למרות חוסר הוודאות, בוודאי בצפון, ועל אף החשש ממלחמה קרבה והולכת, הישראלים החלו להיערך לפתיחת שנת הלימודים ב־1 בספטמבר. בקבוצת זאפ בדקו את ההתנהגות הצרכנית של הישראלים וקבעו כי לפחות בינתיים, העסקים כרגיל.

באתר חוגל מקבוצת זאפ רואים גידול בביקושים לציוד אישי לבית הספר, אך גם בסביבת הלמידה הביתית, שכן ככל שהלחימה בדרום נמשכת לצד התפתחות הלחימה בצפון, עולות תהיות אם, כיצד ובאילו תנאים תיפתח שנת הלימודים תשפ”ה. באתר מספרים על גידול אטי ומתון בשנה האחרונה ברכישות ובביקושים של מחשבים ניידים. כעת, לקראת החזרה לספסל הלימודים, חלה עלייה של 30% במכירות לעומת חודשים אחרים בשנה. בקטגוריית כיסאות לתלמיד רואים גידול שיא של 90% בחודש יולי – אם לשיעורי הבית ואם ללמידה מרחוק. עוד מספרים באתר כי בקטגוריית הקלמרים והציוד הנלווה ניכרת עליה של 450% ובקטגוריית התיקים, כצפוי, רואים את הגידול המשמעותי ביותר, עם עלייה של 700% במכירות.

שדרוג חוויית הלמידה

מסננים הסחות דעת: קבוצת המילטון משיקה אוזניות קשת חדשות Soundcore Space One A3035 מבית ANKER עם חיי סוללה ארוכים במיוחד של עד 40 שעות ניגון, איכות סאונד וביטול רעשים עד 98% הודות לשני מיקרופונים המותקנים על כל אוזנייה. האוזניות מאפשרות התאמה מלאה של צלילים באמצעות טכנולוגיה ייחודית המנתחת את הרגלי ההאזנה של המשתמש כדי ליצור פרופיל צליל ייחודי ומותאם אישית. האוזניות מתקפלות ונוחות לאחסון ולנשיאה. האוזניות מגיעות עם 18 חודשי אחריות מהיבואן הרשמי. המחיר: 499 שקל. ניתן להשיג באתר המילטון ואצל המשווקים המורשים.

המילטון אוזניות (צילום: קבוצת המילטון)
המילטון אוזניות (צילום: קבוצת המילטון)

מדפיסים שמות: בין מגוון עצום של פריטים שמציעה רשת קרביץ לקראת החזרה ללימודים מצאנו כמה ייחודיים: מדפסת קומפקטית ל"מדבקות שם", המאפשרת להדפיס בעזרת תבניות מעוצבות, להפקת מדבקות ססגוניות באמצעות חיבור בלוטות'. המדפסת מגיעה עם חמישה גלילי מדבקות. המחיר: 159 שקל. פריט נוסף הוא סט מינימליסטי של מקלדת ועכבר אלחוטיים ודקים מבית לוג'יטק, קל משקל ועשוי מפלסטיק ממוחזר שניתן לחברו בו־זמנית לעד שלושה מכשירים. המחיר לסט כולל סוללות: 299 שקל. להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית.

קרביץ. סט מקלדת ועכבר אלחוטיים  (צילום: יחצ קרביץ)
קרביץ. סט מקלדת ועכבר אלחוטיים (צילום: יחצ קרביץ)

יושבים ללמוד: רשת רהיטי הילדים והנוער עצמל'ה משיקה קולקציית כיסאות תלמיד לשדרוג חוויית הלמידה מהבית, בעיצוב מודרני וארגונומיה מתקדמת. הכיסאות החדשים מציעים כיוונון למשענת הראש ולמשענות הידיים, מנגנוני תמיכה מתוחכמים לגב התחתון, ריפוד איכותי, סיבוב במעגל מלא וגלגלים לתנועה חלקה ונוחה. כל אחד מהדגמים מתהדר בעיצוב ייחודי ובמגוון צבעים. מחיר הכיסאות לתלמידים: 395־729 שקל. להשיג בסניפי הרשת ובאתר.

