עם ההכנות לפתיחת שנת הלימודים, רשת "מקס סטוק" משיקה את מחלקת MAX TO SCHOOL תחת המותג הפרטי SKWEEK בה יוכלו ההורים למצוא מגוון רחב של ציוד לכל צרכי הילד, במחירים אטרקטיביים. החל מכלי כתיבה ומחברות ספירלה בשלושה סוגים: LIGHT,SCHOOL ,COLLEGE לפי עובי הדף והכריכה הרצויה, ועד ילקוטים, קלמרים, ותיקים לגן.

"קרביץ", הרשת הגדולה והמובילה בישראל, מציגה גם היא לקראת פתיחת שנת הלימודים סל ציוד מורחב, איכותי ובטוח במספר רמות תמחור לכל קטגוריה, והשנה החליטה להכפיל את ליין סדרת המוצרים המוזלים שלה, שיהיה זמין לאורך כל השנה. תמהיל המוצרים ברשת משלב בין מותגים מובילים עם דגמים בלעדיים והטבות בלעדיות לצרכן של "קרביץ" לבין מותג הבית שממשיך להתרחב, וכולל את המותגים: SKETCH STREET ART,PIXIE,BLOOM ועוד.

כך למשל ניתן למצוא בסטוק של "קרביץ" מחדד מתכת, סרגל פלסטיק 15 ס"מ או מספריים ב-0.40 אגורות ליחידה, סט 12 עפרונות ב-0.70 אגורות, סט 12 טושים צבעוניים ב-3.30 שקלים, סט 10 מחברות סיכה ב-12.90 שקלים, סט 5 מחקים ב-2.5 שקלים, סט 4 מדגישים צבעוניים ב-4.90 שקלים, סט 3 מחברות ספירלה ב-9.90 שקלים, 3 יחידות דבק סלוטייפ ב-4.90 שקלים ועוד. כל הפריטים המוזלים, כמו גם יתר המוצרים ברשת, עברו תקינה מחמירה של מכון התקנים.

מארז מחברות 9.90 שקלים. עפרונות 70 אגורות. טושים 3.30 שקלים. (צילום: יחצ קרביץ)
מארז מחברות 9.90 שקלים. עפרונות 70 אגורות. טושים 3.30 שקלים. (צילום: יחצ קרביץ)
מארז דבקי סטיק 5.90 שקלים. מארז מחברות 8.90 שקלים. טושים 5.90 שקלים. (צילום: יח''צ מקס סטוק)
מארז דבקי סטיק 5.90 שקלים. מארז מחברות 8.90 שקלים. טושים 5.90 שקלים. (צילום: יח''צ מקס סטוק)

בקטגוריית התיקים יוצעו ברשת "קרביץ" תיקי גן במגוון הדפסים ועיצובים החל מ-29.90 שקלים, עם דמויות מהעולמות שהילדים אוהבים. קולקציית תיקי הגב לשנת 2024 כוללת עשרות מותגים מובילים, מקומיים ובינלאומיים ביניהם: נייקי, ג'ורדן, פילה, פומה, אאוטדור, ג'נספורט, ואנס, קל-גב, STREET ART ועוד בטווח מחירים רחב החל מ-69 ועד 369 שקלים לתיק.

ברשת "מקס סטוק" תיקים לגן עם תא גדול וכיסי צד לבקבוקים החל מ-20.90 ועד 35.00 שקלים במגוון דוגמאות: דינוזאור, חלל, פינגווין, כדורסל, פרפר ועוד. תיקי גן של דיסני עם הדמויות המוכרות והאהובות ב-30 שקלים, ובשילוב טרולי ב-45 שקלים. תיקים לכיתות הגבוהות יותר, החל מ-49.90 ועד 99 שקלים לתיקים “זרוקים”, תיקים מעוצבים ב-119 שקלים בלבד (לעומת 169 שקלים בשנה שעברה), ותיקי ADIDAS גם הם ב-119.90 שקלים.

תיקי גן מעוצבים עם אורות נדלקים. החל מ-20.90 שקלים (צילום: יח''צ מקס סטוק)
תיקי גן מעוצבים עם אורות נדלקים. החל מ-20.90 שקלים (צילום: יח''צ מקס סטוק)

ברשת "אורבניקה" מגוון מכשירי כתיבה ותיקים במחירים מצחיקים באתר ובכל סניפי הרשת. במתחם החזרה לבית הספר תוכלו למצוא את כל הציוד הנדרש: החל מכלי כתיבה (עטים, עפרונות, מחקים, מחדדים, סרגלים ועוד) מחברות, מדבקות, קופסאות אוכל, בקבוקי שתייה, תיקי גב ועוד במחירים שווים ואטרקטיביים לכל כיס. כך למשל מארז 4 מחברות שורה ב-5 שקלים, מארז 4 מחקים מעוצבים ב-3 שקלים, סט 4 מרקרים ב-10 שקלים בלבד. כמו כן מגוון תיקים עד 60 שקלים לכל היותר.

עד 15 שקלים: ציוד לבית הספר ברשת אורבניקה  (צילום: חיים כהן)
עד 15 שקלים: ציוד לבית הספר ברשת אורבניקה (צילום: חיים כהן)

עמית שבתאי, מנהלת הסחר והייבוא של רשת "קרביץ": "ההחלטה האסטרטגית של "קרביץ" להחזיק ב-3 דרגות תמחור לפחות, בכל קטגוריית מוצרים, היא צעד חשוב שמאפשר לשרת קהל לקוחות רחב ומגוון. כל לקוח, בהתאם לצרכיו ולתקציבו, יוכל למצוא את המוצר המתאים לו, תוך ביטחון שכל המוצרים עומדים בתקנים המחמירים של מכון התקנים. ליין המוצרים מציע מחירי סטוק ששוברים את השוק – אך באיכות של "קרביץ", והוא יסומן בצורה מודגשת בחנויות, כדי להקל באיתור הפריטים המוזלים, במטרה לאפשר לכל לקוח לבחור את מבוקשו ואת רמת המחיר שנוחה לכיסו".

מורן עירוני סמנכ"לית שיווק מקס סטוק: "אנו שמחים להמשיך עם מהפכת המחירים הזולה שמקס סטוק הכניסה לשוק ולהחזיק למעלה מ-2000 מוצרים שונים במחירים ללא תחרות כשהמטרה שלנו היא להקל על ההורים ולספק להם את כל מה שצריך עבור ילדיהם במקום אחד עם ולהרכיב סל זול במיוחד. זו הסיבה שבחרנו לייצר את מרבית המוצרים תחת המותג הפרטי שלנו SKWEEK, כדי לנסות להוזיל מחירים דווקא בתקופה של עליות מחירים ולתת להורים את האופציה לבחור במוצרים איכותיים במחירים מנצחים, לצד המותגים המוכרים. אנו מאמינים שכל ילד ראוי להתחיל את שנת הלימודים עם ציוד חדש, מבלי לחשוש מהוצאות מיותרות".