הכתבה נכתבה בשיתוף freesbe

לא פעם תוכלו למצוא רכב יד שנייה איכותי ואמין במחיר נוח ומשתלם, הנחשב לאופציה מועדפת, על פני רכב חדש שמגיע מיצרן פחות נחשב, או מדגם הניחן בביצועים פחות טובים. שוק הרכבים המשומשים בארץ מפותח במיוחד, לכן אין שום בעיה למצוא את הרכב המועדף עליכם במחיר נוח ומשתלם יותר. מדובר על עסקה כלכלית נבונה יותר, אבל היא מצריכה יותר זמן ומאמץ.

חשוב לדעת מה לבדוק, ממה להיזהר וממי לקנות את הרכב. המטרה היא כמובן לרכוש רכב איכותי ואמין במחיר נוח ואטרקטיבי ככל הניתן. חשוב להגדיר מראש את התקציב העומד לרשותכם, מטרת הרכב והדרישות הספציפיות שלכם. ישנו הבדל משמעותי בין רכב המיועד לזוג או ליחיד, לבין רכב שמיועד למשפחה, או לחילופין, רכב המיועד לנסיעות ארוכות. צריך לקחת בחשבון את צריכת הדלק של הרכב, גודל ונוחות תא המטען וכמובן את חווית הנהיגה בו. לפניכם כל היתרונות של רכישת רכב יד שנייה.

כל הסיבות לרכוש רכב יד שנייה

  1. חיסכון בהוצאות - רכישת רכב יד שנייה תהיה תמיד חסכונית יותר, מאשר רכישת רכב חדש. החיסכון בא לידי ביטוי הן במחיר של הרכב והן בהוצאות התחזוקה שלו, כולל חלפים, אגרת רישוי, עלות ביטוח וכדומה. כדאי לזכור כי אגרת הרישוי של רכב חדש תהיה תמיד יקרה יותר, מזו של רכב משומש, דבר שנכון גם לגבי עלות פוליסת הביטוח ומחיר החלפים. בנוסף, חשוב לזכור את ירידת הערך של רכב חדש, מאחר והערך של הרכב יורד בצורה דראסטית ברגע שהוא עולה על הכביש. עם זאת, אם תבחרו לרכוש רכב יד שנייה בן שלוש למשל, תוכלו לחסוך את ירידת הערך וליהנות מרכב חדשני ובטיחותי במחיר נוח ומשתלם יותר. כדאי לזכור כי לאחר ירידת הערך המשמעותית בתחילת חייו של הרכב, מחירו יורד באופן מתון יחסית, כך שאם תבחרו למכור אותו לאחר מספר שנים בודדות, הפער במחיר יהיה זניח יחסית.
  2. מגוון רחב של רכבים מכל הסוגים והדגמים – מאחר ושוק הרכבים המשומשים בארץ נחשב לגדול ומפותח כל כך, ישנו מגוון רחב של רכבים שונים, המגיעים מכל יצרניות הרכב המובילות ביותר בשוק. למעשה, ישנם יותר רכבים משומשים מחדשים, כך שאם תרצו לבחור את רכב החלומות שלכם במחיר נוח ומשתלם, כדאי שתתחילו את החיפוש משוק הרכבים המשומשים.
  3. הימנעות מבעיות איכות ראשוניות – רוב האנשים מעדיפים לרכוש רכב חדש על פני רכב יד שנייה, מאחר ולכאורה רכב חדש מגיע תמיד במצב מכאני מצוין. אך למעשה, לא פעם רכבים חדשים מגיעים עם פגמים בייצור, המצריכים התעסקות וביקור במוסך. אומנם הרכב מגיע עם אחריות ואתם לא משלמים על התיקון, אך עדיין תאלצו לבזבז את הזמן והאנרגיה שלכם. לעומת זאת, רכב יד שנייה מגיע לאחר בדיקה קפדנית במוסך הבדיקה. במידה והוא סבל מתקלות ופגמי ייצור, הבעלים המקורי שלו כבר טיפל בהם עבורכם. לכן אם תרכשו את הרכב במקום אמין ובעל מוניטין, תוכלו להבטיח לעצמכם רכב במצב מכאני מעולה.
  4. שמירה על איכות הסביבה – המגמה הירוקה הפכה לנפוצה ופופולארית במיוחד בשנים האחרונות, לכן אם גם אתם מעוניינים לשמור על כדור הארץ, כדאי שתתחילו למחזר. באמצעות רכישת רכב יד שנייה אתם תורמים לסביבה, מאחר וייצור של רכב חדש כרוך בזיהום, שימוש במשאבים רבים וייצור של פסולת מיותרת. לעומת זאת, באמצעות שימוש חוזר ברכב, אתם מונעים זיהום מיותר ותורמים לשמירה על כדור הארץ.
  5. אחריות – אנשים רבים חוששים לרכוש רכב יד שנייה, מאחר וכל תקלה שמתגלה ברכב לאחר העברת הבעלות נופלת על כתפיו של הבעלים החדשים. אך מי שבוחר לרכוש רכב מחברה או סוכנות שמתמחה בתחום, יכול ליהנות מאחריות על החלקים החיוניים ביותר של הרכב למשך שנתיים. כך שתוכלו ליהנות ממבחר רחב של רכבים במקום אחד, כולל רכבי 0 ק"מ, במחיר נוח ואטרקטיבי ועם אחריות מקיפה לחלקים הקריטיים והיקרים ביותר של הרכב. מדובר על יתרון משמעותי, שיכול לסייע לכל אחד ליהנות מרכב החלומות שלו במחיר נוח וללא שום חשש מתקלות משמעותיות ויקרות. חברות וסוכנויות רכב יוכלו לספק לכם רכבים מכל הדגמים ובכל טווחי המחירים במקום אחד, כולל רכבי פנאי שטח, רכבים קומפקטיים וחסכוניים בדלק, מכוניות משפחתיות ועוד. 

בואו לבחור את הרכב המתאים לכם ב-freesbe
יתרונות קניית רכב יד שנייה עניינו אתכם? סימן שהגעתם למקום הנכון! אנו בחברת freesbe נשמח לסייע לכם לבחור רכב יד שנייה, המותאם לצרכים ולהעדפות האישיות שלכם. אצלנו תמצאו מגוון רחב של רכבים חדשים ומשומשים, המגיעים מיצרניות הרכב המובילות ביותר בשוק. אנו מחזיקים ברכבי ספורט, רכבי יוקרה, רכבי פנאי שטח, רכבים משפחתיים ורכבים קומפקטיים וחסכוניים בדלק, כך שתוכלו לבחור את הרכב המתאים ביותר עבורכם במקום אחד.

היועצים שלנו ישמחו לייעץ ולסייע לכם לבחור את הרכב המתאים ביותר עבורכם, בהתאם לצרכים ולמטרות שלכם. אנו מציעים מגוון רחב של מסלולי מימון אטרקטיביים ומשתלמים, לצד מסלולי ליסינג ומסלולי השכרה. לקבלת ייעוץ ומידע נוסף, צרו קשר!

הכתבה נכתבה בשיתוף freesbe