תזכורת בכיס: בני זוג שאוהבים אומנות ועיצוב ייהנו ממתנות עם טאץ' אישי וייחודי. חפצים מעוצבים כמו פריטים דקורטיביים אישיים או לבית. במקרה הזה תוכלו לבחור פריט שמעביר מסר אישי ומלא אהבה, משהו שיראו בכל יום ויזכרו אתכם בחיוך. דוגמה לפריט כזה, שיתאים למעשנים בעיקר, הוא המצית האייקוני של המותג זיפו שילווה אתכם שנים עם הכיתוב “ואהבת". המחיר: 149 שקל, להשיג באתר המותג.

ט"ו באב מתוק ונועז: מפרליני שוקולד ועד אזיקים
מגזין טיים ו-Statista דירגו: מי החברות הירוקות בעולם לשנת 2024?

לאוהבי העיצוב- מצית זיפו (צילום: יחצ)
לאוהבי העיצוב- מצית זיפו (צילום: יחצ)

פינוק זוגי פרימיום: במלון דייוויד אינטרקונטיננטל תל אביב חוגגים את ט"ו באב עם חבילה רומנטית במיוחד. אירוח זוגי הכולל לינה בחדר מפנק עם נוף לים וארוחת בוקר זוגית במסעדת חצרות יפו.בכל חדר יחכו לאוהבים שמפניה ושוקולדים, תתאפשר יציאה מאוחרת ללא תוספת תשלום. מחיר החל מ-2,305 שקל ללינה וארוחת בוקר למינימום שני לילות. המחיר תקף בתאריכים: 18.8-20.8. להזמנות: 03-7951111.

3. intercontinental david tel aviv corner suite (צילום: איתי בניט)
3. intercontinental david tel aviv corner suite (צילום: איתי בניט)

רוך ותחרה: בהמשך לטרנד בדי הסאטן שמככב לאחרונה בהלבשה העליונה, הוא מככב יותר מתמיד גם בהלבשה התחתונה. רשת ההלבשה התחתונה FEMINA משיקה את קולקציית SUMMER LUXURY שמציעה פריטים המשלבים תחרות עדינות יחד עם בד מיקרופייבר מבריק המדמה מראה של סאטן למראה סקסי שמתאים במיוחד לאווירת הקיץ החמה. להשיג באתר ובחנויות המותג.

femina  (צילום: סיימון אלמלם)
femina (צילום: סיימון אלמלם)

סממנים של אהבה: תכשיטי Pandora בהטבה לרגל ט"ו באב בכל קניית תכשיט באתר ובחנויות: שרשרת לב מנצנץ, או טבעת לב מנצנץ או עגילי לב מנצנץ ב-149 שקל בלבד. תוקף ההטבה עד 19.8.24 או עד גמר המלאי בכפוף לתקנון. להשיג ברשת חנויות  Pandora ובחנות האונליין.

ספיר אביסרור ודנית גרינברג לתכשיטי פנדורה (צילום: אייל נבו)
ספיר אביסרור ודנית גרינברג לתכשיטי פנדורה (צילום: אייל נבו)

פריחת הדובדבן: הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה Laline משיקה קולקציית מארזי מתנה במהדורה מיוחדת ליום האהבה, בניחוח White Cherry Blossom בהשראת פריחת עלי הדובדבן הנישאים בשמי התכלת. בין המארזים מצאנו את “מארז גוף מפנק ונילה" שמוגש בקופסת שרי לימיטד בגודל M, קרם ידיים, קרם גוף, פילינג גוף וקצף אמבט וגוף. המחיר: 160 שקל (במקום 300 שקל), להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ.

ללין - מארז גוף מפנק ונילה  (צילום: vipdesgin)
ללין - מארז גוף מפנק ונילה (צילום: vipdesgin)

מתחזקים זוגיות: רשת מלונות סטאי, הרברט סמואל ואורכידאה מציעה חבילות פינוק זוגיות הכוללות לינה וארוחת בוקר עשירה בשילוב חוויית ספא, בהנחה של כ-15% בהשוואה למחיר הרגיל. את המתנה תוכלו לרכוש גם כשובר מתנה דיגיטלי, התקף להזמנת לינה בכל מלונות הרשת ובכל מתחמי הספא של הרשת, וכן ארוחת ערב במסעדות הקישלה והאושן גריל בסטאי תל אביב. להזמנות: סטאי: 2506*, הרברט סמואל ואורכידאה: 2505*.

מלון סטאי בתל אביב (צילום: יחצ)
מלון סטאי בתל אביב (צילום: יחצ)

חוויה של ספא בבית: סדרת הפילינג של המותג הבינלאומי SABON מציעה מגוון מוצרי פילינג לעור הפנים, הגוף והשיער לטיפוח מפנק במיוחד. המוצרים בסדרה: פילינג פנים 2 ב-1, פילינג קרקפת ופילינג גוף והם מכילים מינרליים ומלחים מים המלח ושמנים בוטניים אורגניים. המחירים למוצר בסדרה: 65-139 שקל. להשיג בחנויות הרשת ובאתר האונליין.

