ביום שישי ה-2 באוגוסט יציינו ברחבי העולם את יום הבירה הבינלאומי. גם אצלנו, יציינו את היום כשברחבי הארץ ברים וחנויות יציעו שלל מבצעים לחובבי הבירה.  

השנה, כשהחגיגות מתקיימות בשיאה של המלחמה, רשת טיב טעם יוצאת בשיתוף פעולה מיוחד עם מבשלת הבירה הישראלית ג'מס, במסגרתו הם משיקים בירה במהדורה מיוחדת. הבירה נקראת Jem’s IDF  - כמחווה לחיילי צה"ל. כמו כן, במסגרת השיתוף פעולה הוחלט כי 10% מהרווחים של הבירה החדשה ייתרמו לשיקום חיילי צה"ל, נפגעי מלחמת חרבות ברזל, בשיתוף עם התאחדות הטיפוס בישראל.

הבירה החדשה מבוססת על הטעם הכי פופולרי בישראל, לאגר כהה, עם 5% אלכוהול. היא קלילה ובעלת טעמים מאוזנים. הבירה מיוצרת מרכיבים טבעיים, לא מפוסטרת וללא חומרים משמרים. כרגע היא תשווק ברשת טיב טעם במחיר 15.90 שקלים ליחידה ובמבצע של 2 יחידות ב-25.90 שקלים (16.50 שקלים לבירה בודדת בסניפי סיטי). 

בנוסף, במחלקת האלכוהול של הרשת, יתקיימו במהלך אוגוסט השקות חדשות של בירות ומוצרים משלימים, אירועים, הנחות ומבצעים מיוחדים. לדוגמה: 4 פחיות בירה של המותג הבלגי  מרט'נס יימכר ב 20.90 שקלים (במקום 24.90 שקלים).  

בירה ג'מס IDF (צילום: דוד מויאל)
בירה ג'מס IDF (צילום: דוד מויאל)

לדברי יוסי שליו, סמנכ"ל הסחר של טיב טעם: "רשת טיב טעם מפעילה בסניפי  הרשת הגדולים מחלקות אלכוהול רחבות אשר כוללת מגוון עצום של יינות,  מוצרי אלכוהול ובירה לסוגיה, כאשר הרשת משווקת יותר מ-500 מוצרי בירה שונים בכל סוגי האריזות והגדלים. הבירות מובחרות, איכותיות וכוללות סוגים וטעמים שונים מישראל ומרחבי העולם: גרמניה, ספרד, צ'כיה, רוסיה, אוסטריה, ארה"ב, מזרח אירופה ועוד".

דניאל אלון, מנכ"ל ג'מס: "אנו מתרגשים מאוד להשיק את הבירה המיוחדת הזו, שהיא גם מבטאת את הערכה שלנו לחיילי צה"ל וכוחות הביטחון, וגם הדרך שלנו להנגיש את עולם בירות הקראפט הישראליות לציבור הרחב. ג'מס IDF היא בירת לאגר בסגנון הפופולרי בארץ, קלילה לשתייה ומאוזנת מאוד מבחינת הטעמים, כך שהיא תתאים מאוד לחובבי הבירה הישראלים".