרכך סגולים לניקוי והזנה עדינה של השיער תוך נטרול גוונים נחושתיים/ צהבהבים לא רצויים וכן, שמן טיפולי סגול חדש להשבת החיוניות, הרכות והברק, למראה בריא יותר. מחיר המארז: 110 שקל. להשיג במספרות ובחנויות מורשות ברחבי הארץ ובאתר המותג.

moroccanoil (צילום: יחצ)
moroccanoil (צילום: יחצ)

ערכת הכנה: לילדים העולים לכיתה א' מציעה קרביץ לקחת לחופשה ערכת הכנה המסייעת בלימוד אותיות וספרות, הכרת צורות, פיתוח חשיבה מתמטית, יסודות ראשית הקריאה, מושגים מבית הספר, פיתוח דמיון, מיומנויות גזירה והדבקה, ופעילויות לפנאי והנאה כמו מבוכים, תפזורת, סודוקו ועוד. הערכה המכילה שתי חוברות הכנה לכיתה א', שני דפי מדבקות, שני דפים מחיקים (עברית וחשבון), שני טושים מחיקים ושישה עפרונות צבעוניים. המחיר: 70 שקל. בנוסף, תמצאו ברשת גם תגי שם מעוצבים למזוודות ולתיקים, המחיר: החל מעשרה שקלים. להשיג ברשת חנויות קרביץ.

ערכת הכנה לכיתה א (צילום: יחצ קרביץ)
ערכת הכנה לכיתה א (צילום: יחצ קרביץ)

מאורגנים היטב: ארגונית למזוודה היא פטנט המיועד בכל מי שצריך להתרענן לפני נחיתה אבל לא רק. ארגונית המדפים של “בי פטנט" נכנסת בקלות למזוודה, ובשעת הצורך לוקחים אותה לשירותים ותולים אותה על וו לשימוש נגיש ונוח. הארגונית נפתחת לרווחה, מסודרת למשעי וקלה לתפעול ולריכוז כלי הרחצה. מיותר לציין שהיא תשמש אתכם גם במקום האירוח שבו תשהו, ללא צורך לפרוק את המוצרים. המחיר: 129 שקל, להשיג באתר bpatent.

ארגונית מזוודה בי פטנט מרוכז (צילום: יחצ)
ארגונית מזוודה בי פטנט מרוכז (צילום: יחצ)

איתור וביטחון: שימוש באביזר האיתור AirTag מאפשר דרך קלה לעקוב אחרי כל הדברים שלנו. ניתן לצרפו למפתחות, למזוודה, לתיק הגב כשיוצאים לטיול ועוד, וכך הם נמצאים ברדאר שלנו באמצעות אפליקציית FIND ME. המחיר: 129 שקל. להשיג בסניפים ובאתר istore.

אייר טאג (צילום: יחצ)
אייר טאג (צילום: יחצ)

יסודות השיקום: ד"ר מרינה לנדאו, דרמטולוגית בכירה ומהרופאים המומחים בעולם בתחום הצערת העור, משיקה את קיט הנסיעות החדש מסדרת המוצרים MAHUT, המכיל חמישה מוצרים לשיקום בסיסי של העור בכל מקום. הערכה מגיעה בתיק שחור ממותג שייכנס לכל תיק בקלות והשימוש בתכשירים יסייע לעור להתאים את עצמו לאקלים ביעד שבו אתם שוהים. המחיר: 930 שקל לערכה, להשיג אצל סקין תרפיסטיות מוסמכות ובאתר.

מיני קיט מהות של דר מרינה לנדאו, 930 שקל (צילום: עדי חזן)
מיני קיט מהות של דר מרינה לנדאו, 930 שקל (צילום: עדי חזן)

מטעינים בדרכים: מטען נייד בקיבולת 20000 מיליאמפר/שעה עם תצוגת מידע על מסך LCD, תמיכה בטעינה מהירה, 2 יציאות מסוג USB-A ויציאה אחת מסוג  USB-C מבית Essentials. מוצע במחיר 249 שקל. להשיג בסניפים ובאתר istore.

מטען נייד (צילום: יחצ)
מטען נייד (צילום: יחצ)

ניקוי, טיהור ואנטי־אייג'ינג: פולה בליק משיקה ערכת מוצרים לשגרת הטיפוח מעבר לים - סבון פנים עם תמציות צמחים לשמירה על עור נקי, רענן ולח - 60 מ"ל, סרום אנטי־אייג'ינג להצערת העור המבוסס על חומצות אלפא הידרוקסיות ושמרי בירה לטיהור והאצת תהליכי החלמה בעור - 10 מ"ל ותמצית סרום בעלת נוסחה ייחודית, המכילה תאי גזע המסייעים להאטת הזדקנות העור - 10 מ"ל. המחיר לערכה: 199 שקל. להשיג אצל פולה בליק דיין בקליניקה, באתר של פולה, בדיוטי פרי ובמטוסי אל־על.

קיט נסיעות של פולה בליק, 199 ש''ח (צילום: עדי גלעד)
קיט נסיעות של פולה בליק, 199 ש''ח (צילום: עדי גלעד)

רגשות וסרטונים: סיפורי ילדים מקוריים להאזנה בקבצי אודיו ולצפייה בסרטוני הנפשה בשפה מונגשת והומוריסטית. לוליפ הוא חבר דמיוני המתווך בין עולם הילדים לעולם המבוגרים באמצעות מגוון רחב של סיפורי ילדים, פרי עטו של רוני שטיינברג, לקידום ערכים חברתיים וחינוכיים, בהם סבלנות והקשבה והתמודדות עם פחד, אהבה וקנאה. האזנה משותפת תאפשר שיח פתוח וקרבה. המחיר לקיט סיפור: 19 שקל, מבצע קיץ: רוכשים שני ספרים ומקבלים שניים נוספים במתנה. הסיפורים מתאימים לילדים בגילי 2־9. להשיג ב־lollip, אתר סיפורים לכל המשפחה.

הסיפור הגעתי לאיבוד (צילום: יחצ)
הסיפור הגעתי לאיבוד (צילום: יחצ)

מייפד דיגיטלי: לא רק מציירים, גם לומדים. ערכת המייפד החדשה של משחקי יצירה כוללת ערכה חינוכית ללימוד כמויות, כתיבת אותיות ומספרים ובתוך כך מפתחת את המוטוריקה העדינה. הערכה כוללת את תוכנת הלימוד הנוספת, עט כתיבה מיוחד למייפד, 15 שבלונות ציור בצורות שונות, שמונה כרטיסי עבודה ועוד. סוללה כלולה בערכה. מתאים מגיל חמש ומעלה. מוצע במחיר של כ־80 שקל. להשיג באתרי סחר וברשתות צעצועים מובחרות ברחבי הארץ.

מייפד דיגיטלי  (צילום: יחצ)
מייפד דיגיטלי (צילום: יחצ)