בשורה משמחת לחובבי הפירות הקפואים: קינוחי הפירות של gio יימכרו מעתה בלעדית ב"נוי השדה": תות שדה, פטל שחור ופטל אדום. התותים ופירות היער מגיעים מצופים בדאבל שוקולד. בין הטעמים שהגיעו ארצה ניתן למצוא: פטל אדום עטוף בשכבת שוקולד מריר (טבעוני), תות שדה עטוף בדאבל שכבות שוקולד לבן ושוקולד חלב שיימכר בבלעדיות בארץ, פטל שחור עטוף בדאבל שכבות שוקולד לבן ושוקולד חלב, פטל אדום עטוף בשכבת שוקולד לבן ועוגיות, ופטל אדום עטוף בדאבל שכבות שוקולד לבן ושוקולד חלב. קינוחים מצוינים, המשלבים חמיצות ומתיקות בביס אחד מושחת. הפייבוריט שלנו היה התות. מינוס יחיד - המחיר.
מחיר: 37.90 שקלים

על אף שפונו מבתיהם בגליל העליון, לירון קופר ויובל גרודק, בעלי "גרופר", ממשיכים בפעילות כרגיל ומשיקים את סדרת המשקאות המוגזים שלהם בפחיות. המשקאות של גרופר מבוססים על סודה ופרי אורגני. הפחיות ישווקו כרגע בשלושה טעמים: תפוחחה (תפוח אננס), תפוזזה (תפוז דם ודומדמניות) ולימוננדה (לימון ליים). המשקאות של המותג מצוינים למי שחייב קצת טעם בסודה שלו. הם קלילים, מרווים והכי חשוב לא מתוקים מדי.
מחיר: 8.90־6.90 שקלים

פקשוט פחיות גרופר (צילום: שי הנסב)
פקשוט פחיות גרופר (צילום: שי הנסב)

מותג משקאות האנרגיה XL מבית טמפו יצא לקראת הקיץ בהשקה מפתיעה במיוחד. המותג השיק מהדורה מוגבלת של שני טעמי פרי, שיתוף פעולה עם יוצרי התוכן עומר לוי, מלכת המתכונים בטיקטוק - עם XL בטעם מנגו־אננס, והבלוגר יואב דגני (Festivy) עם XL בטעם משמש־אפרסק. זאת ללא ספק השקה לא צפויה למותג הדי יציב הזה, שהולך לפנות גם לקהל צעיר יותר. שני הטעמים החדשים מוצלחים, ולא היינו מתנגדים אם היו נשארים למהדורה קבועה.
מחיר: 6.90 שקלים

אקסל (צילום: יחצ)
אקסל (צילום: יחצ)

רשת הסופרים am:pm חוברת למותג בירה מלכה ויחד הן משיקות מהדורה מוגבלת של בירה קלילה ומרעננת - TLV Blond Ale. הבירה מכילה 4.7% אלכוהול, היא קלילה, בעלת ארומה פרחונית ומרירות עדינה. בהתאם לקיץ, היא מגיעה בפחית – כך שאפשר לקחת אותה בראש שקט לחוף הים.
מחיר: 12.90 שקלים

 TLV BLONDE (צילום: יחצ)
TLV BLONDE (צילום: יחצ)

אחרי הפיסטוק והחלב של הקורנפלקס, חברת גלידות נסטלה השיקה את הכוכב שלה הקיץ, קראנץ' במבה מתוקה – שילוב בין סדרת שלגוני קראנץ' שמאוד אהובה ברשתות החברתיות לבמבה מתוקה של אסם. זהו שלגון בטעם תות (במבה מתוקה) בציפוי קראנצ'י של שוקולד לבן ואורז תפוח. לשלגון יש גם ליבה המכילה גם במבה מתוקה טחונה. מה נאמר, לא עפנו. שלגון תות סטנדרטי ומתוק למדי, שמקבל טוויסט בזכות הליבה שנותנת עוד מרקם לביס. גימיק קיצי נחמד, שכבר קשה להשיג אותו במקררים.
מחיר: 14.90־6.67 שקלים

קראנץ' (צילום: צילום פרטי)
קראנץ' (צילום: צילום פרטי)

"הסקוטית" מבית ישרקו החלה לייבא יינות לבנים ורוזה של היקב האיטלקי סרטורי. כרגע אפשר לראות על המדפים חמישה יינות, לדוגמה: סרטורי לוגאנה - יין לבן יבש העשוי מענבי טרביאנו די לוגאנה, יין בגוון צהבהב עם ארומות פרחוניות; סרטורי לאב סטורי סוביניון בלאן – יין בצבע כמעט זהבי עם ארומות פירותיות; וסרטורי פירה רוזה מענבי קורבינה. יין בצבע יפהפה עם טעמי הדרים ופירות טרופיים.
מחיר: 69.90־39.90 שקלים

סרטורי (צילום: יחצ)
סרטורי (צילום: יחצ)

סדרת התבשילים "מאדאם פרז" של זוגלובק מתרחבת עם אטריות נודלס טריות ומוכנות להקפצה, ממש כמו אלו שאנחנו רגילים לראות במסעדות. האטריות החדשות משלימות את המנות האסייתיות של הסדרה, עוף סצ'ואן בסגנון סיני ועוף בקארי אדום בסגנון תאילנדי. האטריות מגיעות בחבילה בכמות המתאימה לשני סועדים, והן פשוטות להכנה – פשוט מעבירים אותן לצלחת ומחממים דקה במיקרו.
מחיר: 15.90 שקלים

נודלס של מסעדות לצד מאדאם פרז (צילום: הדמיה)
נודלס של מסעדות לצד מאדאם פרז (צילום: הדמיה)

סדרת במבה במילויים מתרחבת כשאסם משיקה טעם חדש: במבה במילוי קרם בטעם ופל בלגי. הטעם החדש נבחר לאחר סקר שוק צרכני. האמת, סדרת במבה מילויים כמעט שלא מאכזבת, וגם הפעם מדובר בשידוך מוצלח. יש משהו כל כך טבעי בשילוב בין המליחות של הבמבה לטעמי המייפל שבמילוי, שפשוט עבד לנו.
מחיר: 7.90־2.50 שקלים

במבה במילוי קרם בטעם וופל בלגי (צילום: סטודיו אסם)
במבה במילוי קרם בטעם וופל בלגי (צילום: סטודיו אסם)