פילינג לעור הפנים הגוף והשיער  (צילום: רונן מנגן)
פילינג לעור הפנים הגוף והשיער (צילום: רונן מנגן)


מדברים בפרחים: ZER4U מציעה מארזים, זרים וסידורי פרחים בגוונים של אהבה: ורוד, סגול, לבן ואדום כמובן. הקולקציה מאופיינת במראה רומנטי שהופך לעשיר בשילוב מארזים משלימים כמו מארזי מקרונים של דודו אוטמזגין, שוקולדים של מקס ברנר, יינות, מארזי ספא ועוד. מחיר לדוגמא לסידור הכולל פרחים ובלון לב שמגיע בתוך קופסה אדומה מהודרת במחיר: 249 שקל. 

יעל שלביה טו באב לזר פור יו  (צילום: לירן מור)
יעל שלביה טו באב לזר פור יו (צילום: לירן מור)

LOVE בט"ו באב: קבוצת החברות אסתי לאודר בהטבות מיוחדות לחג האהבה. לדוגמה: מארז מלא TU B’AV in love של מאק עם אפשרות למשלוח מהיר עד הבית דרך אפליקציית Wolt. המארז כולל: מסקרה, שפתון ועיפרון לשפתיים. המחיר 230 שקל (במקום 375 שקל). בנוסף, לחמישה ימים בלבד, תקבלו 25% הנחה על מגוון מוצרים ושתי מתנות לבחירה בכל רכישה באתר עם קוד ההטבה: LOVE. בתוקף בין התאריכים 15-19 באוגוסט, או עד גמר המלאי.

tu beav מארז טו באב, מאק  (צילום: באדיבות Mac)
tu beav מארז טו באב, מאק (צילום: באדיבות Mac)

אוכלים את הלב: כמו בכל שנה בט"ו באב, רשת הקונדיטוריות רולדין משיקה מגוון קינוחים מתוקים בעבודת יד לערב של אהבה. בין הקינוחים הייעודיים מצאנו את הקינוח האידיאלי שיסגור כל ארוחה רומנטית שתכינו באווירה ביתית: “לב מון שרי", שכבות של מוס שוקולד מריר, ביסקוויט שוקולד בציפוי גלאסז' אדום, 65 שקל לעוגה במשקל 470 גרם. להשיג בסניפי רשת רולדין ברחבי הארץ ובאתר.

איתך בכל מקום: מותג הטיפוח הבינלאומי GIGI Laboratories משיק מארז טיפוח מפנק במיוחד לחג האוהבים, כזה שכל אישה תשמח לקבל. המארז כולל שלושה מוצרי דגל בשילוב תיק רחצה צבעוני. המוצרים במארז: קרם יום מסדרת TEXTURE, קרם עיניים וקרם שפתיים מסדרת 3D HYALU FILL להחדרת הלחות לשמירה על מראה חלק, גמיש וזוהר. המחיר לצרכן: 739 שקל. ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות.

gigi מארז טו באב מחיר לצרכן, 739 שח  (צילום: סשה דובינסקי)
gigi מארז טו באב מחיר לצרכן, 739 שח (צילום: סשה דובינסקי)

לישון עם אלזה: קבלו פטנט שינעים לכם את הלילות גם כשאתם ישנים בזוג: שמיכה מצננת דגם ELSA עם שני צדדים בעלי אפקטים שונים. צד אחד שלה יספק אפקט קירור ויתאים ללילות החמים של השנה והצד השני יעטוף אתכם בחום בלילות האביב והסתיו. מילוי השמיכה עשוי מסיבי פוליאסטר שיוצרים תחושה רכה ונעימה, היא אנטי-אלרגנית וסופר קליל. המחיר: החל מ-299 שקל, להשיג בלעדית באתר המותג NAPO.

שמיכה מצננת אלזה 209 שקל של אתר נאפו  (צילום: יחצ)
שמיכה מצננת אלזה 209 שקל של אתר נאפו (צילום: יחצ)

רחצה כמו בחופשה: המותג Cotton Club מציע סדרת חלוקים מפנקת שהופכת כל יום רחצה רגיל ליום פינוק כמו שהוא מרגיש בזמן חופשה. החלוק יוניסקס, עשוי 100% כותנה טורקית ובעל גימור של פסים אנכיים, בעל מגע קטיפתי ונעים לתחושת רכות מלטפת. המחיר לאחר 20% הנחה: 296 שקל. בתוקף עד 20.8, להשיג באתר המותג או בחנות המפעל בקיבוץ משמרות.

חלוק מפנק יוניסקס של COTTON CLUB (צילום: בר שריר)
חלוק מפנק יוניסקס של COTTON CLUB (צילום: בר שריר)