של המומחים: התיק האורתופדי של פלפוט לכיתות א'־ב' שוקל פחות מ־1 ק"ג ופותח על ידי מומחים בינלאומיים להפחתת עומס מהגב ומהכתפיים ולהענקת יציבה נכונה. התיקים מעוצבים בהשראת טרנדים בינלאומיים ודמויות שילדים אוהבים והם מגיעים עם רשת נידוף זיעה, שני תאים גדולים לציוד, תא אוכל מבודד, שני כיסים לבקבוקים, תא קטן לטלפון/מפתחות וכיסוי גשם. התיק ניתן לנשיאה על הגב או בחיבור לעגלת טרולי. המחיר: 220 שקל. להשיג ברשתות, בחנויות המורשות ובאתרים.

פלפוט תיק אורטופדי החל מ-220 ש''ח (צילום: יחצ)
פלפוט תיק אורטופדי החל מ-220 ש''ח (צילום: יחצ)

אוורירי עם פטנט: חברת מודן מציעה תיקים בעיצובים טרנדיים, עשויים בד איכותי ומערכת אורתופדית. על התיק הפופולרי של המותג נרשמו לא מעט פטנטים, הוא כולל את המערכת האורטופדית האוורירית  Air Flex Bag עם כריות לשכמות ולתמיכה לגב התחתון והוא מיועד במיוחד לתלמידי הכיתות הנמוכות. המחיר המומלץ לצרכן: 219 שקל. לאור בקשת הצרכנים, מצורף לתיק השנה גם כיסוי גשם וקלמר תואם בעל שני תאים במחיר מומלץ לצרכן: 259 שקל. להשיג ברשתות.

תיקי מודן. תיק מודן בנים (צילום: תיקי מודן)
תיקי מודן. תיק מודן בנים (צילום: תיקי מודן)

מתגלגלים על הדרך: קולקציית תיקי INWAY כוללת תיקי טרולי בעלי תחתית קשיחה עם גלגלים גדולים. התיק מחולק לתאים נוחים והוא מציע כתפיות נוחות לנשיאה. התיקים של המותג הם חצי אורתופדיים, חצי קשיחים, בעלי כתפיות נוחות, כולם מעוצבים ואופנתיים ומיועדים לתלמידי כיתות ג'־ז'. החל מ־189 שקל. להשיג ברשת חנויות קרביץ.

אופנת רחוב: המותג STREET ART  מציג השנה את הקולקציה הגדולה ביותר שלו מאז נוסד, עם עשרות עיצובים מתוחכמים, רוויי צבע, אופנתיים ופונקציונליים לטעמם של ילדים ובני נוער.  לתיק עשרה תאים: שני תאים גדולים ומרווחים, שרוול פנימי מיוחד למחשב נייד או טאבלט, תא אחסון לבקבוקי מים, תא עליון לארנק, מפתחות או משקפיים, תא פנימי מרושת, שלושה תאים חיצוניים לשליפה מהירה, תא נסתר נגד גניבות, גב מרופד עם פתחי אוורור ומחזירי אור מובנים. המחיר: החל מ־269 שקל. להשיג בלעדית ברשת קרביץ.

קרביץ. תיק גב של חברת street art (צילום: יחצ קרביץ)
קרביץ. תיק גב של חברת street art (צילום: יחצ קרביץ)

תצוגת אופנה: תיקי גב של המותג KENNETH COLE NYC עשויים מבד ניילון איכותי, הניתן לתחזוקה וניקיון בקלות רבה, ועשוי מחומר עמיד ללכלוך ושימוש אינסטנסיבי יומיומי. הקולקציה בהשראת קולג' מציעה כשבעה דגמים עם פרינטים צעירים ואופנתיים. לתיקים כיסים חיצוניים לאחסון נוח של חפצים קטנים, רצועות גב מרופדות וידית נשיאה עליונה. המחיר: 149 שקל, מחיר מיוחד יינתן לחברי מועדון. להשיג בסניפי המשביר ובחנות האונליין המשביר 365.