עצמל'ה כיסא דגם ניו יורק (צילום: יחצ)
עצמל'ה כיסא דגם ניו יורק (צילום: יחצ)

יגואר על המדף: רשת ג'נטלמן מציעה סדרת רמקולים בדגמים מוקטנים של רכבי יוקרה ממותגים, מעוצבים בהשראת רכבי אספנות של המותגים מוסטנג, מרצדס בנץ, קמארו, יגואר, קורבט, האמר ועוד. הרמקול ישדרג את עמדת הלמידה בבית כפריט פונקציונלי שהוא גם אקססוריז מעוצב שיתאים לחדרי הילדים והנערים. הרמקולים מגיעים עם סוללות ליתיום ונטענים באמצעות כבל USB הכלול במארז. המחיר: החל מ־149 שקל. להשיג באתר וברשת ג'נטלמן.

ג'נטלמן. רמקול בלוטוס עוצמתי (צילום: יחצ)
ג'נטלמן. רמקול בלוטוס עוצמתי (צילום: יחצ)

אוכלים ושותים

נוזלים לדרך: מותג כלי הבישול והאפייה המוביל סולתם מציע קולקציית בקבוקי שתייה תרמיים איכותיים ומעוצבים בשלל דוגמאות, צבעים ופרינטים. הבקבוקים מתאימים למשקאות קרים או חמים מחוץ לבית, הם עשויים נירוסטה איכותית בעלת דפנות מבודדות חום וקור, השומרת על טמפרטורת המשקה יציבה ללא קשר לתנאי חוץ ובכל מזג אוויר לאורך שעות ארוכות. הבקבוקים מצוידים בפקק אוטם מתברג ובידית או שרוך מובנים בהתאם לדגם, לאחיזה נוחה ובטוחה. להשיג בנפחים של 500־650 מ"ל. טווח מחירים: 65־85 שקל. להשיג בסניפים ובחנות האונליין.

בקבוקים תרמיים מנירוסטה (צילום: אסף אמברם)
בקבוקים תרמיים מנירוסטה (צילום: אסף אמברם)

ציוד לבית הספר

גם הקטנטנים חוזרים: חברת אינטרסן, יבואנית מותגי התינוקות NUBY וטוליפס, מציגה באנדל משתלם הכולל מגוון מוצרים רבי־מכר מבית שני המותגים, במחיר מופחת. המארז כולל: כלי האכלה בטוחים לשימוש במיקרוגל, ביניהם שתי צלחות מחולקות עם מחיצות, שש קערות רב־פעמיות עם מכסים הניתנות לחימום ולהקפאה, שישיית כוסות עם מכסים עשויות פלסטיק חזק ועמיד לשימושים חוזרים ו־18 כפיות פלסטיק רב־פעמיות ארוכות במיוחד ובצבעים עליזים. המארז כולל גם סדין שעוונית עמיד הניתן לכיבוס במכונת כביסה ומארז רביעיית מגבוני בד לחים ללא אלכוהול. מחיר המארז: 112.30 שקל במקום 149.30 שקל. להשיג באינטרסן, אתר היבואן.

חבילת חוזרים לגן (צילום: אפרת אשל)
חבילת חוזרים לגן (צילום: אפרת אשל)

עידן חדש: רשת הצעצועים עידן 2000 מציעה חוויית קנייה להורים וילדים עם מגוון תיקים וציוד ללימודים עם הבטחה למחירים משתלמים, שירות אישי והתאמה לכל הגילים מהגן ועד התיכון, על פי רמות מחיר שונות. בין הפריטים שתמצאו בקטגוריה: ילקוטים, מארזים שלמים עם תיקים, קלמרים, יומנים, מחברות, תיקי אוכל, מכשירי כתיבה, גאדג'טים ומשחקי הכנה לבית הספר. לדברי נועה בן אבו, מנכ"לית הרשת: “ישנה מגמה של הגדלת ההיצע בטווח רחב של רמות מחיר. ברצפת המכירה ניכר שכל לקוח בוחר את סל הקניות שלו על פי תקציב שעומד לרשותו".

 תיקים לביהס עידן 2000 (צילום: יחצ)
תיקים לביהס עידן 2000 (צילום: יחצ)

כלבו אורבני: רשת אורבניקה מתכוננת לפתיחת שנת הלימודים עם אלפי פריטים והבטחה למחירים אטרקטיביים. במתחם החזרה לבית הספר נמצא כל הציוד הנדרש החל מכלי כתיבה (עטים, עפרונות, מחקים, מחדדים, סרגלים ועוד) מחברות, מדבקות, קופסאות אוכל, בקבוקי שתייה, תיקי גב ופריטי להיט עדכניים. טווח מחירים לאביזרים: 5־30 שקלים. טווח מחירים למגוון התיקים: 5־60 שקלים. להשיג באתר ובכל סניפי הרשת.

