הכתבה נכתבה בשיתוף freesbe

היום כמעט ובלתי אפשרי לחיות בארץ ללא רכב פרטי. כל משפחה זקוקה לרכב כדי להתנהל בצורה נוחה בחיי היומיום, החל מהסעת הילדים למסגרות, לחברים ולחוגים ועד לנסיעות לסופר, לסידורים וכמובן לעבודה. מאחר ולא ניתן להסתמך על התחבורה הציבורית, במיוחד אם אתם גרים בפריפריה, אין ברירה אלא לרכוש רכב חדש או משומש.

הרכב חיוני עבור כל משפחה שמעוניינת לטייל בסופי שבוע, לנסוע לחברים או למשפחה, מאחר וברוב הערים בארץ לא קיימת תחבורה ציבורית בשבת. לכן אם גם אתם מעוניינים לשדרג את החיים שלכם, להגיע בקלות לעבודה וכמובן ליהנות מטיולים משפחתיים בסופי השבוע, כדאי שתרכשו רכב איכותי ואמין, שיתאים לצרכי המשפחה שלכם.

רוב האנשים חושבים באופן אוטומטי על האפשרות של לרכוש רכב חדש, או לחילופין רכב יד שנייה. אך חשוב להכיר את האופציה של ליסינג פרטי, המאפשר לכל אחד ליהנות מרכב חדש או יד שנייה במחיר חודשי קבוע. 

מהו ליסינג פרטי למשפחה?
ליסינג פרטי מאפשר לכל אחד לקבל רכב יד שנייה או רכב חדש ומאובזר מחברת הליסינג, בדומה לעסקאות הליסינג הנהוגות אצל חברות וארגונים. במקום לרכוש רכב חדש ולשלם סכום כסף משמעותי בבת אחת, תוכלו לשלם מקדמה וליהנות מתשלומים חודשיים קבועים עד לסיום תקופת הליסינג. בסיום התקופה תוכלו לבחור בין שדרוג הרכב לרכב חדש ולחידוש העסקה, לבין רכישת הרכב בסכום כסף ידוע מראש.

לכן אין זה מפתיע כי משפחוות רבות בוחרות בליסינג פרטי על פני רכישת רכב חדש או משומש, מאחר ומדובר על דרך פשוטה ויעילה ליהנות מכל היתרונות של רכב בטיחותי וחסכוני בדלק, ללא שום צורך בהון עצמי משמעותי או בהתעסקות עם מכירת הרכב בהמשך הדרך.

גמישות בתנאי העסקה
בעוד שרכישת רכב חדש תצריך מכם הון עצמי משמעותי והתמודדות עם תנאי עסקה נוקשים יחסית, עסקת ליסינג תאפשר לכם ליהנות מרכב החלומות שלכם בעסקה גמישה ומותאמת אישית. תוכלו למשל, לשלם מקדמה גבוהה יחסית וליהנות מתשלומים חודשיים נמוכים עד לסיום העסקה, או לחילופין, לשלם מקדמה נמוכה (במידה ואין לכם כרגע כסף נזיל) ותשלומים חודשיים גבוהים יותר.

תנאי העסקה ידועים מראש, כך שאין שום מקום להפתעות בהמשך הדרך. תוכלו להבטיח לעצמכם את מודל התשלומים האידיאלי עבורכם, במטרה ליהנות מרכב ברמה גבוהה, מבלי לפגוע בתקציב המשפחתי שלכם. 

אפשרות לעסקת טרייד אין עתידית
ליסינג פרטי מספק לכם הבטחה לעסקת טרייד אין בתום תקופת הליסינג, כך שתוכלו לבחור האם לרכוש את הרכב שלכם מהחברה, או לחילופין, לחדש את העסקה עם רכב חדש. כך תוכלו לחסוך מעצמכם את כל ההתעסקות של מכירת רכב יד2, המצריכה לא מעט זמן ואנרגיה.

במקום זה, תוכלו לחדש את העסקה עם רכב מתקדם, בטיחותי וחסכוני יותר, שיאפשר לכם שקט נפשי ויחסוך ביקורים תכופים במוסך. כמובן שרכב חדש יגיע עם אחריות המלווה את תהליך הרכישה, כך שגם תחסכו את הצורך בטסט ב-3 השנים הראשונות וגם תהנו מאחריות מקיפה.

חשוב לציין כי עסקת ליסינג חוסכת לכם את ירידת הערך של הרכב, מאחר ומי שרוכש רכב חדש נאלץ להתמודד עם ירידה של כ-20% מערכו ברגע שהוא עולה על הכביש. אך עסקת הליסינג חוסכת מכם את העניין ולמעשה חוסכת לכם לא מעט כסף.

מגוון רחב של רכבים לבחירה במקום אחד
היום תוכלו למצוא בליסינג פרטי מגוון רחב ומגוון של רכבים שונים, המגיעים מיצרניות הרכב המובילות ביותר בתחום. אין שום ספק כי תוכלו למצוא את רכב החלומות שלכם, בין אם מדובר על רכב משפחתי, רכב פנאי שטח או כל רכב אחר.

מומלץ כמובן להבין מהם הצרכים שלכם, על מנת לבחור את הרכב האידיאלי ביותר עבורכם, בין אם מדובר על רכב חסכוני בדלק שיפחית את ההוצאות החודשיות, או לחילופין, רכב בעל 7 מושבים, המותאם למשפחה גדולה. חברות הליסינג מציעות ייעוץ וסיוע בבחירת הרכב המושלם עבורכם, בהתאם לתקציב שלכם והפרמטרים החיוניים עבורכם.

תוכלו לבחור בין רכבים חדשים, רכבי יד שנייה, רכבים חשמליים, רכבים היברידיים, רכבים חסכוניים בדלק ורכבים מרווחים ומאובזרים. מדובר על חיסכון משמעותי של זמן ואנרגיה, מאחר ובמקום לעבור בין מספר אנשים פרטיים ולבחון את הרכבים המשומשים שלהם, תוכלו לבחון את כל הרכבים החדשים והמשומשים במקום אחד. 

שקיפות מלאה
חברות הליסינג מחויבות לנהוג בשקיפות מלאה ולספק לכם את ספר הטיפולים של הרכב. לעומת רכישת רכב יד שנייה מאדם פרטי, דבר המלווה תמיד בתחושת אי שקט ואי וודאות, חברות הליסינג יוכלו לספק לכם וודאות מלאה לגבי המצב המכאני של הרכב.

החברה תציג בפניכם את הטיפולים השונים שהרכב עבר ותספק לכם נתונים מלאים לגבי מצבו. חשוב לדעת כי חברות הליסינג מחויבות לפי החוק להעביר את הרכבים המשומשים בדיקות מחמירות ולתקן את הליקויים השונים, דבר שאמור לספק לכם שקט נפשי ותחושת וודאות. 

ליסינג פרטי רק עם חברת freesbe!
מחפשים ליסינג פרטי למשפחה? אנו בחברת freesbe נשמח להציע לכם מבחר רחב של רכבים איכותיים וחדשניים, המגיעים מהיצרניות המובילות ביותר בשוק. אצלנו תמצאו מסלולי ליסינג משתלמים, לצד מסלולי רכישה ומסלולי השכרה אטרקטיביים. לקבלת ייעוץ ומידע נוסף, צרו קשר!

הכתבה נכתבה בשיתוף freesbe