The House of Creed משיק תוספת לפורטפוליו הניחוחות שלו, Queen of Silk, ניחוח המגלם את הברק השופע והרכות של תמצית המשי המשאירה שובל של פיתוי חושני ששובה את החושים. מלכת המשי מטילה כישוף היפנוטי על כל מי שנתקל בה, מתגלה כניחוח חדש שובה לב מבית היוקרה המלכותי. ניחוח משכר בהשראת האלגנטיות של המשי, נחשק מאז ומעולם בשל יופיו ומגעו העדין. 75 מ״ל.
מחיר מומלץ: 1150 שקלים. 

CREED Queen of Silk (צילום: באדיבות המותג)
CREED Queen of Silk (צילום: באדיבות המותג)

בימים אלו משיקים ב- ZOHARA את קו בגדי הגוף בקולקציית בייסיק, המתאפיינת בגזרות קלאסיות על זמניות בצבע שחור. בקטגוריה המעוצבת בהשראת בגדי הים העל זמניים של המותג, ניתן למצוא בגדי גוף המעוצבים מבדי כותנה- לייקרה איכותיים, בגזרות עם תמיכה פנימית נסתרת לחזה. בגדי הגוף מגיעים בגזרות עם מפתח מרובע, וי, סקופ, טי שירט, ובגזרה סגורה ספורטיבית, עם חלק תחתון בגזרת בקיני או חוטיני.
טווח מידות: xl-s. מחיר מומלץ: 289 שקלים. 

בגדי הגוף של זוהרה (צילום: שי פרנקו)
בגדי הגוף של זוהרה (צילום: שי פרנקו)

מותג הטיפוח היוקרתי NUXE משיק ניחוח חדש ומצטרף לסדרה האייקונית של המותג, שמן אור פלורל, שמן רב תכליתי עם אפקט ורדרד מנצנץ, בניחוח פרחוני רענן ועדין. מכיל קומפלקס של שבעה שמנים בוטנים יוקרתיים, המעניקים לחות והזנה.
מחיר מומלץ: 145 שקלים. 

NUXE HUILE PRODIGIEUSE OR FLORALE (צילום: יחצ)
NUXE HUILE PRODIGIEUSE OR FLORALE (צילום: יחצ)

מותג הטיפוח היוקרתי Shiseido משיק מייק אפ לעור זוהר במיוחד REVITALESSENCE SKIN GLOW. הגוונים נוצרו בהשראת חומרים הנפוצים בטבע, באדריכלות או בעיצוב ברחבי יפן. המוצר אינו מכיל טלק, פרבנים, מיקרופלסטיק, שמן מינרלי או ניחוח ומתאים לכל גווני העור, כולל עור רגיש.
מחיר מומלץ: 290 שקלים.

Shiseido RevitalEssence Skin Glow Foundation SPF30 (צילום: יחצ חול)
Shiseido RevitalEssence Skin Glow Foundation SPF30 (צילום: יחצ חול)

חברת 'אלטמן בריאות' משיקה לראשונה בישראל את 'ביוטין ג'לי בינס'- תוסף תזונה בתצורת ג'לי בינס להשלמה תזונתית וטיפוח כללי. מדובר בתוסף שהשלמת החוסר שלו בגוף עשוי להיות מורגשת בבריאות השיער והעור. 60 יחידות באריזה, טבעוני.
מחיר מומלץ: 79.90 שקלים. 

תוסף תזונה ביוטין של אלטמן (צילום: יחצ)
תוסף תזונה ביוטין של אלטמן (צילום: יחצ)

LANCÔME מותג הקוסמטיקה היוקרתי מציג: LANCOME RÉNERGIE H.C.F. TRIPLE SERUM EYE לנקום רנרג'י H.C.F. טריפל סרום עיניים סרום אנטי אייג'ינג לעיניים בעל פעולה עוצמתית. מסייע בהפחתת סימני ההזדקנות של מתאר העין, מעניק אפקט ניכר וברור של הרמת העיניים בטיפול לא פולשני.
מחיר מומלץ: 379 שקלים. 

לנקום רנרג'י טריפל סרום עיניים (צילום: יחצ חול)
לנקום רנרג'י טריפל סרום עיניים (צילום: יחצ חול)

מותג עיצוב השיער הבינלאומי got2b מגיע לראשונה לישראל! הנקל סוד מרחיבה את פורטפוליו המותגים שלה בישראל ותתחיל לשווק את המותג הבינלאומי got2b. בין המוצרים: ג'ל 2 ב-1 לגבות ולקצוות, ספריי לשיער למראה קשוח במיוחד ג'ל קוצים עמיד במים ובזיעה וווקס לשיער.
טווח מחירים: 49.90-32.90 שקלים. 

got2b מוצרי עיצוב שיער  (צילום: הנקל חול)
got2b מוצרי עיצוב שיער (צילום: הנקל חול)

מותג הטיפוח ORIGINS משיק תחליב טיפולי עוצמתי בסדרת Mega-Mushroom המסייעת להשיב את החוזק, עמידות וגמישות העור: תחליב טיפולי בפורמולה נוזלית ייחודית ומתקדמת, המסייע בהגנה וחיזוק מחסום העור הטבעי ,מרגיע ומפחית באופן נראה לעין גירוי ואדמומיות הודות לקומפלקס צמחים עוצמתיים הכולל פטריית ריישי, צ'אגה מותסס ושורש ליקוריץ לעור רגוע, חזק ובריא יותר למראה.
מחיר מומלץ: 160-100 שקלים. 

תחליב טיפולי מגה משרום אוריגנס  (צילום: יחצ חול)
תחליב טיפולי מגה משרום אוריגנס (צילום: יחצ חול)

חברת סנו, החברה הישראלית המובילה את קטגוריית מרככי הכביסה בישראל, משיקה את  מרכך הכביסה סנו מקסימה "LOVELY COTTON", בניחוח רענן, עשיר ועוצמתי המבשם את הבגדים לאורך זמן. המרכך מעורר את החושים בהשראת ניחוח מרענן של גשם ראשון, ורד אנגלי וכותנה מפנקת.
מחיר מומלץ: 16.90 שקלים. 

סנו מקסימה - לאבלי קוטון  (צילום: טל אזולאי)
סנו מקסימה - לאבלי קוטון (צילום: טל אזולאי)

המותג ליראק פריז משיק לראשונה לקיץ 24: הגנה 30SPF במרקם שמן גוף חושני בעל מערכת סינון גבוהה של כל הספקטרום- Bread Spectrum, המשלבת מסננים אורגניים [UVB + UVA] עם קומפלקס של חומרים פעילים אנטי קרינה כחולה ואינפרא אדום. בנוסף מאיר ומעמיק את השיזוף. נספג בקלות, אינו דביק ומותיר תחושת רעננות חושנית.
מחיר מומלץ: 219 שקלים. 

ליראק פריז שמן גוף הגנה מהשמש (צילום: אסף לוי)
ליראק פריז שמן גוף הגנה מהשמש (צילום: אסף לוי)