 אורבניקה (צילום: יחצ)
אורבניקה (צילום: יחצ)

שוברים שוק? אחרי שהוזיל את סל הקניון לבית, רמי לוי עושה זאת גם בחזרה ללימודים עם ציוד לבית הספר ולגן והבטחה למחירים שוברי שוק. בקטגוריית החזרה ללימודים תמצאו תיקים, קלמרים, מחברות, כלי כתיבה ועוד. מחירים לדוגמה: תיק גב ב־30 שקל, תיק גן עם שני תאים ב־25 שקל, מארז שמונה מחברות בעשרה שקלים, נייר לבן למדפסת, 500 דפים בחבילה, ב־21 שקל. להשיג בכל סניפי הרשת בפריסה ארצית ובאתר האונליין.

חזרה ללימודים רמי לוי (צילום: יחצ רמי לוי)
חזרה ללימודים רמי לוי (צילום: יחצ רמי לוי)

תלבושת אחידה

בייסיק עד הבית: לראשונה, מציע אתר האופנה טרמינל איקס, חולצות בית ספר של מותג הבית עם הדפסה במשלוח מהיר עד הבית. שש חולצות בייסיק עם מפתח צוואר עגול ו־V, במגוון צבעים, במחיר 100 שקל. טווח המידות שניתן למצוא נע בין מידות 4Y־18Y. בנוסף, כמו בכל שנה, ניתן למצוא באתר גם חולצות בית ספר של המותג פוקס. להשיג באתר האונליין TERMINAL X.

מותג טרמינל איקס (צילום: דימה טליאנסקי)
מותג טרמינל איקס (צילום: דימה טליאנסקי)

אפשר אחרת: רשת אופנת הלואו קוסט סלקשיין מציעה מבחר חולצות טי צבעוניות, חלקות, בייסיק, 100% כותנה במבצע: עשר ב־100 שקל כולל הדפסה של סמל בית הספר. החולצות מגיעות במידות 8־18. לדברי יניב חדד, מנכ"ל רשת סלקשיין: “כחלק מאסטרטגיית הרשת אנו מציעים מבצעים אגרסיביים שמוכיחים לצרכן שאפשר לקנות בישראל במחירים זולים".

חולצות בית ספר בריזר בסלקשיין (צילום: יאנה אביצקי)
חולצות בית ספר בריזר בסלקשיין (צילום: יאנה אביצקי)

מדן ועד אילת: באתר האונליין של רשת H&O תמצאו חמש חולצות בי"ס ב־50 שקל, כולל הדפסת סמל בית ספר עם אלפי סמלי בית ספר מעשרות ערים ויישובים מדן ועד אילת. האתר מבטיח ממשק קל ומהיר ומשלוח עד הבית תוך שבעה ימי עסקים. מדובר בחולצות 100% כותנה, במגוון דגמים וצבעים. בטווח המידות 6־18. להשיג באתר האונליין של הרשת ובסניפיה. ברחבי הארץ.

h&o - חולצות בית ספר (צילום: ליאור קסון)
h&o - חולצות בית ספר (צילום: ליאור קסון)

תהיו טובים: לצד מגוון מוצרים לקראת החזרה לבית הספר, כמו תיקים, קלמרים, קופסאות אוכל, בקבוקי שתייה ועוד, מציעה Bגוד, תשע חולצות בי"ס במחיר של 100 שקל וחליפות לילדי הגן ב־20 שקל. בקולקציית חולצות בית הספר מוצעות חולצות טריקו נוחות ונעימות, לבנות ולבנים, במפתח עגול או מפתח וי לבחירה, במחיר זהה לכל המידות (מידות 6־18) ומגוון צבעים רחב. חולצות החזרה לבית הספר מגיעות בשרוול קצר או שרוול 3/4. ולמי שלא רוצה לצאת מהבית, ניתן להזמין דרך אתר הרשת את החולצות עם סמל בית הספר במשלוח ישיר עד הבית (חינם בקנייה מעל 300 שקל) הקולקציה זמינה בחנויות רשת Bגוד.

ביגוד. חולצות בית ספר 9 ב-100 (צילום: טל בדרק)
ביגוד. חולצות בית ספר 9 ב-100 (צילום: טל בדרק)