סקווישמלו, מותג הבובות האהוב על ליידי גאגא וקים קרדשיאן, יצא בשיתוף פעולה עם רשת מאפיות הקונספט "שואורום בייקהאוס". במסגרתו, קולקציית הבובות החדשה “סאקורה” וקולקציית הבובות הריחניות שמגיעות באריזות הפתעה, יוצעו במהדורה מוגבלת לצד מארז קינוחים בהשראתן. המארז כולל דונאטס קלולס ורוד ושני כדורי מיני דונאטס. שיתוף פעולה מתוק מכל הבחינות.

מחיר: בובת סקווישמלו קטנה
ריחנית + מארז של דונאטס קלולס ורוד ושני כדורי מיני דונאטס - 60 שקלים; בובת סקווישמלו גדולה סאקורה + מארז של דונאטס קלולס ורוד ושני כדורי מיני דונאטס - 100 שקלים

מארז שתפ בובות סקוויש מלו ושואורום בייקהאוס (צילום: יחצ)
מארז שתפ בובות סקוויש מלו ושואורום בייקהאוס (צילום: יחצ)


רשת “קשת טעמים” החלה לשווק בארץ קינוחים אישיים של מותגי השוקולד אוראו, מילקה, טובלרון ודאים (Daim). קינוח האוראו שניסינו ואהבנו הוא למעשה עוגת גבינה אפויה על מצע עוגיית אוראו, עם קרם עוגת גבינה ומעל שכבת עוגיות אוראו. שילוב מושלם של חמיצות ומתיקות. לא פחות מוצלחת הייתה עוגת הגבינה של טובלרון - עוגת גבינה אפויה על מצע ביסקוויט שוקולד עם שכבה של עוגת גבינה נימוחה ומעל ציפוי שכבת שוקולד טובלרון. אם לא בא לכם עוגת גבינה, בגרסת טובלרון ומילקה מציעים גם עוגת שוקולד רכה עם ציפוי מענג של שוקולד, אותה אפשר ורצוי לחמם.


מחיר: 30 שקלים למארז 4 יחידות
חברת “עוף הגליל” נכנסה לראשונה לתחום תחליפי הבשר ומשיקה את “אינסטד” – סדרה הכוללת 11 מוצרים טבעוניים בטעמי בשר, דגים ועוף, המיוצרים על ידי חברת "פיוצ’ר פוד גרופ" ההולנדית. ניסינו בורגר מהצומח מהסדרה, שהיה חביב ויספק את הסחורה למי שלא יכול לוותר על ביס מושחת של המבורגר בלחמנייה עם רטבים נשפכים. השווארמה הייתה יותר מרגשת. הגיעה עם תיבול נהדר ועשיר בטעמים. המרקם הרגיש בשרי. אופן ההכנה קליל ומהיר ואפשר לשדרג אותה עם תוספות כמו בצל מטוגן.
מחיר: 30־21 שקלים

תחליפי בשר עוף ודגים, מותג אינסטד (צילום: פיוצ'ר פוד גרופ)
תחליפי בשר עוף ודגים, מותג אינסטד (צילום: פיוצ'ר פוד גרופ)


"יחיעם" מרחיבה את סדרת “דק דק” עם שני מוצרים חדשים: "דק דק" סלמי בסגנון איטלקי ו"דק דק" פסטרמה חזה בקר. שניהם מגיעים בטעם מעושן ובמרקם מעודן, ללא גלוטן ועשירים בחלבון (14%־15%). ניסינו את הסלמי שהיה אכן דקיק אך בשרני בטעם. הוא מצוין לכריך שכבות, או לנשנוש היישר מהקופסה.
מחיר: 14.90 שקלים

דק-דק פסטרמה חזה בקר ודק-דק סלמי בסגנון איטלקי של יחיעם  (צילום: חגית ברינבאום)
דק-דק פסטרמה חזה בקר ודק-דק סלמי בסגנון איטלקי של יחיעם (צילום: חגית ברינבאום)


WHITE של תנובה - משקה מבוסס שיבולת שועל בטעם שדומה מאוד לטעמו של חלב הפרה. WHITE הושק תחת המותג “תנובה Alternative” והוא מגיע באריזת 1 ליטר. הוא מועשר בסידן ובוויטמינים ומתאים למי שרוצה לשדרג את חוויית הקפה מבלי לצרוך מוצרים מהחי. באופן מפתיע הצבע שלו באמת לבן מהרגיל, בשונה מתחליפים אחרים. יש לו ארומה וטעם עמוק. הסמיכות שלו דומה למקור, רק שיש לו מתיקות קלה.
מחיר: 15.90־9.90 שקלים

חלב WHITE אלטרנטיב (צילום: יחצ)
חלב WHITE אלטרנטיב (צילום: יחצ)


משחקי יצירה "אורדע" מציעים רגע לפני פתיחת שנת הלימודים מגוון ערכות הכנה לילדים לכיתה א’, לצד ערכות המלמדות אלמנטים מתקדמים יותר כגון פיזיקה וכימיה. בין המשחקים: מגנטיק לוח ציור בגרסת ג’מבו - משחק המפתח קואורדינציה ומוטוריקה עדינה על ידי “ציור” בעט מגנטי שמאפשר הזזה של דיסקיות לפי כרטיסי עבודה. או סדרת הקוף החכם – סדרת משחקים לפיתוח מיומנויות אריתמטיות בסיסיות ויכולות תפיסה כמותית. הסדרה מציעה אפשרות משחק עצמאית או עם חברים. למשל “הקוף החכם אלוף הידע” – נותן מענה על שאלות בהתאמת צורות, שייכות, צבעים, חיות ואותיות. ואילו “הקוף החכם אלוף המשקל” – מציג את דמותו של קוף היושבת על מאזניים עם בננות כמשקולות ומאפשר לתרגל מיומנויות חשבון בסיסיות.
מחיר: החל מ־69.90 שקלים

סדרת הקוף החכם ללימוד חשבון ובקרה עצמית  (צילום: יחצ)
סדרת הקוף החכם ללימוד חשבון ובקרה עצמית (צילום: יחצ)


מותג הנרות NOLA LOLA משיק קולקציית נרות ארומטיים ודיפיוזרים בניחוחות חדשים, ביניהם Evergreen, Genesis ו־Cotton clouds בגווני כתום חמר, אפרסק וירוק מנטה. נרות ומפיצי ריח הם הרבה יותר מאביזר נוי ובשנים האחרונות מבינים את היתרונות שלהם ליצירת אווירה שלמה ונעימה בבית. הניחוחות החדשים של המותג משרים רוגע ולא משתלטים על החלל.
מחיר: נר ריחני - 69.90 שקלים, מפיץ ריח - 49.90 שקלים

NOLA NOLA (צילום: יחצ)
NOLA NOLA (צילום: יחצ)


בעקבות ההצלחה בשנה שעברה, מותג האופנה "גולברי" חובר שוב לאמנית הישראלית שירה ברזילי (Koketit), ומציג אוסף חולצות טישרט בעיצובים חדשים ובמהדורה מוגבלת. הקולקציה החדשה כוללת ארבע טישרטים במפתח וי ועגול, שעוצבו עם איורים שונים. החולצות משלבות אלמנטים של שפתיים דומיננטיות ודמויות מתאר בצבעים שונים. שילוב של אמנות ואופנה.
מחיר: 139.90 שקלים

חדש בגולברי, חולצה 139.90 שח  (צילום: ליאור קסון)
חדש בגולברי, חולצה 139.90 שח (צילום: ליאור קסון)