KENNETH COLE NYC (צילום: יחצ)
KENNETH COLE NYC (צילום: יחצ)

מתרחב וקל: ילקוט XBAG של KALGAV מתרחב וקל משקל, ויש לו מערכת גב אורתופדית במבנה בולם זעזועים ייחודי, כתפיות מאווררות ומתכווננות ואפשרות לחיבור קל ופשוט לעגלת נשיאה. מיוצר מחומרים איכותיים, מתקדמים וקלים במיוחד. המחיר המומלץ לצרכן: 259 שקל. להשיג בחנויות וברשתות התיקים, בחנויות מכשירי כתיבה וצעצועים וכן באתר קל־גב.

 ילקוט מתרחב מבית קל גב (צילום: סטודיו קל גב)
ילקוט מתרחב מבית קל גב (צילום: סטודיו קל גב)

שלום כיתה א': התיק האורתופדי של פלפוט מגיע גם במארז “שלום כיתה א'" של פלפוט כולל: תיק בעל מבנה ארגונומי, קל במיוחד ושוקל פחות מ־1 ק"ג, עגלת טרולי נוחה ואיכותית, בקבוק שתייה אישי 600 מ"ל, עשוי מחומרים בטוחים ללא BPA; קופסת אוכל מעוצבת ללא BPA וניתנת לשטיפה במדיח וסט כתיבה לכיתה א' המותאם לעיצוב התיק הכולל עפרונות, מחק, מחדד וסרגל. המחיר: החל מ־349 שקל. להשיג ברשתות, בחנויות המורשות ובאתרים.

מארז שלום כיתה א (צילום: יחצ)
מארז שלום כיתה א (צילום: יחצ)

בכיף בלי להתעייף: עם תיק ITrolly של קל גב מתגלגלים לבית הספר בלי להתאמץ. התיק כולל פטנט המאפשר ניתוק בין שני תיקים: ילקוט עם מערכת גב אורתופדית וארגונומית וגם ילקוט עם גלגלים לנשיאה קלה ונוחה לאורך כל היום. התיק עשוי מבד איכותי דוחה מים ויש לו חלוקת תאים נוחה הכוללת שני תאי אחסון גדולים, תא אוכל מבודד ושני כיסי צד לבקבוקים. המחיר המומלץ לצרכן: 399 שקל. להשיג בחנויות וברשתות התיקים, בחנויות מכשירי כתיבה וצעצועים וכן באתר קל־גב.

מבית קל גב (צילום: סטודיו קל גב)
מבית קל גב (צילום: סטודיו קל גב)

משיקים הנחה: קולקציית ילקוטים של רשת SCOOP לילדי כיתות א' עד ד', עם או בלי תושבת גלגלים, מחולקים לתאים גדולים וקטנים עם מקום מיוחד לקלמרים, לטלפון נייד, תא כסף ועוד. בין העיצובים החדשים: חלל, גרפיטי וקלאסי. במסגרת ההשקה מציעה לראשונה רשת SCOOP ערכה שלמה לחזרה ללימודים הכוללת: ילקוט על תושבת גלגלים + קלמר תואם + תיק אוכל צידנית במחיר: 250 שקל. לרגל ההשקה תינתן הנחה בגובה 20%. להשיג בסניפי SCOOP ברחבי הארץ.

רשת נעלי סקופ (צילום: בר שניר)
רשת נעלי סקופ (צילום: בר שניר)

טרנד הקומיקס: רשת האופנה NOIZZ מציגה קולקציית חזרה ללימודים עם תיקי בית ספר קומיקס המשלבים פרקטיקה ואופנתיות, נוחות עם פונקציונליות. לתיק חלוקת תאים מרווחת עם כיס קדמי עם סגירת רוכסן, תא מרופד ללפטופ, כיס פנימי עם סגירת רוכסן ומקום מקום לבקבוק. ניתן לרכוש קלמר תואם ובקבוק תואם. המחיר: 249 שקל, להשיג ברשת חנויות NOIZZ בפריסה ארצית.

