רגע לפני החזרה ללימודים, יצאנו לבדוק בעזרת הורים וילדים מגוון תיקים לבית הספר ולגן - מנוחות הנשיאה והשימושיות ועד לעיצובים המיוחדים.

מודן

חברת מודן השיקה ליין תיקים לקראת שנת הלימודים הקרובה, במגוון עיצובים טרנדיים המשלבים מערכת אורתופדית. גולת הכותרת, כמו בכל שנה, הוא התיק האורתופדי לילדי הכיתות הנמוכות שמשלב את מערכת Air Flex Bag עם כריות לשכמות וכרית תמיכה לגב התחתון.
התיק בעל גב אורתופדי קשיח ותחתית קשיחה, המספקים נוחות נשיאה ושמירה על בריאות הגב. השנה לתיקים יש עיצובי כדורגל תלת-ממד, סוניק, ריינבו קורן, ברבי, הלו קיטי, גלידה, גיימר, חלליות, כדורסל, לבבות ועוד. לתיק ניתן לצרף קלמר תואם או לרכוש אותו כחלק ממארז הכולל תיק גב אורתופדי, עגלת טרולי, קלמר תואם, כיסוי גשם ושעון יד.
מארז נוסף שהם מציעים כולל תיק אורתופדי, עגלת טרולי, קלמר תואם, בקבוק שתייה וקופסת אוכל עם כיסוי תרמי, כיסוי גשם ושעון יד.
נועם, בן 8: "בחרתי בתיק עם ציור של ספיידרמן. התיק נוח ומרווח ויש לו שלושה תאים די גדולים, שיספיקו למה שאני צריך לקחת לבית הספר".
מחיר: תיק - 219 שקלים; תיק וקלמר – 259 שקלים; מארזים – 389-439 שקלים

תיק ספיידרמן, מודן (צילום: יחצ)
תיק ספיידרמן, מודן (צילום: יחצ)

קל גב

קל גב, חברת התיקים הישראלית, מציעה השנה קולקציית חזרה לבית הספר ולגן. במרכז הקולקציה הם מציעים את "המארז המושלם" אורתו Xbag לתלמידי כיתות א'-ב': ילקוט פדי מתרחב וקל משקל, עגלת נשיאה הניתנת לחיבור לתיק, קלמר מתרחב, קופסת אוכל מחולקת בכיסוי תרמי ובקבוק שתייה.
לתיקים השנה מגוון עיצובים עם דמויות של ספיידרמן, קבוצות כדורגל, פורטנייט, NBA, הנוקמים, באטמן, מיניונים, הלו קיטי, נסיכות דיסני, ליטל פוני ועוד.
רפאל, בן 7: "אני מתרגש ללכת לבית הספר ומתרגש מהתיק החדש. הוא הכי יפה והגיע בקופסה ענקית עם כל מה שרציתי. אני יכול ללכת עם התיק ישר על הגב או עם העגלה, ויש בו מלא־מלא תאים נוחים גם לאוכל".
מחיר: ילקוט - 259 שקלים; מארז - 449 שקלים

המארז המושלם של קל גב (צילום: סטודיו קל גב)
המארז המושלם של קל גב (צילום: סטודיו קל גב)

פלפוט

תיק אורתופדי לילדי כיתות א'-ב' - שוקל פחות מ-1 קילו ותוכנן להפחתת עומס מהגב ומהכתפיים. לתיקים עיצובים שילדים אוהבים עם דמויות מתוכניות ועולם הדמיון.
התיקים בעלי גב אורתופדי, שני תאים גדולים, תא אוכל מבודד, שני כיסים לבקבוקים, תא קטן וכיסוי גשם. התיקים ניתנים לשימוש כתיק גב או בחיבור לעגלת טרולי. אחריות לשנה.
אמו של ריין, בן 6.5: "הילד מאוד התרגש לפגוש את הדרדסים, הוא הצליח להלביש ולפרק את התיק מהעגלה בקלות. מבחינה פרקטית, התיק קל משקל באופן מפתיע, חלוקת התאים בו מאוד נדיבה ונוחה. אני בטוחה שגם אם הוא יעדיף לא ללכת עם עגלת הטרולי, יהיה לו נוח מאוד לסחוב את התיק על הגב".
מחיר: ילקוט - 249 שקלים; מארז הכולל תיק אורתופדי, עגלת טרולי, בקבוק, קופסת אוכל וסט כתיבה - 349 שקלים; מחיר מבצע: 399 שקלים

