קולקציית בשמי Courrèges היוקרתית מתרחבת עם “קוראז ל'או פל” – ניחוח רענן וקיצי לנשים ולגברים. את הבשמים בסדרת קוראז’ רקח ניקולס דה פליז, המנהל האמנותי של בית האופנה. הבושם החדש מגיע בגרסת או דה פרפיום, ויש לו תווים אוריינטליים, המתאימים מאוד לאופי ולאקלים הים תיכוניים. הניחוח משלב תווים הדריים ולוונדר.

מחיר: 100 מ"ל - 585 שקלים, 50 מ"ל – 420 שקלים בלעדית ברשת המשביר

קולקציית בשמי Courrèges (צילום: יח''צ קוראז')
קולקציית בשמי Courrèges (צילום: יח''צ קוראז')

מותג הפרימיום האמריקאי HASK השיק לראשונה סדרה ייעודית לשיער מתולתל. הסדרה HASK CURL CARE מתאימה לכל סוגי התלתלים, ומוצריה מבוססים על שמן קוקוס, שמן ארגן וויטמין E. בכולם אין סולפטים, פתלטים, פרבנים, סיליקונים, גלוטן, אלכוהול מייבש וצבעים מלאכותיים הפוגמים בשיער. בסדרה חמישה מוצרים: שמפו, מרכך, מסכה, ספריי 5 ב־1 וקרם לעיצוב ולהגדרת תלתלים. המוצרים של HASK מצוינים באופן כללי וכך גם בכל הנוגע לסדרה החדשה. הם מאפשרים שגרת טיפוח קלה ונוחה, משלב החפיפה ועד העיצוב, במחירים נוחים.

מחיר: 32.90-34.90 שקלים

קולקציית HASK לשיער מתולתל (צילום: יח''צ)
קולקציית HASK לשיער מתולתל (צילום: יח''צ)

המותג Incense‏ יצר קולקציית ניחוחות מגוונת וורסטילית. הקולקציה מחולקת לכמה משפחות ריח, בהן ניחוחות אמבר, ארומטיק, פרחוני ועוד. הבשמים של המותג מרוכזים מאוד, ומכילים 30% תמצית ריח לפחות בכל תרכובת. כן הם משלבים אלכוהול טבעי וידידותי לסביבה. הניחוחות בנויים כך שהם משלבים כמה שכבות ריח שנפתחות לאט־לאט ולכן גם עמידים לאורך זמן.

מחיר: 499-399 שקלים

קולקציית הניחוחות של Incense‏ (צילום: בן ברנד)
קולקציית הניחוחות של Incense‏ (צילום: בן ברנד)

מותג האיפור האיטלקי פופה השיק סדרת צלליות עיניים נוזליות PUPA VAMP! LIQUID EYESHADOW. בסדרה תמצאו 12 גוונים טרנדיים. מאחר שהמרקם של הצלליות הוא נוזלי, הן נוחות לשימוש והמריחה מדויקת. להשלמת המראה, אפשר לטשטש אותן עם האצבעות. הצלליות משלבות פיגמנטים ופנינים, הן קלות משקל על העיניים ונשארות לאורך זמן.

מחיר: 89 שקלים

צלליות נוזליות של פופה (צילום: באדיבות פופה)
צלליות נוזליות של פופה (צילום: באדיבות פופה)

מארז קיצי במהדורה מוגבלת של ויסקי טמנאוולין סוביניון בלאן פיניש מסקוטלנד, הכולל גם פלאסק מעוצב. במארז יש ויסקי סינגל מאלט שהתיישן בחביות אלון אמריקאי וסיים התיישנות בחביות שאוחסן בהן קודם יין לבן. הוויסקי בעל גוון זהוב וניחוחות פירותיים.

מחיר: 199 שקלים

ויסקי טמנאוולין סוביניון בלאן (צילום: יח''צ)
ויסקי טמנאוולין סוביניון בלאן (צילום: יח''צ)

אסם החזירה למדפים את סדרת אפרופו בטעמי ביסלי בצל וביסלי ברביקיו. הסדרה תוצע במהדורה מוגבלת, והיא מאפשרת ליהנות מהחטיף הוותיק והקראנצ’י בטעם משודרג, שצפוי למשוך גם את הקהל הצעיר. שני החטיפים טעימים וכיפיים לאכילה עם או בלי מטבל. כחובבי ביסלי בצל, אפשר לומר שהוא המועדף עלינו מבין השניים.

מחיר: 3.33־6.90 שקלים

אפרופו בטעם ביסלי (צילום: סטודיו אסם)
אפרופו בטעם ביסלי (צילום: סטודיו אסם)

הכירו את קינדריני – עוגיות חמאה פריכות מבית קבוצת פררו. העוגיות מגיעות במגוון של 18 פרצופים עם הבעות מצחיקות. הפרצופים נועדו לאתגר את הדמיון של הילדים ולאפשר להם לבנות סיפור סביב הדמויות השונות בעת שהם אוכלים ונהנים. העוגיות טעימות מאוד, והן עשויות שלוש שכבות בצק שמעליהן קישוטי קרם קינדר.

מחיר: 14.90־23.90 שקלים

קינדרני (צילום: פררו)
קינדרני (צילום: פררו)

טמפו השיקה מותג סודה בטעמים בשם Oh la la. המותג החדש מציע סודה בארבעה טעמים: ליים, אפרסק, אננס או אבטיח, והם מגיעים בפחיות 330 מ”ל. הסודה מגיעה ללא סוכר, ללא ממתיקים מלאכותיים ועם 0 קלוריות. הטעמים של הסודה החדשה קלילים ולא דומיננטיים. הם פחות משקה מוגז קלאסי ויותר מזכירים מים בטעמים בגרסה מבעבעת. נהדר למי שמחפש להכניס קצת עניין לסודה שלו.

מחיר: 4־8.90 שקלים

משקאות מוגזים או לה לה  (צילום: יח''צ)
משקאות מוגזים או לה לה (צילום: יח''צ)