המותג הפופולארי LEGO משיק חנות חדשה בקניון שער הצפון. הסניף החדש יהיה החנות הרשמית היחידה של LEGO בצפון הארץ ויציג אוסף של מוצרי המותג, כולל דגמים בלעדיים. כמו כן, בלב החנות יפעל מרכז יצירה אישי, שבו יוכלו המבקרים לתת דרור לדמיונם ולבנות  בלגו.

לאחר תקופה בה פעלה חנות LEGO תחת קונספט של פופ-אפ, החנות הקבועה והרשמית תיפתח ביום חמישי ה-8.8 ותציע חוויית קנייה ייחודית לכל המשפחה. לרגל הפתיחה בשעה 17:00, ייהנו 100 המבקרים הראשונים ממארז מיניפיגרס במהדורה מוגבלת, ו-200 הרוכשים הראשונים בסכום העולה על 399 שקל, יקבלו במתנה דגם ייחודי של חנות לגו במהדורה מוגבלת.

ערן תור, יזם ומבעלי LEGO ישראל וקבוצת TOR: " פתיחת הסניף הקבע היא צעד משמעותי בהנגשת חוויית LEGO לקהל הרחב בצפון. אנו מאמינים שהחנות החדשה תהפוך למוקד משיכה לחובבי לגו בכל גיל".

דותן שלום, מנכ"ל קניון שער הצפון: "אנו גאים להשיק את סניף הקבע של לגו סטור בקניון לאחר ההצלחה הגדולה של חנות הפופ-אפ. ההחלטה לפתוח חנות קבועה משקפת את האמון ההדדי והשותפות העסקית המצוינת בין קניון שער הצפון ללגו ישראל. אנו משוכנעים שהחנות החדשה תעשיר את חווית הקנייה והבילוי של משפחות רבות, ותחזק את מעמד הקניון כמוביל למשפחות בצפון".