ננויזז תיק לביה''ס (צילום: יחצ)
ננויזז תיק לביה''ס (צילום: יחצ)

תרמילים לבית הספר: תיק אורתופדי על גלגלים של המותג האירופי STEP BY STEP מתאים לתלמידי הכיתות הנמוכות, בעל גב אורתופדי ותחתית קשיחה המאפשרת עמידות התיק ומקילה על ארגון תכולתו. תיקי SBS קלים במיוחד, המשלבים עקרונות מעולם התרמילאים על מנת להגיע לרמת פיזור משקל, נשיאה ונוחות אופטימליים לתלמיד. התיק מחולק לשלושה תאים גדולים, המתאימים לספרים, למחברות ולקופסת אוכל, ובנוסף כיס צידי לבקבוק וכיס פנימי לכסף קטן. המחיר: החל מ־349 שקל. להשיג ברשת חנויות קרביץ.

תיק לבית ספר (צילום: יחצ)
תיק לבית ספר (צילום: יחצ)

מיקי ומיני לגדולים: תיקי גב DISNEY מוגשים בעיצובים מיוחדים עם הדמויות האייקוניות מיקי ומיני באמירה אופנתית ושילובי צבעים טרנדיים. הקולקציה כוללת בדים מטאליים, שילובי פייטים על רקע שחור, בדים מבריקים ועיצובי תלת־ממד. התיקים מבד עמיד למים ובעלי מערכת גב מרופדת עשויה בד רשת לאוורור וכתפיות מרופדות לנוחות מרבית. לתיקים שני תאים מרכזיים גדולים ומחבר ייחודי ונוח במיוחד לעגלת נשיאה. מחיר מומלץ: 189־249 שקל. להשיג בחנויות וברשתות התיקים, בחנויות מכשירי כתיבה וצעצועים וכן באתר קל־גב.

תיקי גב דיסני (צילום: סטודיו קל גב)
תיקי גב דיסני (צילום: סטודיו קל גב)

חוויה של מתנה: המארז המושלם של קל־גב מציע חוויית unboxing מרגשת לילדים העולים לכיתה א' או ב'. במארז תמצאו את ילקוט Xbag האורתופדי, המתרחב וקל המשקל, עגלת נשיאה הניתנת לחיבור לתיק בעזרת מחבר ייחודי על גבי הילקוט, ובשילוב סט מוצרים בעיצוב תואם: קלמר מתרחב, קופסת אוכל מחולקת בכיסוי תרמי ובקבוק שתייה בנפח 500 מ"ל בכיסוי מבודד. המחיר המומלץ לצרכן: 449 שקל. להשיג בחנויות וברשתות התיקים, בחנויות מכשירי כתיבה וצעצועים וכן באתר קל־גב.

המארז המושלם של קל גב (צילום: סטודיו קל גב)
המארז המושלם של קל גב (צילום: סטודיו קל גב)

תיק על הגב ושעון על היד: חברת מודן מציעה גם מארז מתנה שכולל את תיק הגב האורתופדי הידוע שלה, עגלת טרולי, קלמר תואם, כיסוי גשם ושעון יד מתנה. המחיר המומלץ לצרכן: 389 שקל. במקביל, הרחיבה השנה החברה את קולקציית המארז המנצח אשר כולל תיק אורתופדי, עגלת טרולי, קלמר תואם, בקבוק שתייה וקופסת אוכל עם כיסוי תרמי, כיסוי גשם ושעון יד מתנה. המחיר המומלץ לצרכן: 439 שקל.

תיק גב של של מודן  (צילום: יחצ)
תיק גב של של מודן (צילום: יחצ)

תיק עם טריק: פלפוט מציעה תיק חדשני עם טריק: שני תיקים בתיק אחד. התיק מורכב מתיק ארגונומי לבית הספר ותיק קטן שניתן לקחת לכל מקום כמענה לילדים שממשיכים מבית הספר לחוג או לכל פעילות נוספת שלאחר הלימודים. התיק ניתן לנשיאה על הגב או כטרולי, הוא בעל מערכת גב ארגונומית מרופדת, חמישה תאים לחלוקה נוחה, שני כיסי צד לבקבוקים ורשת תלת־ממדית לנידוף זיעה, לתחושת קלות בזמן הנשיאה. המחיר המומלץ לצרכן: 279 שקל.

פלפוט תיק עם טריק אורטופדי (צילום: יחצ)
פלפוט תיק עם טריק אורטופדי (צילום: יחצ)