פלפוט מארז תיק אורטופדי. מחיר: 499 שח (צילום: יחצ)
פלפוט מארז תיק אורטופדי. מחיר: 499 שח (צילום: יחצ)

 
סקצ'רס

מותג הספורט סקצ'רס יצא לקראת פתיחת שנת הלימודים עם קולקציית תיקים לבני נוער וסטודנטים בגדלים ועיצובים שונים.
ריף, בת 16: "בחרתי תיק שישמש אותי לכל. יש לו לוגו מקדימה רקום, אך לא בולט מדי, כתפיות נוחות ומרופדות, כיס קדמי למפתחות ולאייפון, ותא גדול ומאוד מרווח".
מחיר: 99.90 שקלים

סקצ'רס תיק גב ללימודים (צילום: יחצ חול)
סקצ'רס תיק גב ללימודים (צילום: יחצ חול)

סקיפ הופ

המותג סקיפ הופ השיק קולקציית חזרה לגן ולבית הספר בעיצוב השראות מעולם הילדים: תות, גלידה, כדורגל, קשת בענן וחיות. כמו כן, המותג מציע מארזים הכוללים תיק, בקבוק שתייה וקופסת אוכל.
ריי, בן 5.5: "בחרתי תיק כדורגל ירוק כי אני הכי אוהב את זה. התיק לא גדול ואני יכול ללכת איתו גם לחוג כדורגל". אמו הוסיפה: "התיק מחולק לשני תאים, הוא יציב ולא מאבד צורה. נוח ופרקטי".
מחירי מבצע: תיק גן – 99.90 שקלים; מארז - 149.90 שקלים

סקיפ הופ תיק גן (צילום: יח''צ חו''ל)
סקיפ הופ תיק גן (צילום: יח''צ חו''ל)

 
SCOOP

רשת SCOOP מציעה קולקציית ילקוטים פונקציונליים לילדי כיתות א'-ד' במחירים נוחים. הקולקציה כוללת ילקוטי גב עם או בלי תושבת גלגלים, הילקוטים מחולקים לתאים גדולים וקטנים, מקום מיוחד לקלמרים ולטלפון נייד, תא כסף ועוד. התיקים מגיעים עם איורים ודמויות אהובות ובגוונים צבעוניים המתאימים לבנות ולבנים.
ריין, בן 8: "בחרתי תיק עם אסטרונאוט כי אני אוהב את החלל וגם זה לא נראה ילדותי כמו ציורים אחרים. יש לתיק גלגלים וזה סבבה, כי אני הולך ברגל לבית הספר. התיק נוח ויש בו מלא תאים".
מחיר: החל מ-79.90 שקלים; ערכה הכוללת ילקוט על תושבת גלגלים + קלמר תואם + תיק אוכל - 249.90 שקלים לפני 20% הנחה

ערכת חזרה ללימודים. רשת נעלי סקופ (צילום: בר שניר)
ערכת חזרה ללימודים. רשת נעלי סקופ (צילום: בר שניר)

אדידס - הסטוק

ברשת הסטוק ממשיכים במסורת מהשנה שעברה ומציעים לילדי החטיבה והתיכון שלל מותגים מובילים במחירים נוחים. בין המותגים: FILA, יומברו ואדידס.
בר, בת 14: "בחרתי בתיק פרחוני של אדידס. התיק קיצי כזה ומשדר חופש, ובכללי הוא נוח מאוד. יש לו תא אחד גדול ורשתות בצד לבקבוק מים. הוא מושלם לי, כי נכנס בו בקלות הקלסר שלי ומה שאני צריכה לקחת מהלוקר במהלך השנה".
מחירים: 99.90-149.90 שקלים

תיק אדידס סטודיו הסטוק (צילום: באדיבות רשת הסטוק)
תיק אדידס סטודיו הסטוק (צילום: באדיבות רשת הסטוק)

 
פלפוט (חצי אורתופדי)

