המותג היפני ASICS מכריז על הדגם החדש GEL-KAYANO™ 31: הדגם GEL-KAYANO™ 31 מסדרת נעלי הריצה הפופלאריות של המותג, בעל עיצוב ייחודי המעניק יציבות ונוחות אופטימלית המשפרת משמעותית את חווית הריצה. הדגם תוכנן להתאמת יציבה עם נוחות פרימיום, מגע מלא עם הקרקע, נחיתות רכות מתמיד ויציבות בחלק העליון המחודש של הנעל המאפשרת לרצים בכל היכולות והרמות להניע את גופם בצורה המיטבית ביותר.
מחיר מומלץ: 849 שקלים. 

ASICS GEL-KAYANO 31 (צילום: באדיבות המותג)
ASICS GEL-KAYANO 31 (צילום: באדיבות המותג)

לכבוד חודש המודעות לסרטן השד - Lenor משיקה: מהדורה מוגבלת של כדוריות כביסה בצבע ורוד עז ועל כל רכישה של אחד ממוצרי Lenor תתרום החברה ישירות לעמותת אחת מתשע.
מחיר מומלץ: 68.90 שקלים. 

לנור (צילום: יחצ)
לנור (צילום: יחצ)
 

BURBERRY משיקים את הבושם החדש לליין BURBERRY GODDESS BURBERRY GODDESS EAU DE PARFUM INTENSE. הבושם החדש משלב בין גורמנד, ארומטי ועצי באופן מופלא. הוא מבוסס על שלישיית הונילים הייחודים והמקוריים, שמחוזקים עם וניל עצי בתהליך של תמצית נוזלית עמוקה. רביעיית הוונילים משולבת בתמצית מרכזית של לבנדר זוהר, מספקת איזון ארומטי מושלם.
מחיר מומלץ: 669 שקלים. 

Burberry Goddess Intense  (צילום: יחצ)
Burberry Goddess Intense (צילום: יחצ)

חברת סנו משיקה נוזל מרוכז לניקוי כללי בניחוח מאסק, בסדרת 'הג'ל הכחול' המוכר והאהוב, הידוע בעוצמת הניקיון. נוזל מרוכז לניקוי כללי בניחוח רענן של מאסק.
מחיר מומלץ: 16.90 שקלים. 

נוזל מרוכז לניקוי כללי בניחוח מאסק - סנו  (צילום: אורי גרון)
נוזל מרוכז לניקוי כללי בניחוח מאסק - סנו (צילום: אורי גרון)

תלמה מתחדשת עם מהדורה קיצית מיוחדת: שוגי מילקשייק בטעם מרשמלו ותות ושוגי מילקשייק בטעם שוקולד ועוגיות משלב טעמי שוקולד עם שבבי עוגיות.
מחיר מומלץ: 24.90-21.90 שקלים. 

שוגי- מילקשייק  (צילום: סטודיו 0304)
שוגי- מילקשייק (צילום: סטודיו 0304)

המותג HASK לטיפוח השיער משיק לראשונה סדרת טיפוח ייעודית לשיער מתולתל: HASK CURL CARE: מוצרי הסדרה מועשרים בשמן קוקוס, שמן ארגן וויטמין E, והיא כוללת חמישה מוצרים המעניקים פתרון מקיף לטיפול וטיפוח התלתלים משלב החפיפה עד לשלב העיצוב שמפו, מרכך, מסכה, ספריי 5 ב-1 וקרם לעיצוב והגדרת תלתלים.
טווח מחירים: 34.90-32.90 שקלים. 

האסק סדרת טיפוח לשיער מתולתל (צילום: יחצ)
האסק סדרת טיפוח לשיער מתולתל (צילום: יחצ)

מותג הטיפוח הניו יורקי Kiehl's משיק בימים אלה סדרת סרומים חדשנית: ULTRA PURE HIGH POTENCY SERUMS הכוללת שלושה מוצרים המעניקים פתרונות ממוקדים לעור הפנים עם פורמולות מינימליסטיות: סרום 5% ניאצינמיד - להפחתת השומן העודף, סרום  9.8% חומצה גליקולית - לשיפור מרקם העור וסרום 1.5% חומצה היאלרונית להענקת לחות.
מחיר מומלץ: 149 שקלים. 

קיל'ס סרום 1.5% חומצה היאלרונית (צילום: יחצ)
קיל'ס סרום 1.5% חומצה היאלרונית (צילום: יחצ)

במיוחד עבור חובבי הקפה הקר, הכירו את סדרת הקפה הקר של NESCAFÉ - סדרת קפה קר מוכן לשתייה מבית נסטלה שהגיעה לישראל ומתהדרת בשלושה טעמים של קפה קר: קפה קר קפוצ'ינו, קפה קר לאטה וקפה קר מוקה.
מחיר מומלץ: 13.90-5 שקלים. 

משקאות קפה קר של נסקפה (צילום: סטודיו אסם)
משקאות קפה קר של נסקפה (צילום: סטודיו אסם)

לייף מותג הבית של סופר-פארם משיק פדים גדולים דו צדדיים המגיעים בגודל XL, עמידים ורכים מאוד. הפדים מגיעים בשלוש שכבות, ויסקוזה עמידה בצד אחד המסייעת לניקוי עמוק של העור, בצד שני כותנה רכה ונעימה, ובין שני הצדדים, שכבה של קטיפת כותנה נוספת לריפוד ועיבוי הפד. הפדים ניתנים לשימוש עם טונר או מים מיסלריים, ומתאימים לניקוי עמוק של הפנים, להסרת איפור, לניקוי נקודתי ואפילו להסרת לק.
מחיר מומלץ: 34.90 שקלים. 

לייף פדים דו צדדיים  (צילום: יחצ)
לייף פדים דו צדדיים (צילום: יחצ)

ד"ר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור, מרחיבה את סדרת הטיפוח המקצועית שלה ומשיקה סרום חדשני: סרום דרמה מגה קפה העשוי מתמצית שמן קפה ושמן זרעי קנביס, המסייע בהגברת זרימת הדם, במלחמה בנזקי רדיקלים ובתכונות אנטי דלקתיות של העור. הסרום החדש בעל נוסחה מועשרת בתמצית שומנית של פולי קפה בעלת תכונות ייחודיות לטיפוח העור.
מחיר מומלץ: 450-350 שקלים. 

סרום מגה קפה להבית אקרמן  (צילום: אסף לוי)
סרום מגה קפה להבית אקרמן (צילום: אסף לוי)