הכתבה נכתבה בשיתוף מלונות מטיילים

מלון במדבר: אירוח שמחבר אותך למקום
מלון לוטן עומד לעבור בימים אלה שיפוץ והרחבה, כיום מציע 26 חדרי אירוח, כולם מעוצבים בסגנון מדברי ייחודי עם טיח בוץ אומנותי, המשרה אווירה חמימה ומזמינה. לאחר השיפוץ המלון ימנה 52 חדרים, שכבר היום מתאימים למגוון סוגי אירוח - מזוגות ועד משפחות של שש נפשות, כולל חדר מונגש. כל חדר מצויד במטבחון, מקרר, טלוויזיה ו-WiFi חופשי, המאפשרים נוחות מודרנית לצד האווירה המדברית.

עוד בטרם ההגעה למלון ניתן לתכנן את החופשה עם שלל המלצות של צוות מלונות מטיילים, כאשר המטרה היא לאפשר לך לגלות את האזור בעיניים חדשות, להכיר את הנופים, המסלולים ובתי העסק והמלאכה כמו המקומיים. 

חוויות ייחודיות: להתחבר לטבע ולעצמך
האירוח במלון לוטן הוא הרבה יותר מסתם מלון במדבר. זו הזדמנות להאט את הקצב, ליהנות מרגעים פשוטים ולהתחבר מחדש - לטבע, למשפחה ולעצמך. מתי בפעם האחרונה ישבת סביב מדורה תחת שמי לילה זרועי כוכבים, או נהנית מפיקניק ותה צמחים על הדיונות? לגלות עם הילדים את הדרך בעזרת עששית מאירה? אלו הן החוויות שהופכות את החופשה במדבר לבלתי נשכחת.

אטרקציות במדבר: מגוון פעילויות לכל המשפחה

מלון מטיילים מדברי לוטן אינו רק נקודת לינה, אלא בסיס מצוין לחקירת פלאי המדבר:

  1. פארק האקו-כיף: גן שעשועים אקולוגי הבנוי מחומרים ממוחזרים, מציע פעילויות מהנות ומעשירות לכל המשפחה. כאן ניתן ללמוד על קיימות וחיים אקולוגיים, וללמוד על יתרונות הבוץ.
  2. בריכת שחייה עונתית: מקום מושלם להתרעננות אל מול נוף הרי המדבר (פתוחה בין פסח לסוכות).
  3. פעילויות ספורט: מגרשי כדורגל, כדורסל ודיסק גולף. אם תהית מהו דיסק גולף, זהו ספורט ייחודי הדומה לגולף אך במקום כדור משחקים בעזרת דיסק דמוי צלחת מעופפת. אם יתמזל מזלך, אולי יצא לך לפגוש כאן את אלוף הארץ בדיסק גולף! ניתן להתנסות בזריקת הדיסק ולשחק בעצמך יחד עם המשפחה!
  4. הליכה בשביל ההיקפי של הקיבוץ: טיול רגלי נעים של כ-45 דקות, החולף ליד מטע התמרים הצעיר, השכונה האקולוגית ומשקיף על הרי אדום. הליכה דרומה תוביל אותך לדיונת לוטן ותספק לך מיקום נעים לפק"ל קפה לקראת ערב או פיקניק מושקע של גבינות ויין.

סודות המדבר נחשפים: מלון מטיילים מדברי לוטן פותח שער להרפתקאות הערבה (צילום: רשת מלונות מטיילים)
סודות המדבר נחשפים: מלון מטיילים מדברי לוטן פותח שער להרפתקאות הערבה (צילום: רשת מלונות מטיילים)

טיולים בסביבה: לחקור את נופי הערבה

מלון מטיילים מדברי לוטן ממוקם בנקודה אסטרטגית, המאפשרת גישה נוחה למגוון אתרים מרתקים:

  • פארק תמנע (20 דקות נסיעה): כאן מחכים לך מראות מדבריים עתיקים, מסלול רוד-טריפ לטיול ברכב המשפחתי, מסלולים אתגריים המשלבים יתדות או טיפוס בולדרים וגם אטרקציות קלילות כמו שייט באגם ומילוי בקבוקי חול צבעוני.
  • מסלולים משפחתיים מומלצים נוספים באזור - הקניון האדום, חולות כסוי, שדה הבולבוסים בנחל יעלון, עמודי עמרם.
  • טעימה מהקיבוצים השכנים לנו: בית האמנויות בנאות סמדר (10 דקות): יספק לך הצצה לחוויה תרבותית ייחודית. פונדק יטבתה (10 דקות): טעימות וביקור במחלבה המפורסמת. בקיבוץ קטורה הסמוך ניתן להגיע ולטעום מהבירות היחודיות של מבשלת בירצינות. 
  • אילת (40 דקות): העולם התת ימי העשיר של הים האדום נמצא במרחק נסיעה קצר ומזמין לשנרקל ולצלול, לגלות את שוניות האלמוגים שופעות הדגים וחיות הים. חוויה מרגשת לכל המשפחה! 

טיפים לחופשה מוצלחת במדבר:

  1. להצטייד במים רבים, כובע וקרם הגנה.
  2. מומלץ לתכנן טיולים לשעות הבוקר המוקדמות או אחר הצהריים המאוחרות, במיוחד בקיץ.
  3. כדאי להתייעץ ולבחון את המסלול הנבחר לפי מזג האוויר באותו יום, ואם צריך לעשות עצירה בצל בשעות החמות.
    לבחור יום אחד בחופשה ולתכנן לקום לראות את הזריחה. את השקיעה המדהימה אפשר לראות מכל נקודה במדבר, אבל גם ממנה אפשר לתכנן ולראות מנקודות מיוחדות יותר, כמו בקניון האדום, או בפאפאצ'נגה שבמלון.
  4. לבדוק מראש איזה פעילויות מציע המלון בזמן החופשה שלך ולהשתתף בהן - הפעילויות נבחרות ומותאמות במיוחד לאורחי המלון כך שיעשירו את החוויה שלך ויהפכו את החופשה שלך לבלתי נשכחת.
  5. לקחת זמן להתבונן בטבע ולהקשיב לדממת המדבר. זה המקום להרשות לעצמך לשחרר את דאגות היום-יום, למלא מצברים ולהיטען באנרגיה המופלאה שזורמת במדבר.

אוכל ואירוח: טעמים מקומיים וגישה אקולוגית
 
ארוחת הבוקר במלון, המוגשת באקו-בר, מציעה מבחר עשיר של מאכלים טריים ובריאים, כולל אפשרויות טבעוניות ומנות ללא גלוטן. המלון גאה בתו VEGAN FRIENDLY, המעיד על מחויבותו לאורח חיים בר-קיימא, ללא שימוש במוצרים מהחי.

לסיכום, מלון מטיילים מדברי לוטן מציע הרבה מעבר ללינה במדבר. זוהי הזדמנות לחוות את קסם המדבר במלוא הדרו, להתנתק מהשגרה ולהתחבר מחדש לטבע ולעצמך. בין אם חיפשת חופשה משפחתית, בריחה רומנטית או חוויית גיבוש קבוצתית, המלון בלוטן מספק את התמהיל המושלם של אותנטיות מדברית, נוחות מודרנית וחוויות בלתי נשכחות.

הכתבה נכתבה בשיתוף מלונות מטיילים