בשורה מרגשת לחובבי הקטשופ והמטבח האיטלקי, מותג העגבניות Mutti נכנס לשוק הקטשופ עם גרסה חדשה כשרה וייחודית. קטשופ Mutti מבוסס על מתכון קלאסי של Mutti שחוגג את הטעם הנהדר והמתיקות של עגבניות קיץ איטלקיות ומתוקות במיוחד. לקטשופ יש טעם מתוק, צבע אדום טבעי ומרקם סמיך. המתכון אינו כולל חומרים משמרים או מסמיכים.
מחיר מומלץ: 14.90 שקלים. 

קטשופ חדש (צילום: יחצ)
קטשופ חדש (צילום: יחצ)

מותג מוצרי האווירה לבית NOLA LOLA האהוב, משיק קולקציית נרות ומפיצי ריח במגוון ריחות חדשים, ועיצובים מיוחדים, ביניהם Evergreen, Genesis ו-Cotton clouds בגווני כתום חימר, אפרסק וירוק מנטה. משקלו של כל נר 170 גרם, וגודלו של מפיץ הריח  150 מ"ל.
טווח מחירים: 69.90-49.90 שקלים. 

NOLA LOLA (צילום: יחצ)
NOLA LOLA (צילום: יחצ)

קרביץ מציגה: קולקציית חזרה ללימודים 2024 - קרביץ מציגה לקראת פתיחת שנת הלימודים את כל החידושים, הטרנדים, המותגים המובילים והבלעדיים, הטכנולוגיה המתקדמת, איכות ובטיחות במגוון רחב של מוצרים הנושאים תו תקן ישראלי. בסניפים ובאתר הסחר, ניתן למצוא את כל רשימת הציוד שניתנה בבי"ס, כך שניתן לרכוש את כל הסל במקום אחד. כל לקוח, בהתאם לצרכיו ולתקציבו, יוכל למצוא את המוצר המתאים לו ע״י תמחור ב-3 דרגות שונות. טווח מחירים: 289-0.40 שקלים. 

קרביץ קולקציית החזרה ללימודים (צילום: יחצ)
קרביץ קולקציית החזרה ללימודים (צילום: יחצ)

רשת המשביר משיקה בושם חדש בקולקציית בשמי היוקרה של Courrèges קוראז' יצירת הניחוח החדש : לאיו פל הבושם החדש, Courrèges – L'eau Pale, מורכב מתווים רעננים, בהשראת סיפור חולף של ליל קיץ.
מחיר מומלץ: 585-420 שקלים. 

משביר, קוראז' לאו פל  (צילום: יחצ המשביר)
משביר, קוראז' לאו פל (צילום: יחצ המשביר)

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, משיקה טעם חדש בסדרת הסירופים לשתייה מתוצרתה: סירופ בטעם פטל ללא תוספת סוכר. הסירופ החדש הינו סירופ דיאט ומכיל פחות מקלוריה אחת ל - 100 מ"ל משקה מוכן.
מחיר מומלץ: 11.90-8.90 שקלים. 

סדרת סירופ לשתייה בטעמים של חברת אחוה (צילום: יעל האן)
סדרת סירופ לשתייה בטעמים של חברת אחוה (צילום: יעל האן)

מותג הטיפוח הבינלאומי GARNIER מרחיב את סדרת ויטמין C ומשיק לראשונה: סדרת תחליבי הגנה לפנים בשילוב 50SPF בשני סוגים: שקוף או גלואו עם גוון תחליב לחות והגנה קליל לשימוש יומיומי עם הגנה מפני קרני UV + ויטמין C המסייעים להבהרת כתמי עור ופיגמנטציה, למראה עור אחיד וזוהר יותר.
מחיר מומלץ: 70 שקלים. 

תחליב לחות והגנה של גרנייה (צילום: יחצ חול)
תחליב לחות והגנה של גרנייה (צילום: יחצ חול)

רשת ההלבשה התחתונה FEMINA משיקה את קולקציית האירועים לקיץ 2024: קולקציית האירועים של FEMINA מציגה את היוקרה והסטייל בפריטי לבוש והלבשה תחתונה המותאמים במיוחד לאירועים חשובים כמו חתונות, התארגנויות וירח דבש. בדי הסאטן הרכים והתחרה העדינה, מעניקים יוקרה ונוחות ומתאימים לאווירת הקיץ החמה. התכשיטים העדינים ואבני הקריסטל הנוצצות מוסיפים נופך סקסי ואלגנטי לכל פריט בקולקציה, ומעניקים לכל אירוע את המראה המושלם.
טווח מחירים: 349.90-49.90 שקלים. 

בר רפאלי לFEMINA  (צילום: סיימון אלמלם)
בר רפאלי לFEMINA (צילום: סיימון אלמלם)

פסטה שהרוטב אוהב: לה מוליזנה היא פסטה איטלקית במרקם מחוספס שנצמדת לרוטב. כשפסטה לה מוליזנה פוגשת את הרוטב במחבת הרוטב נצמד אליה בצורה שלא תשאיר לכם שלולית בצלחת.
מחיר מומלץ: 7.90 שקלים. 

לה מוליזנה (צילום: יחצ)
לה מוליזנה (צילום: יחצ)

בעזרת חיבור נכון בין ניחוחות יסוד חברת אינסנס רקחה קולקציה עשירה שתתאים את עצמה לכל אירוע או חשק. בין משפחות הריח תוכלו למצוא ניחוחות מעולמות הווד הטבעי, אמבר, פלוראל, סירטוס וארומטיק.. הבשמים של אינסנס הם ״Extrait de parfum ״, כ30% תמצית ריח מהתרכובת השלמה, בשילוב אלכוהול טבעי ידידותי לסביבה ולגוף. הניחוחות מורכבים ממספר שכבות ריח שמתחברות יחד בצורה מדויקת ומחזיקים על הגוף לאורך זמן. 
טווח מחירים: 499-399 שקלים. 

קרם גוף מס' 05 INCENSE (צילום: בן ברנד)
קרם גוף מס' 05 INCENSE (צילום: בן ברנד)

יצרנית מוצרי הבשר "יחיעם", מקיבוץ יחיעם שבגליל המערבי, מרחיבה את סדרת "דק-דק" המצליחה ומשיקה שני מוצרים חדשים בסדרה: דק-דק סלמי בסגנון איטלקי ודק-דק פסטרמה חזה בקר.
מחיר מומלץ: 14.90 שקלים. 

דק-דק פסטרמה חזה בקר של יחיעם (צילום:  חגית בירנבאום)
דק-דק פסטרמה חזה בקר של יחיעם (צילום: חגית בירנבאום)