חברת פלפוט מציעה תיקים חצי אורתופדיים בעיצובים אופנתיים. לתיקים יש גב ארגונומי מרופד, שלושה תאים מרכזיים ותאים צדיים.
טל, בן 9: "בחרתי את התיק שמצד אחד שחור ולא צבעוני ומצד שני יש עליו ציור של כדורגל, אז הוא מיוחד יותר. התיק נוח ואפשר להכניס בו הכל. גם נוח ללכת איתו על הגב ובכתף".
מחיר: 299 שקלים

תיק עם טריק של חברת פלפוט (צילום: יחצ)
תיק עם טריק של חברת פלפוט (צילום: יחצ)

 
מקס סטוק

ברשת מקס סטוק ניתן למצוא תיקי גב אורתופדיים מבית המותג הפרטי SKWEEK. לקולקציה יש מגוון דגמים בעיצובים אופנתיים: חלל, ספורט, הלו קיטי, צבי הנינג'ה, גיימינג ועוד. לצד התיקים האורתופדיים יש גם תיקים לכיתות הגבוהות יותר, בהם תיקים מעוצבים, תיקים 2 ב-1, תיקים "זרוקים" ועוד.
אריאל, בן 8.5: "התיק שלי מגיע עם קלמר מחובר. השנה אני מתכנן ללכת עם התיק על הגב והתיק הזה נוח ולא גדול מדי. יש לו שלושה תאים ותאים בצד לבקבוק". אמו הוסיפה: "הופתעתי מהאיכות של התיק, שהיה בכלל לא יקר לעומת תיקים אחרים שראיתי בחנויות. התיק נוח, הוא נראה עמיד ויציב".
מחיר: תיק אורתופדי עם קלמר - 169 שקלים; תיק 2 ב-1 - 119 שקלים; תיקים "זרוקים" - החל מ-49.90 שקלים

מקס סטוק (צילום: יח''צ מקס סטוק)
מקס סטוק (צילום: יח''צ מקס סטוק)

 
קרביץ

רשת קרביץ מציגה לקראת פתיחת שנת הלימודים קולקציית תיקי גב הכוללת עשרות מותגים מובילים, מקומיים ובינלאומיים, במגוון רחב של סגנונות ועיצובים. כמו כן, הרשת מציעה שירות ייחודי, שירות תיק חלופי במידה והתיק נפגם בתוך שנת האחריות.
כמדי שנה, לצד המותגים, ניתן למצוא כאן את ליין ה-STREET ART הבלעדי לקרביץ. התיקים בליין הם בעיצובי אמנות רחוב, גרפיטי, ניאון, קומיקס - והוא מגיע בכ-20 דגמים חדשים.
עמית, בן 13: "התיק שבחרתי מגיע מחומר שלא מאבד צורה, שנראה עמיד גם לגשם. יש לו לוק אחר ולא כמו תיקי בית ספר רגילים. יש בו כיס קדמי לכריך ושניים גדולים לספרים ומחברות. התיק קל לנשיאה".
מחיר: החל מ-279 שקלים

קרביץ. תיק גב (צילום: יחצ קרביץ)
קרביץ. תיק גב (צילום: יחצ קרביץ)

 
Outdoor revolution

מבית קל גב מציעה מגוון תיקים לבני נוער בעיצובים טרנדיים ופונקציונליים. הקולקציה כוללת תיקי גב, טרול וצד במגוון גדלים, גזרות והדפסים מיוחדים, בדים מטאליים ובשילוב מותגים מובילים. בין עיצובי התיקים: דיסני, רולינג סטונס, מארוול, ריק ומורטי, Naruto, ופורטנייט וסטיץ’.
אמה, בת 11: "לקחתי תיק של סטיץ' בשילובים של ורוד עם תכלת כזה. התיק מבד עמיד למים, הוא כאילו אורתופדי, אך לא כמו של הכיתות הקטנות. הוא לא כבד, יש לו תא אחד ממש גדול שאפשר להכניס בו קלסר גדול, ותא קטן יותר. לקחתי תיק טרולי נוסף שממש מתאים לבית ספר ולטיולים".
מחיר: 79.90-299.90 שקלים

OUTDOOR REVOLUTION תיקי גב (צילום: סטודיו קל גב)
OUTDOOR REVOLUTION תיקי גב (צילום: סטודיו קל גב)